Επίσημη παρουσίαση για το Škoda Elroq, το πρακτικό ηλεκτρικό

Επίσημη παρουσίαση για το Škoda Elroq, το πρακτικό ηλεκτρικό

Το Škoda Elroq ποντάρει πολλά στην πρακτικότητα κι εισάγει τους Τσέχους στα ηλεκτρικά C-SUV.

Μικρό Enyaq δηλώνει το νέο Škoda Elroq κι έρχεται να επαναπροσδιορίσει το τι μπορεί να προσφέρει ένα ηλεκτρικό C-SUV. Ποντάρει πολλά στην πρακτικότητα και την ευχρηστία, παντρεύοντάς τα με προσιτή τιμή κι αυτονομία για όλα τα γούστα.

Η τσεχική εταιρεία δηλώνει ότι το Škoda Elroq θα πωλείται από €33.000 προ επιδότησης στις ευρωπαϊκές αγορές κι ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα των Τσέχων. Ονομάζεται «Modern Solid» και ξεχωρίζει η «Tech-Deck Face» μάσκα, με μια μαύρη φάσα να εκτείνεται σε όλο πλάτος της και μακρόστενα φωτιστικά σώματα.

Τα ηλεκτρικά SUV και τα crossover πρέπει να προσφέρουν πρακτικότητα κι ευχρηστία, αλλά κι ουσία στη μετακίνηση με καλές επιδόσεις κι επαρκή αυτονομία. Το νέο Škoda Elroq φαντάζει πραγματικά ολοκληρωμένο

Škoda Elroq

Κοιτώντας το νέο Škoda Elroq από διάφορες οπτικές γωνίες, έχεις την αίσθηση ότι βλέπεις ένα Enyaq σε σμίκρυνση. Με μήκος 4.488 mm, πλάτος 1.884 mm, ύψος 1.625 mm και μεταξόνιο 2.765 mm, είναι 98 mm μακρύτερο από το Karoq κι έχει επιπλέον 127 mm μεταξύ των τροχών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Škoda Enyaq δεύτερης γενιάς θα φορτίζει σε 12 λεπτά

Σίγουρα οι χώροι των επιβατών θα είναι απλόχεροι, ενώ των αποσκευών φτάνει τα 470 lt. Μπορεί να επεκταθεί στα 1.580 lt ρίχνοντας τα πίσω καθίσματα.

Škoda Elroq

Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB που γνωρίζουμε από τα ID.3, ID.4 κι Enyaq και θα προσφέρεται με μια ποικιλία ηλεκτροκινητήρων. Το βασικό Elroq 50 διαθέτει ωφέλιμη μπαταρία 52 kWh και ηλεκτρομοτέρ τοποθετημένο στο πίσω μέρος που αποδίδει 170 ίππους και 310 Nm. Αυτό επιτρέπει στο μοντέλο να επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 9, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 km/h και προσφέρει WLTP αυτονομία 375 km.

Το Elroq 60 διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 58 kWh κι αυτό αυξάνει την αυτονομία σε περισσότερα από 400 km. Οι αγοραστές θα απολαύσουν έναν ισχυρότερο κινητήρα 204 ίππων με ίδια ροπή. Ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει στα 160 km/h, ο χρόνος για το σπριντ 0-100 km/h πέφτει στα 8,5.

Škoda Elroq

Το κορυφαίο Elroq 85 είναι επίσης πισωκίνητο, με μπαταρία 82 kWh από τις οποίες είναι προσβάσιμες οι 77. Έχει WLTP αυτονομία 581 km και με 286 ίππους και 545 Nm, πιάνει τα 100 km/h σε 6,6και σταματά να επιταχύνει στα 180 km/h.

Η Škoda επιβεβαίωσε επίσης ότι αργότερα θα υπάρξει και Elroq 85x, με σύστημα τετρακίνησης χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι χρόνοι φόρτισης διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο, με την κάθε έκδοση να υποστηρίζει ταχυφόρτιση DC 145 kW, 165 kW και 175 kW αντίστοιχα. Στο κορυφαίο 85, το 10-80% απαιτεί 28'.

Škoda Elroq

Το εσωτερικό αγκαλιάζει μια μινιμαλιστική αισθητική καθώς οι οδηγοί θα βρουν ένα μικρό ψηφιακό ταμπλό οργάνων κι infotainment 13 ιντσών. Υπάρχει επιλογή και για head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας.

Ενώ τα περισσότερα χαρακτηριστικά ελέγχονται μέσω του συστήματος infotainment, η Škoda ενσωμάτωσε και φυσικούς διακόπτες, καθώς κι ένα μικροσκοπικό επιλογέα ταχυτήτων. Μπορούμε επίσης να δούμε πλωτή κεντρική κονσόλα, καθώς και πάμπολλες πρακτικές λύσεις, που μας έχουν συνηθίσει τα τσεχικά μοντέλα. Ομπρέλες να ξεπροβάλλουν από το εσωτερικό των θυρών, αξεσουάρ για να ξύνεις τον πάγο από το παρμπρίζ. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube