Τα 9 υβριδικά C-SUV της αγοράς: Ποιο να διαλέξω;

Τα 9 υβριδικά C-SUV της αγοράς: Ποιο να διαλέξω;

Ήταν τέσσερις Ιάπωνες, τρεις Κορεάτες και ένας Γάλλος. Όχι δεν είναι ανέκδοτο! Αυτά είναι όλα κι όλα τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά C-SUV της αγοράς.

Μέχρι πριν από δύο χρόνια, οι επιλογές του Έλληνα αγοραστή δεν μπορούσαν να γίνουν μέσα από μια πλούσια γκάμα υβριδικών C-SUV. Έτσι, ενώ η μάχη στην κατηγορία για την υπόλοιπη Ευρώπη εξελισσόταν ανάμεσα στο πιο πρακτικό Kia Niro και το πιο αποτελεσματικό και αναμφισβήτητα σφόδρα δημοφιλές Toyota C-HR, στην Ελλάδα, λόγω μη εισαγωγής του Kia Niro Hybrid, ο υποψήφιος «ψήφιζε» μονοκούκι C-HR. 

Η αγορά των αυτοφορτιζόμενων C-SUV είναι περιορισμένης επιλογής, με τη συντριπτική πλειονότητα των εκπροσώπων της να προέρχεται από Ασιάτες κατασκευαστές.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι επιλογές του υποψήφιου αγοραστή στα υβριδικά επαναφορτιζόμενα C-SUV είναι σαφώς περισσότερες. Σχεδόν 30 μοντέλα συνιστούν την γκάμα επιλογών και μάλιστα με καταγωγή από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοπαραγωγές χώρες

Επανερχόμενοι στα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά C-SUV, o ιαπωνικός κολοσσός, o Όμιλος Toyota, ήρθε να πλειοδοτήσει με μια πιο ισχυρή και premium εκδοχή στην κατηγορία, λανσάροντας στη Γενεύη το 2018, το Lexus UX250h. Βέβαια, οι Κορεάτες δεν κάθισαν με σταυρωμένα χέρια, ανεβάζοντας επίσης το ποτ το 2020 με έναν μεγαλύτερο αδελφό του Niro, το Kia Tucson Hybrid.

Hybrid C-SUV, Renault Arkana E-Tech
O μοναδικός Ευρωπαίος εκπρόσωπος στην κατηγορία των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών C-SUV είναι το άρτι αφιχθέν Renault Arkana E-Tech.


H κατηγορία των υβριδικών C-SUV εμπλούτισε όμως εφέτος την γκάμα της με ακόμη δύο μοντέλα. Έτσι, η Renault λανσάρισε εμπορικά το Arkana E-Tech που μας έκανε πολύ καλή εντύπωση και η Honda λανσάρισε το HR-V e:HEV. Ένα μοντέλο που θα μπορούσε οριακά να λογιστεί ως C-SUV και απευθύνεται σε ένα πιο ειδικό κοινό που τα ήθελε να μετακινείται με άλλο στιλ.

Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να βρείτε όλους τους εκπροσώπους των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών C-SUV της ευρωπαϊκής αγοράς, των οποίων η πλειονότητα εισάγεται και στην Ελλάδα. Και πατώντας στα λινκ να διαβάσετε τη δοκιμή του καθενός από τα δεύτερα. Όσον αφορά την επιλογή του DRIVE, διαλέγουμε Toyota C-HR 1.8 Hybrid και Renault Arkana E-Tech.

 Μοντέλα  PS  Κατανάλωση  CO2 g/km  Τιμή από
 Honda HR-V e:HEV  131  5,6 lt/100 km*  122   €33.350 
 Hyundai Tucson  230  6,4 lt/100 km*  130    €36.990 
 Hyundai Tucson HTRAC  230  6,2-6,6 lt/100 km  142-146   €39.490 
 Kia Niro  141  4,8-5,2 lt/100 km  109-119  δεν εισάγεται 
 Lexus UX250h  184  5,3-5,6 lt/100 km  120-128   €32.900 
 Lexus UX250h e-Four  184  6,5 lt/100 km*  131   €39.500 
 Renault Arkana E-Tech  145  5,8 lt/100 km*  112-117   €31.690 
 Toyota C-HR 1.8  122  5,9 lt/100 km*  110-113   €27.560** 
 Toyota C-HR 2.0  184  6,9 lt/100 km*  118-120   €30.610 

*Μέτρηση DRIVE, **Ισχύει προσφορά για την έκδοση C-Enter με €24.540.
Όλες οι εκπομπές CO2 είναι κατά WLTP

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube