BMW: Η ζήτηση για ΜΕΚ έπιασε πλατό, από δω και πέρα EV

BMW: Η ζήτηση για ΜΕΚ έπιασε πλατό, από δω και πέρα EV

Ο οικονομικός διευθυντής της BMW δήλωσε ότι οι πωλήσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης θα σταθεροποιηθούν και μετά θα αρχίσουν να μειώνονται τα επόμενα χρόνια για χάρη των ηλεκτρικών.

BMW

Η BMW είναι μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που πιστεύει ότι το μέλλον δεν ανήκει αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση. Πρεσβεύει ότι μια στρατηγική πολλαπλών συστημάτων μετάδοσης κίνησης έχει περισσότερο νόημα από το να γίνουν όλα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά.

Όμως, ενώ ανακοινώνει ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψει σύντομα την κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης, η BMW παραδέχεται ότι οι πωλήσεις τους έχουν φτάσει ήδη στο peak τους.

Η BMW μπορεί να μην υποκλίνεται αναφανδόν στην ηλεκτροκίνηση, αλλά παραδέχεται ότι οι ημέρες των ΜΕΚ είναι μετρημένες από εδώ και πέρα

«Το ανώτερο σημείο για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ήταν πέρσι», δήλωσε πρόσφατα ο Walter Mertl μιλώντας σε δημοσιογράφους στο Bloomberg και στο Reuters.

BMW

Ο οικονομικός διευθυντής της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας συμπλήρωσε: «Τώρα οι πωλήσεις των ΜΕΚ θα σταθεροποιηθούν για κάποιο διάστημα και στη συνέχεια θα αρχίσουν να φθίνουν».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα BMW M5 θα φοράει τον V8 της BMW XM

Πρόσθεσε ότι η οριστική ταφόπλακα των ΜΕΚ θα είναι οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων και βέβαια η πλήρης απαγόρευσή τους στα μέσα της δεκαετίας του 2030 στην Κίνα, την Ευρώπη και κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ.

BMW

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων της BMW, της Mini και της Rolls-Royce εκτινάχθηκαν κατά 74,4% το 2023, ανεβάζοντας το EV μερίδιο από τα 2,56 εκατομμύρια συνολικής παραγωγής του ομίλου στο 15%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW 1500: H πρώτη BMW Neue Klasse κλείνει τα 60! [video]

Η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να το αυξήσει στο 33% μέχρι το 2026, όταν θα αρχίσουν να κυκλοφορούν μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα Neue Klasse, και στο 50% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

BMW

Το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει τη νέα πλατφόρμα θα είναι ένα ηλεκτρικό SUV που θα αντικαταστήσει την τρέχουσα iX3 και θα ακολουθήσουν πέντε ακόμη μοντέλα, συμπεριλαμβανομένης της νέας Σειράς 3. Όλα βασισμένα στην ίδια αρχιτεκτονική και δανειζόμενα σχεδιαστικά στοιχεία από τα πρόσφατα πρωτότυπα της BMW.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η BMW Vision Neue Klasse επαναπροσδιορίζει τη βαυαρική φίρμα

Ενώ οι EV πωλήσεις αυξάνονται και θα αυξάνονται συνέχεια, ο Mertl δήλωσε ότι τα περιθώρια κέρδους ΜΕΚ κι EV δεν θα αρχίσουν να συγκλίνουν πριν το 2026. Αλλά για να έχουν πραγματικά αντίστοιχη κερδοφορία σε κινητήρες εσωτερικής καύσης κι ηλεκτρικά, οι Βαυαροί θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

BMW

Κι αυτό εφόσον επιτευχθούν οι στόχοι της Neue Klasse, η οποία υπόσχεται μείωση της δαπάνης της μπαταρίας στο μισό κι αύξηση της αυτονομίας ανά kWh κατά 25%.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube