Porsche, η μάρκα με τους πιο πιστούς οπαδούς
Η αγορά αυτοκινήτου αλλάζει. Το ίδιο και η στόχευση της αυτοκίνησης, ελέω ηλεκτροκίνησης. Η προσήλωση όμως των αγοραστών της Porsche παραμένει η ίδια.
Σύμφωνα με την «Έκθεση Πιστότητας Μάρκας Αυτοκινήτου» της J.D. Power, η Porsche έχει τους πιο πιστούς πελάτες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών πολυτελείας.
Αυτή μάλιστα είναι η δεύτερη χρονιά που η Porsche λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση από την αμερικανική εταιρεία ανάλυσης δεδομένων, λογισμικού και πληροφοριών καταναλωτών.
Η συγκεκριμένη έκθεση παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τις προτιμήσεις των καταναλωτών αλλά και την αγοραστική τους συμπεριφορά. Αναλύει στην ουσία τα δεδομένα σχετικά με καινούρια οχήματα, που αγοράστηκαν από τις επίσημες αντιπροσωπείες (τα δεδομένα από τα μεταχειρισμένα δεν λαμβάνονται υπόψιν), δίνοντας έμφαση στις κατηγορίες των premium και μαζικής παραγωγής οικογενειακών, premium και μαζικής παραγωγής SUV. Μελέτησαν επίσης και την ιδιαίτερα δημοφιλή, στην Αμερική κατηγορία των pick-up.
Η Porsche με 56,8% για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά βρίσκεται στην πρώτη θέση ανάμεσα στις premium αυτοκινητοβιομηχανίες με τους πιο αφοσιωμένους πελάτες
Πώς όμως υπολογίζεται η προσήλωση των πελατών στην εκάστοτε εταιρεία; Η αφοσίωση υπολογίζεται με βάση το ποσοστό των ιδιοκτητών που επιλέγουν την ίδια μάρκα για την αγορά ενός νέου οχήματος.
Η Porsche λοιπόν, σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης μεταξύ των επώνυμων πολυτελών αυτοκινήτων με 56,8%, καταγράφοντας μια ανεπαίσθητη πτώση σε σχέση με το 57,4% της προηγούμενης χρονιάς. Στη δεύτερη θέση σκαρφάλωσε η Mercedes-Benz, ξεπερνώντας την Genesis.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό το τμήμα της μελέτης της J.D. Power περιλαμβάνει μόνο πολυτελή αυτοκίνητα, πράγμα που σημαίνει ότι η πλειοψηφία των ιδιοκτητών Porsche 911, Taycan, 718 και Panamera επέστρεψαν στην Porsche για το επόμενο όχημα τους. H Panamera, μιας και αναφερθήκαμε σε αυτή, πρόκειται να αποκτήσει μια νέα έκδοση, με τέσσερις επιλογές υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Μεταξύ των premium SUV, η Volvo βρίσκεται στην πρώτη θέση, με την Subaru να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με τα SUV μαζικής παραγωγής. Ως προς τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, στην κορυφή της σχετικής λίστας φιγουράρει η Toyota, με τους πελάτες της Ford να δείχνουν τη μεγάλη τους αφοσίωση στα pick-up της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον Tyson Jominy, αντιπρόεδρο δεδομένων και αναλύσεων στην J.D. Power, «η φετινή έρευνα έκρυβε κάποιες δυσκολίες. Κυρίως επειδή οι δυσκολίες των προηγούμενων ετών στην εφοδιαστική αλυσίδα μείωσε τις πωλήσεις, αναγκάζοντας τους ιδιοκτήτες να κρατήσουν τα αυτοκίνητά τους για περισσότερο καιρό. Πλέον όμως, με τα προβλήματα αυτά να έχουν επιλυθεί, οι περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν κάτι νέο. Όταν μια εταιρεία τιμά τον καταναλωτή, δίνοντάς του ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, ο καταναλωτής θα τιμήσει αντίστοιχα την εταιρεία, παραμένοντας πιστός σε αυτή».