Στην Ελλάδα το νέο DS 3 Hybrid
Το DS 3 Hybrid έφτασε στην Ελλάδα, θέτοντας την άνεση, τη γαλλική φινέτσα και την οικονομία καυσίμου σε πρώτο πλάνο.
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Η αρχή γίνεται με το DS 3 Hybrid, το οποίο διατίθεται με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία.
Το υβριδικό DS 3 ξεκινά αθόρυβα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια, ενώ όταν απαιτηθεί συνδυάζει ταυτόχρονα δύο διαφορετικές μορφές ενέργειας για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και αποδοτικότητα.
Συγκεκριμένα, σε μια αστική διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, η τεχνολογία Hybrid καθιστά δυνατή την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 50% της διαδρομής, με όφελος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου.
To DS 3 Hybrid ξεκινά στην ελληνική αγορά από €32.800
Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος που θα σου επιτρέψει να απολαύσεις καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Η μπαταρία φορτίζεται αυτόματα κατά την οδήγηση, χωρίς να χρειάζεται να συνδέσετε καλώδια ή να περιμένετε. Η αθόρυβη λειτουργία του DS 3 Hybrid στην πόλη συμβάλλει θετικά στο περιβάλλον και τους κατοίκους, ενώ για την ασφάλεια των πεζών ένας ελαφρύς θόρυβος (AVAS) παράγεται όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 30 km/h.
Το σύστημα κίνησης του DS 3 Hybrid αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 136 ίππων σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων. Ουσιαστικά, πρόκειται για την εξέλιξη του πολυβραβευμένου κινητήρα PureTech. Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.
Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6. Με 28 ίππους και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, το νέο DS 3 Hybrid μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,4” -1,2'' ταχύτερα από την έκδοση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8.
Τέλος, όσον αφορά τις τιμές, ξεκινούν από τις €32.800 για την έκδοση Bastille και από τις €33.800 για την Performance Line.