Ford Motor Ελλάς: «Στη Ford βάζουμε την τεχνολογία στην υπηρεσία των πελατών»
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς, κ. Νίκος Νοταράς, μας αναλύει τις δράσεις και τις προτεραιότητες της Ford στην εποχή του κορονοϊού, τονίζοντας ότι το αύριο που ξημερώνει μπορεί να είναι και πάλι συναρπαστικό.
Ιχνηλατούμε τις αντιδράσεις κάθε εταιρείας στην εποχή του κορονοϊού, προσπαθώντας να μάθουμε ποιες υπηρεσίες προσφέρουν στους πελάτες τους, πώς αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν με το δίκτυο της κάθε εταιρείας, αλλά και τι προσέφερε η κάθε μια στη μάχη ενάντια στην πανδημία σε επίπεδο κοινωνικής εταιρικής ευθύνης.
Τέλος, ζητάμε και κάτι πολύ πιο δύσκολο: Την εκτίμηση των στελεχών της για την επόμενη μέρα της αγοράς.
Εκπροσωπώντας μια πολυεθνική εταιρία, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς, κ. Νίκος Νοταράς, κλήθηκε να πάρει αποφάσεις που θα είναι σύννομες τόσο με τα μέτρα που πάρθηκαν στη χώρα μας όσο και με το σχέδιο δράσης του εργοστασίου.
Ποιες είναι οι προτεραιότητες της Ford Motor Hellas για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης που βιώνουμε με τον COVID-19;
Προτεραιότητά μας είναι η υγεία και οι ασφάλεια των ανθρώπων, ενώ παράλληλα κάνουμε τα πάντα ώστε να συμβάλουμε στη μείωση της εξάπλωσης του ιού και να βγούμε από αυτή την κρίση μετριάζοντας τις επιπτώσεις της. Για τον λόγο αυτό, σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφασίσαμε από την πρώτη στιγμή να αναστείλουμε προσωρινά την παραγωγή στις κύριες κατασκευαστικές εγκαταστάσεις μας, ενώ σε τοπικό επίπεδο ενεργοποιήσαμε το Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας που διαθέτει η εταιρία με σκοπό να προφυλάξουμε την υγεία των εργαζομένων μας. Είναι χαρακτηριστικό πως μέσα σε λιγότερο από 8 ώρες όλοι εργαζόμενοι της Ford στην Ελλάδα εργάζονταν από το σπίτι τους και παρείχαν την υποστήριξή τους στο επίσημο δίκτυο και τους πελάτες Ford. Αυτή τη στιγμή εξετάζουμε τα σενάρια επανέναρξης της πλήρους λειτουργίας των εργοστασίων και της επιστροφής μας στους χώρους εργασίας με τρόπο που θα διασφαλίζει την ασφάλεια όλων μας.
Σε σχέση με την εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων της Ford, ποια είναι η στρατηγική που ακολουθείτε;
Μένουμε πιστοί στο να εξυπηρετούμε με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες μας. Για τον λόγο αυτό, οι Επίσημοι Έμποροι και Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές Ford στην Ελλάδα έχουν ενημερωθεί ώστε να εφαρμόζουν το πρωτόκολλο “No Touch Contacting Business”. Έτσι, οι πελάτες μας μπορούν να παραλαμβάνουν το νέο τους Ford με ασφάλεια, ενώ οι κάτοχοι ενός οχήματος Ford μπορούν και αυτοί να το διατηρούν σε άψογη κατάσταση. Φυσικά, εφαρμόζουμε διαδικασίες απολύμανσης των αυτοκινήτων μας, ενώ παράλληλα έχουμε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα παραλαβής και παράδοσης οχημάτων στο χώρο που επιθυμεί ο πελάτης. Την ίδια στιγμή έχουμε οργανωθεί με τρόπο που μας επιτρέπει να υποστηρίζουμε αποτελεσματικά το δίκτυό μας ώστε και αυτό με τη σειρά του να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες μας.
Πώς μπορεί να ενημερωθεί κάποιος σήμερα και να πάρει μια προσφορά για το Ford που τον ενδιαφέρει; Είναι δυνατό να κανονίσει ακόμα και κάποιο test-drive εάν το επιθυμεί;
Στη σύγχρονη εποχή και ειδικότερα στα πλαίσια της πρωτόγνωρης συγκυρίας την οποία όλοι βιώνουμε την περίοδο αυτή, το διαδίκτυο και οι OnLine υπηρεσίες είναι τα κύρια εργαλεία επικοινωνίας και ενημέρωσης. Στη Ford βάζουμε την τεχνολογία στην υπηρεσία των πελατών, γι’ αυτό και όσοι ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας μπορούν από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους να χρησιμοποιήσουν την ιστοσελίδα της Ford και τα εργαλεία που διαθέτει. Για παράδειγμα, χάρη στη δυνατότητα εικονικής διαμόρφωσης, κάθε πελάτης μπορεί με πολύ απλά και κατανοητά βήματα να διαμορφώσει το μοντέλο Ford που επιθυμεί να αγοράσει και στη συνέχεια, με τον “μοναδικό κωδικό διαμόρφωσης” που το σύστημα παράγει, να επικοινωνήσει με το επίσημο δίκτυο Ford σε όλη την Ελλάδα και να πάρει για αυτό μία προσφορά. Το ίδιο εύκολα μπορεί να κλείσει και ένα test drive.
Παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις και αντιδρούμε άμεσα, προβαίνοντας στις απαραίτητες προσθήκες ή αλλαγές των διαδικασιών μας, ώστε να βρισκόμαστε στο πλευρό των συνεργατών και των πελατών μας.
Σε επίπεδο εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης, ποιες είναι οι δράσεις της Ford σε παγκόσμιο και ελληνικό επίπεδο;
Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος και ευτυχής που ανήκω στην μεγάλη οικογένεια της Ford. Η εταιρία αυτή βλέπει διαφορετικά τον παράγοντα άνθρωπο γι’ αυτό και δεν είναι τυχαίο που χρησιμοποίησα αρχικά τη λέξη «οικογένεια». Η διαφορετική αυτή νοοτροπία αντικατοπτρίζεται και στις διάφορες δράσεις εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης στις οποίες η Ford είναι ιδιαίτερα ενεργή. Σε τοπικό επίπεδο, έχουμε προβεί σε πολλαπλές δράσεις, σε συνεργασία με οργανισμούς όπως το Χατζηκυριάκειο ίδρυμα και το Make a Wish Ελλάδος, με προσφορές αγάπης και παροχή βοήθειας σε παιδιά που το έχουν ανάγκη.
Την περίοδο αυτή, οι ανάγκες είναι διαφορετικές, γι’ αυτό και θέσαμε στη διάθεση της τοπικής αυτοδιοίκησης αυτοκίνητα με σκοπό να χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση τον ιδιαίτερων αναγκών της. Σε παγκόσμιο επίπεδο, αυτή τη στιγμή η Ford επεκτείνει τον σχεδιασμό και την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού για την καταπολέμηση του κορωνοϊού, ενώ μέσα από το φιλανθρωπικό της ταμείο «Ford Fund», η εταιρεία συνεισφέρει ποσό ύψους 500.000 δολαρίων στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας. Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους της να συνεισφέρουν μέσα από διάφορες συλλογικές δράσεις, που αναδεικνύουν τις αξίες της προσφοράς και του εθελοντισμού.
Πόσο θα επηρεάσει την ελληνική αγορά η πανδημία και ποια προβλέπετε να είναι η επόμενη ημέρα της;
Είναι πιστεύω εύκολο να φανταστεί κανείς την επίδραση αυτής της πρωτόγνωρης πανδημίας, όταν επιβάλλεται να «μένουμε σπίτι» σε παγκόσμιο σχεδόν επίπεδο. Με αυτό το δεδομένο, νομίζω πως μια μείωση της αγοράς κατά 30% σε σχέση με την αρχική πρόβλεψη, φαίνεται πιθανή.
Το θετικό είναι ότι τα μέτρα που λήφθηκαν στην Ελλάδα αποδίδουν και επομένως έχουμε τις καλύτερες, δεδομένων των συνθηκών, προοπτικές για το διάστημα που θα ακολουθήσει την πανδημία.
Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις ώστε να είμαστε σε θέση να λαμβάνουμε, στη σωστή στιγμή, τις κατάλληλες αποφάσεις που μας επιτρέπουν να βρισκόμαστε αποτελεσματικά στο πλευρό των συνεργατών και των πελατών μας.
Εκείνο που σίγουρα δεν αλλάζει είναι το όραμά μας για κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες που θα κάνουν τους πελάτες μας υπερήφανους που εμπιστεύτηκαν τη Ford. Ανυπομονούμε να τους αποκαλύψουμε όλα τα συναρπαστικά νέα μοντέλα μας, όπως το νέο Kuga, τις νέες εξηλεκτρισμένες εκδόσεις Fiesta και Focus, το νέο Explorer, αλλά και την πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E. Το μέλλον, προβλέπεται συναρπαστικό!