OMODA & JAECOO αυξημένες πωλήσεις και τον Ιούλιο

OMODA & JAECOO αυξημένες πωλήσεις και τον Ιούλιο

Οι OMODA & JAECOO η νέα εξατομικευμένη μάρκα της Chery που απευθύνεται στη διεθνή αγορά, συνεχίζει την ανοδική της πορεία, ξεπερνώντας τις 20.000 πωλήσεις και τον Ιούλιο.

OMODA 5

Τον Ιούλιο οι OMODA & JAECOO καταγράφουν σημαντική άνοδο στις παγκόσμιες πωλήσεις, οι οποίες έφτασαν τις 20.184 μονάδες, διατηρώντας μηνιαίες πωλήσεις άνω των 20.000 για τρεις συνεχόμενους μήνες. Από την κυκλοφορία τους πριν από 15 μήνες, οι συνολικές πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τις 280.000 μονάδες.

Ειδικότερα, από την κυκλοφορία των OMODA & JAECOO στην Ισπανία, την πρώτη ευρωπαϊκή αγορά που δραστηριοποιήθηκε η εταιρεία, τον Φεβρουάριο, οι πωλήσεις συνεχίζουν να αυξάνονται. Τον Ιούλιο πουλήθηκαν 1.018 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 18% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, με συνολικές πωλήσεις 3.636 μονάδων μέσα σε πέντε μήνες. Δείχνοντας αν μη τι άλλο πως η κινεζική φίρμα που ανήκει στην Chery έχει αντιληφθεί με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών.

Για τρίτο συνεχόμενο μήνα, οι OMODA & JAECOO σημείωσαν πάνω από 20.000 πωλήσεις. Με τις συνολικές της πωλήσεις να ξεπερνούν τις 280.000 μονάδες σε 15 μήνες

OMODA 5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κίνα, πρώτη δύναμη στις εξαγωγές αυτοκινήτων

Συν τοις άλλοις, η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκταση της σε νέες αγορές, από τη Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ, μέχρι την Μαλαισία και την Τουρκία. Στόχος άλλωστε της φίρμας είναι να δημιουργεί  προϊόντα υψηλής ποιότητας σύμφωνα με διεθνή πρότυπα. Προς αυτή τη κατεύθυνση, ο CEO της μάρκας θα συμμετάσχει σε δοκιμές υψηλών θερμοκρασιών για το νέο OMODA 7.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως για την προώθηση των μοντέλων τους, οι OMODA & JAECOO αξιοποιούν παγκόσμιες εκδηλώσεις μεγάλης προβολής και συμβολισμού. Για το λόγο αυτό, διοργάνωσε την αποστολή «Go Paris», καλύπτοντας τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες: Ισπανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Πολωνία. Δραστηριότητες όπως το «Brand Night» και το «Pop-up Store» πραγματοποιήθηκαν κάτω από τον Πύργο του Άιφελ.

Κατά τη διάρκεια αυτής της ευρωπαϊκής αποστολής μήκους σχεδόν 5.000 km, δεκάδες εκπρόσωποι της μόδας, της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας οδήγησαν τα μοντέλα OMODA 5, OMODA 5 EV και JAECOO J7. Έλαβαν μέρος σε διάφορες δραστηριότητες όπως κάμπινγκ, γευσιγνωσία κρασιών, καγιάκ και αλεξίπτωτο πλαγιάς, ενισχύοντας την αντίληψη της μάρκας για την ατομικότητα, την διαφάνεια και την ενσωμάτωση.

OMODA & JAECOO

Στα μέσα Ιουλίου, η εταιρεία συμμετείχε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου έγιναν τα αποκαλυπτήρια της σειράς off-road της JAECOO στην Ευρώπη. Στη Νότια Αφρική, οι OMODA & JAECOO χορήγησαν τον τελικό της διοργάνωσης μικτών πολεμικών τεχνών EFC 2024.

Κοιτάζοντας πίσω, ο αντίκτυπος των κορυφαίων αθλητικών γεγονότων στην αξία της μάρκας είναι άμεσος. Η συνέργεια της OMODA & JAECOO με πολλά κορυφαία γεγονότα τον Ιούλιο θα βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας. Το οικοσύστημα «More Than Cars» της OMODA & JAECOO εκφράστηκε άψογα στη συμφωνία «Mobility + Sports».

Εκτός από την ενίσχυση των δεσμών με τους καταναλωτές μέσω αθλητικών εκδηλώσεων, η κινεζική φίρμα διοργανώνει την ετήσια Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής Χρηστών, που θα ξεκινήσει στα μέσα Οκτωβρίου. Στις αρχές Αυγούστου, ξεκίνησαν μια παγκόσμια δραστηριότητα επιλογής και πρόσληψης αστέρων-χρηστών, όπου οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να παρευρεθούν στο συνέδριο και να βιώσουν την αξία του εξατομικευμένου οικοσυστήματος LOHAS της μάρκας. Εκτός όμως από την ποιότητα των μοντέλων της, η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση και στην ασφάλεια. Το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο τους, το OMODA 5, έχει λάβει την πιστοποίηση 5 αστέρων από το EuroNCAP στην Ευρώπη και το A-NCAP στην Αυστραλία.

OMODA 7

Το OMODA 7, το δεύτερο παγκόσμιο μοντέλο της σειρά OMODA, που ανακοινώθηκε φέτος, πρόκειται να υποβληθεί σε δοκιμές εξαιρετικά υψηλών θερμοκρασιών στο Turpan, γνωστό ως «Καμίνι». Σε αυτή τη δοκιμή θα συμμετάσχει προσωπικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Shawn Xu, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της μάρκας στη δύναμη του νέου αυτοκινήτου και την αποφασιστικότητα να αναρριχηθεί στην κορυφή.

Από την ίδρυσή της άλλωστε, έχει θέσει ως στόχο την παγκόσμια επέκτασή της. Οι ιθύνοντες της όμως, κατανοούν πως η δημιουργία μιας μάρκας παγκόσμιας κλάσης είναι μια μακροχρόνια διαδικασία εξερεύνησης. Στο μέλλον, θα επιταχύνουν την ανάπτυξη προϊόντων, τη διαμόρφωση καναλιών και τα συστήματα εφοδιασμού, προσαρμόζοντάς τα στις τοπικές συνθήκες για να προσφέρουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στους δυνητικούς πελάτες.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube