Αγόρασε Honda Insight με 1.580.000 km. Θαρραλέος ή τρελός;

Αγόρασε Honda Insight με 1.580.000 km. Θαρραλέος ή τρελός;

Ένα Honda Insight με άπειρα χιλιόμετρα. Θα αγόραζες υβριδικό που έχει κάνει 40 φορές τον γύρο της Γης;

Honda Insight

Μουρλός θεόμουρλος ή αυτό που λέμε «ωραίος τρελός»; Ένας αγοραστής στις ΗΠΑ απέκτησε ένα Honda Insight με 982.526 μίλια, ήτοι 1.580.000 km. Κι όμως, έχει έναν πολύ ιδιαίτερο σκοπό.

Πρόκειται για μοντέλο του 2002 κι είναι το 5ο Honda Insight που βρίσκεται στην ιδιοκτησία του David Andrew. Ο προηγούμενος κάτοχος το αγόρασε μεταχειρισμένο το 2004 με 11.000 μίλια (17.700 km) και του έδωσε και κατάλαβε. Τώρα, ο νέος ιδιοκτήτης έχει βάλει αμέτι μουχαμέτι να φτάσει το όριο του ενός εκατομμυρίου μιλίων (1.609.000 km). Όχι και πολύ μακριά δηλαδή από την τωρινή χιλιομετρική απόσταση.

Αγοράστηκε για ένα κομμάτι ψωμί, με 1.002 προβλήματα βέβαια, αλλά με σκοπό να σπάσει το «εκατομμύριο»

Honda Insight

Δεν θα είναι εύκολο. Το Honda Insight έχει ήδη διανύσει περίπου 40 φορές την απόσταση του Ισημερινού. Έχει πάει κι έχει γυρίσει δύο φορές στη Σελήνη. Δεν είναι σε καλή κατάσταση. Για να νιώσει πιο οικεία, ο Andrew κι η σύζυγός του ονόμασαν το νέο τους απόκτημα «Miles», όνομα και πράμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσα χιλιόμετρα αντέχουν τα Honda NSX; [video]

Όνειρό του είναι να μηδενίσει το ψηφιακό κοντέρ. Έχει θέσεις για έξι ψηφία, οπότε μετά τα 999.999 μίλια, θα πρέπει λογικά να ξεκινήσει από την αρχή. Ο ίδιος αγαπάει το πρώτο υβριδικό της Honda, αλλά το προτιμάει με χειροκίνητο κιβώτιο. Θεωρεί ότι «το CVT κάνει βαρετό ένα αυτοκίνητο που είναι ήδη αργό κι άσχημο». Εδώ πάντως, θα πρέπει να συμβιβαστεί, αφού το συγκεκριμένο είναι αυτόματο.

Honda Insight

Το πρώτο Honda Insight αγοράστηκε εν μέσω πανδημίας. «Οι τιμές των καυσίμων είχαν καταβαραθρωθεί, αφού δεν κυκλοφορούσαμε, οπότε αντίστοιχα είχαν πέσει κι οι τιμές των λιτοδίαιτων μεταχειρισμένων. Αγόρασα το πρώτο μου, ένα μοντέλο του 2001, με χειροκίνητο κιβώτιο και 290.000 km για $900 (€825)».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda S2000 του 2001 με 1.526 km είναι για το μουσείο, ανάθεμα κι αν έχει μπει ποτέ στο VTEC...

«Αυτό που αγόρασα τώρα έχει κάμποσα κουσούρια. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κουραστεί να τρέχει στα συνεργεία. Εγώ όμως έχω χρόνο και μου αρέσει να σκαλίζω ο ίδιος τα αυτοκίνητά μου. Το συγκεκριμένο έχει ήδη αλλάξει τρεις φορές υβριδική μπαταρία, ένα πραγματικό επίτευγμα. Πάει να πει ότι αντέχουν σχεδόν 500.000 km. Τρεις φορές κιβώτιο, δύο φορές στρόφαλο, αλλά το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ακόμα. Έχει αλλάξει μόνο μια φλάντζα κι αυτή πριν από μόλις 11.000 km. Βέβαια, δεν κρατάει ραλαντί, καίει λάδια κι έχει πέσει σε απόδοση».

Όλα είναι απολύτως εργοστασιακά πάνω του, εκτός από δύο πρόσθετα φωτά μπροστά. Ο κάτοχος έχει σκοπό να μετρήσει συμπίεση την ερχόμενη εβδομάδα, αλλά δεν πρόκειται να προβεί σε μεγαλειώδεις επισκευές. Θα φτιάχνει μόνο ό,τι φτάνει στο απροχώρητο. Άλλωστε, ο σκοπός του είναι να διανύσει μόλις άλλα 30.000 km. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η πιο αξιόπιστη Ford Mustang είναι ένα Honda Accord του 2005

Μαζί με τη σύζυγό του που είναι επαγγελματίας φωτογράφος, σκοπεύουν να απαθανατίσουν τις στιγμές που το Honda Insight θα φτάσει το 1.000.000ό μίλι. «Λέμε να πάμε σε κάποια κυκλική διαδρομή, όπου φίλοι και γνωστοί θα μπορούν να μας παρακολουθούν να διανύουμε τα τελευταία μέτρα. Έχω σκοπό μάλιστα να καλέσω για συνοδηγό και τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Του αξίζει, αυτός κάλυψε χοντρικά τα 1.563.000 από τα διανυθέντα χιλιόμετρα».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube