Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Škoda Let’s Explore Together
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου το «Škoda Let’s ExploreTogether» στο αγαπημένο αστικό πάρκο της Αθήνας, το The Ellinikon Experience Park.
Guest stars της εκδήλωσης, τα ολοκαίνουργιακαι σε Avant Première, Škoda Kamiq, Scala και Octavia. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά αλλά και να οδηγήσουν όλη τη νέα γενιά μοντέλων Škoda, περιλαμβανομένων των νέου Kodiaq και του αμιγώς ηλεκτρικού Enyaq. Ανάμεσα στους καλεσμένους, πιστοί πελάτες, συνεργάτες, δημοσιογράφοι και επώνυμοι καλεσμένοι φίλοι της μάρκας.
Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του event, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν όλη τη νέα γενιά μοντέλων Škoda, να μάθουν τα πάντα για τις νέες τεχνολογίες και καινοτομίες της μάρκας καθώς και να ενημερωθούν για τις After Sales υπηρεσίες της Kosmocar και τα προγράμματα της VW Financial Services.
To Škoda Let’s Explore Together στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία, προσφέροντας στους φίλους της τσεχικής φίρμας μια ξεχωριστή ολοήμερη εκδήλωση
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε ο xρυσός Ολυμπιονίκης Μίλτος Τεντόγλου που φωτογραφήθηκεμε τους φίλους της Škoda, υπέγραψε αυτόγραφα και απάντησε στις ερωτήσεις του κοινού σε live stream στο Facebook της Škoda.
Δραστηριότητες για όλη την οικογένεια, kids triathlon, Dj sets απόγνωστούς ραδιοφωνικούς παραγωγούς των En Lefko, Hit και Red και πλούσια δώρα Skoda συμπλήρωσαν τη εορταστική ατμόσφαιρα.
Η ήμερα ολοκληρώθηκε με ένα ξεχωριστό πάρτι με host την μοναδική Ελένη Τσολάκη και live συναυλία από το πιο αγαπημένο ελληνικό συγκρότημα Μέλισσες. Τη βραδιά άνοιξε η μοναδική Αντωνία Καούρη.
Ο κ. Ιωάννης Εμιρζάς, CEO της Kosmocar δήλωσε: «Η Škoda σήμερα έχει έναν χαρακτήρα που συνδυάζει την εξερεύνηση και την καινοτομία με την παραδοσιακή μας δέσμευση στη λειτουργικότητα και στην αξιοπιστία. H Škoda μπαίνει σε μια νέα εποχή. Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία – Modern Solid – βασίζεται σε πιο καθαρές – στιβαρές γραμμές και χαρακτηρίζει ακόμη πιο έντονα τη Škoda ως λάτρη της περιπέτειας και της λειτουργικής άνεσης. Στόχος μας είναι να γίνουμε το brand που το κοινό θα το επιλέγε ιόχι μόνο για την αξιοπιστία και την άνεση, αλλά και για την αίσθηση ελευθερίας που τους προσφέρει».