Επίσημη παρουσίαση για το BYD Sealion 7, αντίπαλο του Model Y
Το BYD Sealion 7 αποτελεί ένα από τα έξι μοντέλα που ο Κινέζος γίγαντας θα λανσάρει στις ευρωπαϊκές αγορές εντός του 2025.
Το BYD Sealion 7 έρχεται να ανταγωνιστεί το πιο καλοπουλημένο μοντέλο του 2023, σε μια άκρως απαιτητική κατηγορία. Βασίζεται στην τελευταία εξέλιξη της e-Platform 3.0 Evo, πλατφόρμας που φορούν τα υπάρχοντα crossover Atto 3, χάτσμπακ Dolphin hatchback και σεντάν Seal.
Το BYD Sealion 7 χρησιμοποιεί cell-to-body κατασκευή, όπου τα στοιχεία της μπαταρίας είναι τοποθετημένα απευθείας στο πλαίσιο. Με μπαταρία με φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP) ως υλικό καθόδου (LFP), είναι επίσης 100% απαλλαγμένη από κοβάλτιο. Ακόμα πιο δύσκολη να αναφλεχθεί, ενώ βγάζει περισσότερους κύκλους φόρτισης.
Με μήκος 4,83 m, το νέο μοντέλο της BYD είναι μακρύτερο από το αντίστοιχο crossover της Tesla
Το βασικό Comfort διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 312 ίππων και 380 Nm, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η μπαταρία των 82,5 kWh προσφέρει αυτονομία 483 km μεταξύ των φορτίσεων. Η ελαφρύτερη έκδοση ζυγίζει 2.225 kg και μπορεί να πραγματοποιήσει το σπριντ 0-100 km/h σε 6,7”.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί το BYD Sealion 7 θα βάλει δύσκολα στον ανταγωνισμό
Η μεσαία Design διαθέτει ένα ηλεκτρομοτέρ 218 ίππων στον μπροστινό άξονα, προσθέτοντας τετρακίνηση και συνολική απόδοση 530 ίππων και 690 Nm. Ο επιπλέον κινητήρας αυξάνει τη μάζα του αυτοκινήτου στα 2.340 kg και μειώνει την αυτονομία στα 455 km, αλλά χαμηλώνει και το 0-100 στα 4,5”.
Το κορυφαίο Excellence χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης των 530 ίππων, αλλά με μεγαλύτερη μπαταρία 91,3 kWh, προσδίδοντάς του αυτονομία 502 km. Με τη βαρύτερη μπαταρία και τον πλουσιότερο εξοπλισμό, το κορυφαίο Sealion 7 ζυγίζει 2.435 kg. Περιέργως, η κινεζική εταιρεία ανακοινώνει ίδιο 0-100 με την έκδοση Design.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί οι Ιάπωνες αποσυναρμολογούν BYD Atto 3 και Model Y;
Τόσο η Comfort, όσο κι η Design, μπορούν να φορτιστούν με ρυθμό έως και 150 kW, οπότε χρειάζονται 32’ για να φτάσουν από το 10 στο 80%. Το Excellence αναβαθμίζεται σε μέγιστη ισχύ 230 kW, μειώνοντας τον χρόνο φόρτισης σε 24’. Η αντλία θερμότητας τοποθετείται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Ο χώρος αποσκευών είναι στα 520 lt με τα πίσω καθίσματα όρθια και 1.789 lt όταν είναι αναδιπλωμένα. Οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να τοποθετηθεί τιμολογιακά πάνω από την μπερλίνα Seal, η οποία ξεκινά από τα €48.990.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Onvo L60, αντίπαλος του Model Y από τη Nio, τιμή από €19.000
Αποτελεί ένα από τα έξι νέα μοντέλα — τρία αμιγώς ηλεκτρικά και τρία επαναφορτιζόμενα υβριδικά — που η κινεζική μάρκα θα λανσάρει στην Ευρώπη τους επόμενους 14 μήνες.