Μεγάλοι κατασκευαστές γυρίζουν την πλάτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Μεγάλοι κατασκευαστές γυρίζουν την πλάτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Ποιοί θα είναι οι μεγάλοι απόντες από τη φετεινή γιορτή του αυτοκινήτου

Κάτι που πριν μερικά χρόνια ήταν αυτονόητο, τώρα πλέον δεν είναι. 
 
Η συμμετοχή των κατασκευαστών στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το μεγαλύτερο που γίνεται στην Ευρώπη, ήταν κάτι παραπάνω από must και τυχόν απουσία από τους εκθεσιακούς χώρους σήμαινε πολλά για το κύρος και τη δύναμη ενός κατασκευαστή.
 
Οι καιροί όμως άλλαξαν και πλέον οι απουσίες κάθε χρόνο γίνονται και περισσότερες αλλά και πιο...ηχηρές
Δεν είναι τόσο το κόστος συμμετοχής που έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα (υπολογίζεται από 20 έως 80 εκατ. ευρώ),αφού αυτό πάντα ήταν υψηλό. 
Αυτό που έχει αλλάξει είναι σε πολλές περιπτώσεις ο τρόπος που πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν πλέον να προβάλλουν τα προϊόντα τους, με το διαδίκτυο και τα social media να «κλέβουν» όλο και περισσότερο χώρο από τις παραδοσιακές μεθόδους
 
Έτσι, φέτος, από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (14-24 Σεπτεμβρίου) θα απουσιάζουν τουλάχιστον εννέα σημαντικοί κατασκευαστές όπως αναφέρει και το ρεπορτάζ του autoweek. Οι διοργανωτές (Σύνδεσμος Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών - VDA) ωστόσο σε ανακοίνωσή του δίνει έμφαση στις συμμετοχές στις οποίες τονίζει ότι περιλαμβάνονται πάνω από 50 κατασκευαστές, εκ των οποίων πολλοί από Κίνα
Αντίθετα, δεν ονοματίζει τις απουσίες, όμως το ρεπορτάζ του autoweek είναι πολύ πιο σαφές. 
 
Ας δούμε λοιπόν ποιες θα είναι οι πιο ηχηρές απουσίες:
 
- Το group FCA: H Alfa Romeo θεωρεί πως δεν έχει να πει κάτι νέο, η Fiat το ίδιο και η Jeep παρά το γεγονός έχει το ολοκαίνουργιο και άκρως ενδιαφέρον Compass
 
- Τα δύο από τα τρία μέλη του group PSA: Peugeot και DS. H πρώτη είχε προαναγγείλει πως δεν θα πάει μην έχοντας κάτι νέο να πει και η δεύτερη απλά ακολουθεί την ίδια πολιτική με τον «λέοντα». Αντίθετα, η Citroen θα είναι παρούσα.
 
- Η Nissan παρά το γεγονός ότι έχει νέο Qashqai και X-Trail
 
- Το άλλο μέλος του ομίλου Renault/Nissan, η Μitsubishi, αλλά και η Infiniti.
 
- Αμφίβολη θεωρείται η συμμετοχή της Tesla που ενώ έχει το ολοκαίνουργιο  Model 3 το οποίο η Ευρώπη δεν έχει δει, τουλάχιστον επίσημα.
 
- Η Volvo, η οποία έχει από καιρό ξεκαθαρίσει ότι ακολουθεί άλλες οδούς προβολής των μοντέλων της και έχει (σχεδόν οριστικά) γυρίσει την πλάτη στις Εκθέσεις.
 
Τέλος να θυμίσουμε ότι Ford και Rolls-Royce ήταν μεταξύ αυτών που δεν είχαν πάει στο Παρίσι την περασμένη χρονιά.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube