Η Hyundai θα ενσωματώσει τη FIAT;

Η Hyundai θα ενσωματώσει τη FIAT;

Ο Asian Times αναφέρουν σε δημοσίευμά τους ότι η Hyundai Motor διευρύνει δυναμικά το μετοχικό ποσοστό της στην FCA, με στόχο να γίνει ο κυριότερος μέτοχος.

Το αφεντικό του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles έχει από καιρό δηλώσει την επιθυμία του να συμμαχήσει με μια μεγάλη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Μήπως τελικά είναι η Hyundai-Kia -που αγόρασε και συνεχίζει να το κάνει) μεγάλος μέρος των μετοχών της FCA- αυτή που θα γίνει ο πλειοψηφικός μέτοχος του ιταλοαμερικανικού γίγαντα;

Θα έχουμε λοιπόν μια νέα συμμαχία, ένα νέο όμιλο και μια νέα συνεργασία χωρίς προηγούμενο στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας; Οι Asian Times φαίνεται αυτό να υποστηρίζουν. Οι Απωνατολίτες συνάδελφοι, αναφερόμενοι σε ανώνυμη πηγή, εξηγούν ότι το αφεντικό του κορεατικού ομίλου της Hyundai παρακολουθεί στενά τις διακυμάνσεις της μετοχής της FIAT για να αγοράσει αρκετές από αυτές –σε χαμηλή τιμή, προκειμένου για να γίνει πλειοψηφικός μέτοχος και να συνάψει συμμαχία με τη Fiat Chrysler.

Γνωρίζουμε ότι οι Κορεάτες βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Κατάφεραν να είναι πιο παρόντες στις Ηνωμένες Πολιτείες σε μόλις δεκαπέντε χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων η εξέλιξη των προϊόντων, τόσο στη Hyundai όσο και στην Kia, ήταν απλώς εκπληκτική.

Σήμερα, η Hyundai είναι ακόμη σε θέση να αντιπαρατεθεί σε κορυφαίες φίρμες με την Genesis, τον «high-end» βραχίονα του του κορεατικού κατασκευαστή.

Η Hyundai θα περιμένει το τέλος της καριέρας του Sergio Marchionne, ο οποίος δεν έχει ακόμη ξεκάθαρο διάδοχο για το θώκο της FIAT, πριν δείξει το ενδιαφέρον της, εξετάζοντας προσεκτικά την αύξηση του κεφαλαίου. Οπότε, αναμένουμε να μάθουμε περισσότερο για τη φήμη αυτή από το επόμενο έτος.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με την Detroit Bureau, η Hyundai έχει εκφράσει σοβαρό ενδιαφέρον για εξαγορά της FCA. Κάτι που στη συνέχεια διέψευσαν και οι δύο όμιλοι. 

Η FCA έχει αποτελέσει συχνά αντικείμενο μιας πιθανολογούμενης συγχώνευσης, ειδικά ύστερα από την ατελέσφορη προσπάθεια να ενωθεί με την General Motors. Αλλά αυτής με τον όμιλο της Hyundai διατηρείται για πολύ καιρό στην επικαιρότητα, εκφεύγοντας από το επίπεδο της σπέκουλας. 

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι υφίσταται ευρεία τεχνική συνεργασία μεταξύ των δύο ομίλων. Τον περασμένο Δεκέμβριο με την ευκαιρία αυτής της συνεργασίας, ερωτώμενος ο Marchionne είχε δηλώσει στους δημοσιογράφους ότι οι συζητήσεις μεταξύ Fiat Chrysler Automobiles και Hyundai Motor περιορίζονται στην τεχνική συνεργασία τους και δεν αφορούν τη συγχώνευση των δύο ομίλων.

«Αγοράζουμε ήδη εξαρτήματα [από τη Hyundai]... ας δούμε αν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε άλλα σημεία, ειδικά για την ανάπτυξη μεταδόσεων και συστημάτων κίνησης υδρογόνου», προσθέτοντας ότι, «δεν υπάρχει τίποτα να ανακοινωθεί προς το παρόν». Ερωτηθείς για το αν αυτή η συνεργασία θα μπορούσε να μετατραπεί σε συγχώνευση, ο Marchionne είχε δηλώσει: «Δεν το πιστεύω».

Μια συγχώνευση της Hyundai με την FCA θα έκανε τον κορεατικό όμιλο το μεγαλύτερο του κόσμου. Ο νέος όμιλος θα ξεπερνούσε το VW Group, την Toyota και τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, αφού οι συνολικές πωλήσεις του θα ξεπερνούσαν τα 11,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, με βάση τα στοιχεία του 2017.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube