FCA Greece: «Η πανδημία μας έκανε πιο δημιουργικούς και πρόθυμους να αξιοποιήσουμε τη σύγχρονη τεχνολογία»

FCA Greece: «Η πανδημία μας έκανε πιο δημιουργικούς και πρόθυμους να αξιοποιήσουμε τη σύγχρονη τεχνολογία»

Ο Διευθυντής Επικοινωνίας της FCA Greece, Ιάκωβος Κρομμύδας, μας μιλάει για τις δράσεις της εισαγωγικής εταιρείας και την επόμενη μέρα της αγοράς στην Ελλάδα.

Προσπαθούμε να... ιχνηλατήσουμε τις αντιδράσεις της κάθε εταιρείας στην εποχή του κορονοϊού. Να μάθουμε πώς αντέδρασαν, ποιες υπηρεσίες προσφέρουν στους πελάτες τους, πώς αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν με το δίκτυο της κάθε εταιρείας, αλλά και τι προσέφερε η κάθε μια στη μάχη ενάντια στην πανδημία σε επίπεδο κοινωνικής εταιρικής ευθύνης.

Τέλος, ζητάμε και κάτι πολύ πιο δύσκολο: Την εκτίμηση των στελεχών της για την επόμενη μέρα.

Ο Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της FCA Greece, Ιάκωβος Κρομμύδας, εκπροσωπεί μάρκες με μακρά παράδοση και ιδιαίτερα αγαπητές στην χώρα μας, οι οποίες προέρχονται από τη χώρα που «χτυπήθηκε» περισσότερο από κάθε άλλη από την πανδημία COVID-19. Με το μυαλό στους συναδέλφους στην Ιταλία, πρώτο μέλημα των ανθρώπων της FCA Greece ήταν η ασφάλεια των εργαζομένων και του κοινού και βέβαια η συνέχεια εξυπηρέτησης των πελατών με νέους δημιουργικούς τρόπους.

Για την αντιμετώπιση της κατάστασης που βιώνουμε με τον COVID-19, ποιες είναι οι προτεραιότητες της FCA;
Προτεραιότητα για την Fiat Chrysler Automobiles είναι πάντα η ασφάλεια του κοινού και των εργαζομένων. Άμεσα εφαρμόστηκαν όλα τα σχετικά μέτρα ασφάλειας, ενώ παράλληλα με βασικό γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών διασφαλίστηκε η απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών after sales τόσο σε επίπεδο τεχνικής υποστήριξης, όσο και εξασφάλισης επάρκειας ανταλλακτικών και αναλωσίμων. Η FCA Greece παρέμεινε κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων σε πλήρη λειτουργία, αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό τα ηλεκτρονικά συστήματα της εταιρείας ώστε να υποστηρίξει το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο στην προσπάθεια του να εξυπηρετεί με το καλύτερο τρόπο το κοινό κάτω από αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες.

alfa

Οι ιδιοκτήτες των FIAT, Alfa Romeo και Jeep, μπορούν να εξυπηρετούνται από το δίκτυο; Υπάρχει κάποια ειδική ενέργεια επάνω σε αυτόν τον τομέα;
Σχεδόν στο σύνολο τους τα σημεία After Sales του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου βρίσκονται σε λειτουργία, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα σημεία πώλησης. Με στόχο την ελαχιστοποίηση των μετακινήσεων, σύμφωνα και με τις υποδείξεις των αρχών, η FCA ενεργοποίησε και στην Ελλάδα το πρόγραμμα Car@home, όπου δίνεται η δυνατότητα απόκτησης ενός νέου αυτοκινήτου, με τον αγοραστή να μπορεί να ολοκληρώσει όλες τις σχετικές διαδικασίες χωρίς να απαιτείται να φύγει από το σπίτι του. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή εφαρμογή, η οποία μέσω της τεχνολογίας Google Hangouts Meet (τηλεδιάσκεψη) η Fiat Chrysler Automobiles φέρνει τις εξουσιοδοτημένες εκθέσεις στο σαλόνι του υποψήφιου αγοραστή.

Εάν κάποιος ενδιαφέρεται για προσφορά ή ακόμα και test-drive ενός μοντέλου σας, μπορείτε να του τα παρέχετε; Και ποια είναι η διαδικασία;
Στο σύνολο της η διαδικασία απόκτησης ενός αυτοκινήτου καλύπτεται από την υπηρεσία Car@home. Εκτός από την παρουσίαση, την απάντηση σε όλα τα ερωτήματα του ενδιαφερόμενου και τη έκδοση προσφοράς, ο πελάτης μπορεί να ολοκληρώσει ακόμα και τη χρηματοδότηση του νέου του αυτοκινήτου χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του, μέσω της διαδικασίας ηλεκτρονικής υπογραφής που εφαρμόζει η FCA Bank. Σχετικά με το test-drive την περίοδο εφαρμογής των περιοριστικών μέσων εκ των πραγμάτων η πραγματοποίηση δοκιμαστικής οδήγησης δεν προτείνεται. Σε κάθε περίπτωση, για κάθε αίτημα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο όπου με σεβασμό στις σχετικές ισχύουσες διατάξεις και τους κανόνες ασφαλείας θα γίνουν όλες οι προσπάθειες ώστε να καλυφθούν τα αιτήματα του κοινού.

fiat

Πόσο ρεαλιστικά μπορούμε να προβλέψουμε σήμερα την επόμενη ημέρα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, μετά την πανδημία;
Η πλήρης έκταση των επιπτώσεων της πανδημίας στην οικονομία και κατ’ επέκταση στην αγορά αυτοκινήτου είναι δύσκολο να προσδιοριστούν. Η επόμενη ημέρα θα μας βρει σε ένα νέο περιβάλλον στο οποίο θα πρέπει να προσαρμοστούμε ώστε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού με ακόμα καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Η ανάγκη να ξεπεραστούν οι δυσκολίες που έφερε η πανδημία σίγουρα μας έκανε πιο δημιουργικούς και πρόθυμους να αξιοποιήσουμε τη σύγχρονη τεχνολογία, στοιχείο που θα εκμεταλλευτούμε και στη συνέχεια. Για παράδειγμα εφαρμογές όπως το Car@home θα συνεχίσουν να λειτουργούν και μετά το πέρας της πανδημίας με στόχο η FCA και το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της, να βρίσκονται ακόμα πιο κοντά στο κοινό.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube