Αυτό είναι το SEAT Leon Coupé που δεν κυκλοφόρησε ποτέ
Η οικονομική κρίση κι ο ενδοεταιρικός κανιβαλισμός δεν επέτρεψαν στο SEAT Leon Coupé να μπει στην παραγωγή.
Σχεδιασμένο από τον Walter da Silva, το SEAT Leon δεύτερης γενιάς είναι σίγουρα ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της ισπανικής μάρκας. Όχι μόνο επειδή επέκτεινε την εμπορική επιτυχία του πρώτου, αλλά επειδή ήταν το αυτοκίνητο με το οποίο οι Ισπανοί κέρδισαν δύο φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού.
Παρουσιάστηκε το 2005 και πούλησε σχεδόν 650.000 μονάδες μέχρι το 2012, ένα εξαιρετικό νούμερο αν λάβουμε υπόψη ότι συνέπεσε εμπορικά με κάποια χρόνια παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης.
Πώς θα υποδεχόταν το αγοραστικό κοινό μια κουπέ έκδοση του SEAT Leon; Δεν θα μάθουμε ποτέ!
Ωστόσο, το μοντέλο περιοριζόταν από τη μηδενική ποικιλία αμαξωμάτων, καθώς ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά ως 5θυρο χάτσμπακ.
Όπως συνέβη και με τον προκάτοχό του, οι αγοραστές ζητούσαν μια 3θυρη εκδοχή για τις δυνατές εκδόσεις, την FR και βέβαια την Cupra. Το πιο σπορ αμάξωμα θα κατέφτανε επιτέλους στην τρίτη γενιά, αν και δεν σημείωσε την εμπορική επιτυχία που προέβλεπαν όλοι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: CUPRA Leon 1.5 eTSI DSG
Τώρα, έρχεται στο φως της δημοσιότητας μία απόπειρα δημιουργίας μιας κουπέ έκδοσης. Πρόκειται για ένα μοντέλο σε κλίμακα 1:4, βαμμένο σε έντονο κίτρινο φινίρισμα.
Χρώμα που αγαπήθηκε ιδιαίτερα στην πρώτη και δεύτερη γενιά του SEAT Leon, αλλά σήμερα δεν είναι πλέον διαθέσιμο στην τελευταία έκδοση του ισπανικού μοντέλου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ CUPRA: Αγωνιστικά Leon Competición και e-Racer
Έτσι λοιπόν καταλαβαίνουμε ότι οι υπεύθυνοι εξέτασαν το ενδεχόμενο όχι μόνο του 3θυρου Leon, αλλά προχώρησαν ακόμα περισσότερο. Προσπαθώντας να φτιάξουν ένα ακόμα πιο στιλιζαρισμένο αμάξωμα, ένα πραγματικό κουπέ.
Το μπροστινό μέρος διατηρείται από το εργοστασιακό 5θυρο μοντέλο, αλλά το πίσω μέρος έχει αλλάξει εντελώς. Το πάνω μέρος θα μπορούσε μάλιστα να βαφτεί σε μαύρο χρώμα, επιλογή που υπήρχε στο χάτσμπακ, ώστε οπτικά να μειωθεί ο όγκος του αμαξώματος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό είναι το τελευταίο Audi TT που κατασκευάστηκε ποτέ
Απορούμε βέβαια τι χώρος θα απέμενε για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Μας θυμίζει το αντίστοιχο κουπέ Audi TT, όπου οι πίσω θέσεις φιλοξενούν αποκλειστικά μικρόσωμους επιβάτες.
Εκείνη την εποχή υπήρχαν διάφορα αντίστοιχα μοντέλα, βασισμένα σε χάτσμπακ ευρείας παραγωγής. Όπως το Opel Astra Coupé που υπέγραψε ο Bertone και το Peugeot 406 Coupé δεύτερης γενιάς.
Προφανώς όμως οι άνθρωποι στον όμιλο Volkswagen θεώρησαν ότι ένα κουπέ SEAT Leon δε θα ήταν βιώσιμο. Κι ότι θα κανιβάλιζε τα αντίστοιχα μοντέλα του ομίλου, το Audi TT και πολύ περισσότερο, το Scirocco.