H Peugeot στην εποχή του κορονοϊού: Όλα όσα πρέπει να ξέρουν οι καταναλωτές

H Peugeot στην εποχή του κορονοϊού: Όλα όσα πρέπει να ξέρουν οι καταναλωτές

Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για το πώς και πού θα εξυπηρετηθείτε καλύτερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια. 

Προσπαθούμε να... ιχνηλατήσουμε τις αντιδράσεις της κάθε εταιρείας στην εποχή του κορονοϊού. Να μάθουμε πώς αντέδρασαν, ποιες υπηρεσίες προσφέρουν στους πελάτες τους, πώς αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν με το δίκτυο της κάθε εταιρείας, αλλά και τι προσέφερε η κάθε μια στη μάχη ενάντια στην πανδημία σε επίπεδο κοινωνικής εταιρικής ευθύνης.

Τέλος, ζητάμε και κάτι πολύ πιο δύσκολο: Την εκτίμηση των στελεχών της για την επόμενη μέρα. 

Πέντε ερωτήσεις που όμως δίνουν πολύ περισσότερες απαντήσεις στον καταναλωτή, στον οδηγό, στον πολίτη.

Αρχή με την Peugeot, δικαιωματικά ίσως, καθώς έχει στη γκάμα της το Αυτοκίνητο της Χρονιάς (Peugeot 208), αλλά είναι και αυτή που τα τελευταία χρόνια σημειώνει ραγδαία άνοδο στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών

Ας δούμε τι μας απάντησαν τα στελέχη της εταιρείας:

1. Ποιες είναι οι προτεραιότητες της Peugeot για την αντιμετώπιση της κατάστασης που βιώνουμε με τον COVID-19;
H Peugeot, δρώντας υπεύθυνα απέναντι στον COVID-19, έλαβε άμεσα τα απαραίτητα ενισχυμένα μέτρα υγιεινής προκειμένου να διασφαλίσει την προστασία του ανθρώπινου δυναμικού των εταιρειών της, των δικτύων επίσημων διανομέων και επισκευαστών και φυσικά των πελατών της στην Ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο των μέτρων περιλαμβάνεται η απολύμανση όλων των εγκαταστάσεων καθώς και μια σειρά από σαφείς οδηγίες για τον τρόπο λειτουργίας των εκθέσεων και των επισκευαστών ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός. Όσον αφορά τις παραδόσεις οχημάτων σε νέους πελάτες εφαρμόζεται απαρέγκλιτα η απολύμανση του οχήματος. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα δοκιμαστικής οδήγησης αλλά και για εκείνα που επισκέπτονται τα συνεργεία της Peugeot για την συντήρηση τους.

2. Τι μέτρα έχετε λάβει για την εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών αυτοκινήτων Peugeot στη χώρα μας;

servi

Απαντώντας στα μέτρα της κυβέρνησης που υπαγορεύουν περιορισμένη κυκλοφορία και λαμβάνοντας υπόψιν την διεύρυνση της ηλεκτρονικής διείσδυσης στη ζωή μας, η Peugeot σχεδίασε άμεσα on line υπηρεσίες για τους πελάτες της. Συγκεκριμένα, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της μάρκας ανά την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του οχήματός τους, χωρίς να απομακρυνθούν από το χώρο του σπιτιού τους, εύκολα και γρήγορα. Μέσω του site www.peugeot.gr, στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα «Frontida Peugeot», οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν τον εξουσιοδοτημένο διανομέα PEUGEOT που προτιμούν και να κανονίσουν άμεσα την παραλαβή του οχήματός τους από το χώρο τους και την αντικατάστασή του με ένα όχημα εξυπηρέτησης, για όσο χρόνο θα διαρκέσει το service του δικού τους. Η επιστροφή του αυτοκινήτου τους θα γίνει με την ίδια διαδικασία, στο χώρο των πελατών και με την τήρηση όλων των ενισχυμένων μέτρων υγιεινής που υποδεικνύει ο Διεθνής Οργανισμός Υγείας και ο Κατασκευαστής στην παρούσα συγκυρία.

3. Υπάρχει τρόπος να έρθει σε επαφή ένας υποψήφιος πελάτης σήμερα με το δίκτυό σας και να πάρει προσφορά για το μοντέλο που τον ενδιαφέρει; Μπορεί να κανονίσει test-drive εάν το επιθυμεί;

onli

Το δίκτυο της Peugeot πανελλαδικά είναι σε πλήρη λειτουργία με ανοιχτές εκθέσεις και συνεργεία όπου εφαρμόζονται απαρέγκλιτα τα μέτρα ενισχυμένης ασφάλειας και υγιεινής. Ωστόσο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να μάθει τα πάντα για το μοντέλο που ενδιαφέρεται και διαδικτυακά χρησιμοποιώντας smartphone, tablet ή laptop με μία επίσκεψη στον ιστότοπο peugeot.gr. Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής car cofigurator μπορεί να χτίσει την έκδοση της επιλογής του και φυσικά να λάβει οικονομική προσφορά και τρόπους απόκτησης από τον διανομέα που θα επιλέξει. Και σαφώς μπορεί να κάνει test drive είτε σε μια έκθεση της Peugeot είτε στο σπίτι του με την επίσκεψη ενός υπαλλήλου της εταιρείας με το όχημα της επιλογής του. Υπενθυμίζω πως εφαρμόζεται απολύμανση των αυτοκινήτων δοκιμαστικής οδήγησης πριν και μετά το test drive. 

4. Σε επίπεδο κοινωνικής ευθύνης, πώς έχει δράσει η εταιρεία στη χώρα μας;

ekab

Η Peugeot παρέδωσε ένα στόλο από 143 ασθενοφόρα οχήματα Peugeot τύπου Boxer πριν δύο χρόνια – δωρεά του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στο ΕΚΑΒ – και έχει αναλάβει έκτοτε την συντήρησή τους σε όλη την ελληνική επικράτεια. Στο πλαίσιο του COVID -19 και με απόλυτη ευαισθησία απέναντι στους γιατρούς, το νοσηλευτικό προσωπικό αλλά και όλους τους Έλληνες πολίτες η διοίκηση της PEUGEOT έχει στείλει σαφείς οδηγίες στο Πανελλαδικό δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της με κύριο στόχο την άμεση κινητοποίησή τους προκειμένου να διασφαλιστεί η σωστή και ασφαλής λειτουργία του στόλου των ασθενοφόρων οχημάτων του ΕΚΑΒ. 

5. Στο ξεκίνημα αυτής της περιόδου, πόσο εφικτό ήταν να προβλέψει κάποιος σωστά τη σοβαρότητά της; Πόσο καίριο θεωρείτε πως θα είναι το πλήγμα για την ελληνική αγορά;
H πανδημία του COVID -19 μας έχει φέρει αντιμέτωπους με μια πρωτόγνωρη κατάσταση και θα επηρεάσει σαφώς την παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση την δική μας, τουλάχιστον τους επόμενους μήνες της τρέχουσας χρονιάς. Αν και δεν μπορούμε να προβλέψουμε επακριβώς το μέγεθος και την διάρκεια των επιπτώσεων, θεωρούμε πως οι κινήσεις της κυβέρνησης ως προς την διαχείριση της κρίσης είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube