BYD για Κίνα: 3 με 5 χρόνια εμπρός από τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά

BYD για Κίνα: 3 με 5 χρόνια εμπρός από τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά

Ηγετική θέση για την Κίνα στην τεχνολογία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που έχει πλέον να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις από τους δασμούς των ΗΠΑ και ΕΕ.

BYD

Η Κίνα βρίσκεται τρία έως πέντε χρόνια μπροστά από τον παγκόσμιο ανταγωνισμό στον τομέα των BEV, τόσο σε επίπεδο προϊόντων και τεχνολογίας όσο και σε επίπεδο βιομηχανικής αλυσίδας, δήλωσε ο CEO της BYD, Wang Chuanfu.

Ο Wang έκανε αυτή τη δήλωση σε συνέντευξή του στη δημόσια τηλεόραση της Κίνας τη Δευτέρα (17/2), στον απόηχο της συνάντησης του προέδρου της Κίνας, Xi Jinping, με κορυφαίες προσωπικότητες του τεχνολογικού κλάδου της χώρας. Ο επικεφαλής της BYD ήταν ένας από τους επιχειρηματικούς ηγέτες που συμμετείχαν στο συμβούλιο.

«Ο προστατευτισμός δεν μπορεί να σταματήσει την κυριαρχία των ποιοτικών προϊόντων», είπε χαρακτηριστικά ο CEO της BYD, Wang Chuanfu

BYD

Το 2023, η Κίνα ξεπέρασε την Ιαπωνία και αναδείχθηκε ως η μεγαλύτερη εξαγωγέας αυτοκινήτων παγκοσμίως. Ωστόσο, οι εξαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών αντιμετωπίζουν εμπορικά εμπόδια, καθώς οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν επιβάλει δασμούς στα κινεζικά EV. Συγκεκριμένα, η ΕΕ έχει θεσπίσει δασμό 17% στα ηλεκτρικά οχήματα της BYD, γεγονός που εντείνει τις προκλήσεις για τη βιομηχανία.

Σε συνέντευξή του στο Yuyuan Tantian, λογαριασμό κοινωνικών δικτύων που συνδέεται με το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο CCTV, ο Wang υποστήριξε ότι ο προστατευτισμός δεν μπορεί να σταματήσει την κυριαρχία των ποιοτικών προϊόντων.

«Η αποδοχή των καταναλωτών είναι η μεγαλύτερη επιβεβαίωση της δουλειάς μας και μας παρακινεί να ξεπεράσουμε κάθε δυσκολία», τόνισε ο επικεφαλής της BYD, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην καινοτομία και τη διατήρηση του τεχνολογικού της πλεονεκτήματος.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube