Στην BMW, οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά πάνε τρένο
Ο Όμιλος BMW σημείωσε ένα καλό πρώτο 6μηνο στην ηλεκτρική κατηγορία με παραδόσεις 190.622 αυτοκινήτων που μεταφράζεται σε αύξηση 24,6% σε σύγκριση με πέρυσι.
Η BMW είναι από τους κατασκευαστές που πιστεύουν σε ένα 100% ηλεκτρικό μέλλον. Εκτός από αυτήν την πεποίθηση, η εταιρεία από το Μόναχο δίνει στον εαυτό της τα μέσα για να προχωρήσει προς αυτόν τον στόχο.
Κι αυτό γίνεται αισθητό λίγο περισσότερο στις πωλήσεις με την πάροδο του χρόνου. Ο γερμανικός όμιλος μόλις ολοκλήρωσε ένα καλό πρώτο 6μηνο το 2024 στον τομέα της ηλεκτροκίνητων μοντέλων με αύξηση πωλήσεων 24,6% στον κλάδο.
H BMW εκτιμά ότι είναι καλά τοποθετημένη για να ανταποκριθεί στις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών σε όλο τον κόσμο
Συνολικά, οι τρεις μάρκες του ομίλου (BMW, MΙΝΙ και Rolls-Royce) πούλησαν 190.622 ηλεκτρικές μονάδες. Με την πλειονότητα προφανώς να προέρχεται από την BMW με 179.557 παραδόσεις 100% ηλεκτρικών μοντέλων. Που σημαίνει αύξηση για αποκλειστικά τη γερμανική φίρμα 34,1%.
Σημειώστε, για να βάζουμε και τα πράγματα στη θέση τους, ότι η Rolls-Royce Spectre αποτελεί ένα υπέρ-εξειδικευμένο μοντέλο και η MINI δεν διαθέτει ακόμη εμπορικά επαρκή ηλεκτρική γκάμα.
Η βρετανική φίρμα ωστόσο, θα αποκτήσει δυναμική το δεύτερο 6μηνο του τρέχοντος έτους με την άφιξη του νέου ηλεκτρικού MINI Countryman και του Aceman.
Δύο μοντέλα που θα «φέρουν μια θετική δυναμική», σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Η MINI πούλησε 114.054 μοντέλα απ’ όλα τα είδη των κινητήρων κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, περιλαμβανομένων περίπου 10.000 ηλεκτρικών.
Ο Όμιλος αναφέρει ότι τα μοντέλα υψηλότερης κατηγορίας «γίνονται όλο και πιο δημοφιλή μεταξύ των πελατών της». Αν και η BMW δεν κοινοποιεί τις λεπτομέρειες των πωλήσεων για κάθε μοντέλο ξεχωριστά, γνωρίζουμε ότι η 7 Series είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 22% το πρώτο 6μηνο του 2024. Συνολικά, οι τρεις μάρκες παρέδωσαν 1.213.359 αυτοκίνητα (όλοι οι κινητήρες) μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου. Που σημαίνει ότι το μερίδιο των 100% ηλεκτρικών ήταν 15,7%.
Η BMW μπαίνει στο δεύτερο 6μηνο του χρόνου με πλήρη αυτοπεποίθηση. Για παράδειγμα, η νέα BMW i5 Touring θα λανσαριστεί στην αγορά. Με μια στρατηγική επικεντρωμένη στους ηλεκτρικούς, αλλά με διαθεσιμότητα σε όλους τους τύπους κινητήρων, ο γερμανικός κολοσσός πιστεύει ότι είναι «καλά τοποθετημένος για να ανταποκριθεί στις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών σε όλο τον κόσμο».