Autobianchi και Innocenti ενδέχεται να πουληθούν στους Κινέζους
Οι ιστορικές φίρμες της Autobianchi και της Innocenti μπορεί να ενταχθούν σε κινεζικό χαρτοφυλάκιο, αλλά ο πωλητής ΔΕΝ θα είναι ο Όμιλος Stellantis.
Η Ιταλία και ο Όμιλος Stellantis βρίσκονται εδώ και καιρό στα μαχαίρια, με το σίριαλ να έχει κάμποσα επεισόδια. Η τελευταία πράξη του δράματος ίσως δει την ιταλική κυβέρνηση να υφαρπάζει τις μάρκες Autobianchi και Innocenti που ανήκουν στον πολυεθνικό όμιλο και να τις μεταπωλεί στους Κινέζους.
Γιατί όμως να το κάνει αυτό; Η Autobianchi κι η Innocenti θα αποτελέσουν το δόλωμα, με τη συμφωνία να αναφέρει ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που θα τις αποκτήσουν, θα υποχρεούνται να ιδρύσουν εργοστάσια μέσα στην ιταλική επικράτεια.
Σε μετωπική σύγκρουση οδηγούνται ιταλική κυβέρνηση και ο Όμιλος Stellantis
Η είδηση αναφέρθηκε πρώτη φορά στον ιταλικό ιστότοπο Il Sole 24 Ore κι έσπευσε να την αναδημοσιεύσει το Reuters. Να υπάρχει άραγε καπνός χωρίς φωτιά;
Πόσο νόημα όμως θα είχε μια τέτοια κίνηση; Εκτός Ευρώπη, ελάχιστοι θυμούνται τις δύο μάρκες. Η Autobianchi ιδρύθηκε το 1955 κι έσβησε το 1995. Η πορεία της Innocenti είναι πιο περίπλοκη και περιλαμβάνει τα πάντα, από British Leyland μέχρι De Tomaso, Daihatsu και Chrysler και Maserati. Πέρασε στη λήθη το 1997, αλλά έγινε μια απόπειρα να ανασυρθεί το 2018 ως εταιρεία σκούτερ.
Δεν υπάρχει έλλειψη κινεζικών σημάτων, αλλά ένα αυτοκίνητο πόλης με τους λογότυπους της Autobianchi θα συγκινούσε το ευρωπαϊκό κοινό. Ειδικά αν η σχεδίαση του νέου μοντέλου εμπνεόταν από το κλασικό A112.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλείται Autobianchi A112 Abarth, θωρακισμένο από μαφιόζο!
Αλλά για μια στιγμή: Οι δύο φίρμες ανήκουν στο πορτφόλιο του Ομίλου Stellantis, σωστά; Σύμφωνα με το δημοσίευμα, υφίσταται νομοθεσία που επιτρέπει στην ιταλική κυβέρνηση να ανακτήσει ιστορικές μάρκες που «δεν χρησιμοποιούνται για τουλάχιστον πέντε χρόνια ή που υπόκεινται σε διαδικασία παύσης λειτουργίας από την ιδιοκτήτρια εταιρεία».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σε πολωνέζικο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis το Leapmotor T03
Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι αναφέρεται πως οι Αρχές έχουν ήδη κινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες. Με τη φημολογία να κάνει λόγο για χρήση διαφορετικών γραφικών από αυτά που έχει στην ιδιοκτησία της ο Όμιλος Stellantis.
Τα παραπάνω εντάσσονται στην προσπάθεια των Ιταλών να αναστήσουν την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Για αυτό κι ήρθαν σε κόντρα με την Alfa Romeo και την ανάγκασαν να μετονομάσει τη Milano σε Junior, από τη στιγμή που η παραγωγή της γίνεται στην Πολωνία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ιταλία μπλόκαρε 134 FIAT Topolino εξαιτίας της σημαιούλας
Μην ξεχνάμε ότι έβαλε στο στόχαστρο και την DR Automobiles, επειδή πουλούσε κινεζικά αυτοκίνητα ως ιταλικά.