Οι δέκα πρώτοι της ελληνικής αγοράς για το 2020
Ποιες εταιρείες πέτυχαν τις καλύτερες πωλήσεις μέσα στην πανδημία - Ποιοι είναι οι τρεις που ανέβηκαν στο... βάθρο.
Η πανδημία του κορονοϊού επηράσε την αγορά αυτοκινήτου διεθνώς και επομένως και στη χώρα μας. Έτσι το 2020 πουλήθηκαν στην Ελλάδα συνολικά 80.977 καινούργια αυτοκίνητα έναντι 114.109 του 2019, που μεταφράζεται σε πτώση της τάξης του 29%.
Ωστόσο, φαίνεται ότι στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού, σε ό,τι αφορά στις μάρκες που επέλεξε, δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα. Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά αναδείχθηκε η Toyota με 10.263 αυτοκίνητα και ποσοστό 12,7% (12.581 και 11% τα αντίστοιχα περυσινά νούμερα). Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Peugeot με 7.925 αυτοκίνητα και ποσοστό 9,8% (9.827 και 8,6% αντίστοιχα πέρυσι), με την VW να συμπληρώνει το βάθρο των τριών πρώτων με 6.890 αυτοκίνητα και ποσοστό 8,5% (9.463 και 8,3% αντίστοιχα πέρυσι).
Τη δεκάδα συμπληρώνουν η Hyundai (5.224 αυτοκίνητα), Opel (5.050 αυτοκίνητα), Nissan (4.857 αυτοκίνητα), Citroën (3.818 αυτοκίνητα), Suzuki (3.697 αυτοκίνητα), Μercedes-Benz (3.606 αυτοκίνητα) και Renault (3.251 αυτοκίνητα).
Στις premium μάρκες πρώτη αναδείχθηκε η Mercedes-Benz (3.606 αυτοκίνητα), ακολουθούμενη από την BMW (3.158 αυτοκίνητα), την Audi (2.697 αυτοκίνητα) και τη Volvo (1.467 αυτοκίνητα). Αισθητά μικρότερες επιδόσεις στην πολυτελή κατηγορία σημείωσαν η Jaguar (89 αυτοκίνητα) και η Lexus (88 αυτοκίνητα), ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι εν μέσω πανδημίας βρέθηκαν τέσσερις συμπατριώτες μας που αγόρασαν Bentley και ένας που επέλεξε τη Maserati.