FlexDrive, το ευέλικτο leasing από την Autohellas Hertz
Η Autohellas Hertz παρουσιάζει το ανανεωμένο FlexDrive, το πρόγραμμα ευέλικτου leasing που απευθύνεται σε ιδιώτες και επαγγελματίες.
Θέλοντας να προσφέρει ακόμα περισσότερα προνόμια τους πελάτες και να ενδυναμώσει ακόμα το brand name της στον χώρο του leasing, η Autohellas Hertz ανανεώνει το πρόγραμμα FlexDrive.
H Autohellas Hertz, μέσω του προγράμματος FlexDrive προσφέρει ακόμα περισσότερ προνόμια στους πελάτες της
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Autohellas, έκδοση ομολογιακού δανείου 5ετούς διάρκειας έως 200 εκατ. ευρώ
Πλέον, το πρόγραμμα FlexDrive ενσωματώνει μία σειρά από προνόμια, όπως:
• Παραλαβή αυτοκινήτου εντός 24 ωρών.
• Δωρεάν έλεγχο και πλύσιμο του αυτοκινήτου 1 φορά το μήνα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης.
• 4 Bonus πόντους για κάθε €1 του μηνιαίου μισθώματος, πληρώνοντας με κάρτες Bonus της Alpha Bank.
• 3 Μίλια Εξαργύρωσης από το Miles+Bonus της AEGEAN, για κάθε €1 του μηνιαίου μισθώματος.
• Αποπληρωμή του μισθώματος εξαργυρώνοντας μίλια Miles+Bonus της AEGEAN.
Η επικοινωνιακή καμπάνια, βασίζεται στο Social Media trend «2 Αλήθειες & 1 Ψέμα!» και προσκαλεί το κοινό να ανακαλύψει τα προνόμια του «πιο απίστευτου Leasing στην αγορά», που ξεδιπλώνονται μέσα σε 2 επεισόδια ενός ξεχωριστού τηλεπαιχνιδιού. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας, ο γνωστός stand-up comedian και παρουσιαστής Διονύσης Ατζαράκης, ο οποίος δίνει μια διασκεδαστική πνοή στο τηλεπαιχνίδι – παρωδία, με το μοναδικό ύφος του.
Οι δύο παίκτες, αντιμέτωποι με τρία εξίσου απίστευτα δεδομένα, για την ζωή του Διονύση Ατζαράκη αλλά και για το FlexDrive, καλούνται να εντοπίσουν το ψέμα. Στο τέλος, οι παίκτες συνειδητοποιούν ότι τα προνόμια που νόμιζαν πως ήταν υπερβολικά είναι όντως αληθινά με το FlexDrive της Autohellas Hertz! Την καμπάνια δημιούργησε η Ogilvy σε παραγωγή Foss Productions και σκηνοθεσία Βαγγέλη Μαρτίνου.