To BYD Seal του 2025 θα έχει 800 volt φόρτιση και Lidar

To BYD Seal του 2025 θα έχει 800 volt φόρτιση και Lidar

To BYD Seal αναβαθμίζεται αποκτώντας ταχύτερη φόρτιση, Lidar και πιο πολυτελές εσωτερικό.

«Το BYD Seal Excellenve AWD είναι μια ιδιαίτερα ολοκληρωμένη, προσεγμένη, εμπορική και τελικά πειστική πρόταση στα οικογενειακά EV», γράφαμε στη δοκιμή του.

Τώρα, η κινεζική μπερλίνα αναβαθμίζεται αθόρυβα, χωρίς να υπόκειται σε πλήρες facelift. Με τη μεγαλύτερη διαφορά να αφορά τον τρόπο που φορτίζει. Έτσι, το BYD Seal θα μπορεί να γεμίζει πλέον από το 10 στο 80% σε 25' αντί για τα 37' που θέλει το σημερινό μοντέλο. Αυτό οφείλεται στο ότι η ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 400 volt έχει δώσει τη θέση της σε ένα νέο σύστημα 800 volt.

Με βελτιώσεις ουσίας και πολυτέλειας, το BYD Seal οπλίζεται ακόμα περισσότερο στον στίβο των ηλεκτρικών πωλήσεων

BYD Seal

Θα συνεχίσει να προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταρίας, με χωρητικότητα 61,4 και 82,5 kWh. Όπως και στην απερχόμενη έκδοση, το βασικό μοντέλο του 2025 θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 230 ίππων που θα κινεί τους πίσω τροχούς και θα συνδυάζεται με τη μικρότερη μπαταρία. Η μεγαλύτερη θα προσφέρεται είτε ως πισωκίνητη 313 ίππων είτε ως 4κίνητη με 530 ίππους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD Seal, με δώρο συλλεκτικό κόσμημα για τους πρώτους ιδιοκτήτες

Το BYD Seal έχει επίσης αναβαθμισμένη ανάρτηση, φορώντας την τελευταία γενιά των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ Disus-C, με την κινεζική εταιρεία να υπόσχεται ότι βελτιώνουν την ευστάθεια και την άνεση.

BYD Seal

Έχουν γίνει επίσης σημαντικές αλλαγές στον τομέα της ασφάλειας, με την πιο σημαντική πρόοδος να αφορά τη διαθεσιμότητα ενός Lidar τοποθετημένου στην οροφή.

Θα βελτιώσει τα συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης και θα προσθέσει την αστική και την υψηλής ταχύτητας πλοήγηση όταν ο οδηγός επιλέγει να παραδώσει τα ηνία στο αυτοκίνητο. Θα ενσωματώνει επίσης και λειτουργία αυτόματης διαδικασίας στάθμευσης.

BYD Seal

BYD Seal

Μια σειρά από αλλαγές έχουν γίνει και στην καμπίνα της ηλεκτρικής μπερλίνας. Η πιο προφανής είναι η τοποθέτηση ενός επανασχεδιασμένου τιμονιού με επίπεδο κάτω μέρος και τέσσερις ακτίνες. Φαίνεται ελαφρώς πιο πρίμιουμ από το κυκλικό των σημερικών εκδόσεων.

Η BYD απλοποίησε επίσης το σχήμα της κεντρικής κονσόλας κι έκανε πιο σοβαρό το ταμπλό, υιοθετώντας ένα νέο γυαλιστερό μαύρο πάνελ που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της καμπίνας. Φαίνεται πιο πολυτελές και λιγότερο φλύαρο σε σχέση με τους κυματοειδείς αεραγωγούς του τρέχοντος μοντέλου.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube