Νέο Lexus UX 300h, το UX 250h με πιο πολλά άλογα και νέα μπαταρία

Νέο Lexus UX 300h, το UX 250h με πιο πολλά άλογα και νέα μπαταρία

Το UX 250h έγινε Lexus UX 300h, απέκτησε παραπάνω ισχύ και χάρη σε μια νέα μπαταρία μείωσε την κατανάλωσή του.

Lexus UX 300h

Το UX 250h που είχαμε δοκιμάσει το 2021, στην αρχή του 2023 επωφελήθηκε από μια ευπρόσδεκτη ενημέρωση, περιλαμβανομένης της εμφάνισης μιας οθόνης αφής με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Και σήμερα ανεβαίνει 50 νούμερα, φιγουράροντας ως Lexus UX 300h με σημαντική αναβάθμιση.  

Το πιο καλοπουλημένο Lexus στην Ευρώπη ανανεώθηκε λοιπόν ξανά, αυτή τη φορά μηχανολογικά. Ο υβριδικός κινητήρας του απέκτησε παραπάνω ισχύ για να φτάσει τους 199 ίππους, σε σύγκριση με τους 184 PS για το UX 250h. Αυτό το κέρδος στην απόδοση εξηγείται από την υιοθέτηση ενός υβριδικού συστήματος πέμπτης γενιάς, του οποίου η μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου με τις 180 κυψέλες που λειτουργούσε στα 216 volt έδωσε τη θέση της σε έναν νέο συσσωρευτή ιόντων λιθίου 60 κυψελών και τάσης 222 volt.

Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τιμή του νέου Lexus UX 300h

Lexus UX 300h

Όσο για την τετρακίνητη έκδοση, απέκτησε επίσης περισσότερο τσαγανό, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στο πίσω μέρος είναι σημαντικά πιο ισχυρός, ανεβαίνοντας από τα 5,3 στα 30 kW ή, αν θέλετε, από τους 7 στους 41 ίππους. Βέβαια, να σημειώσουμε ότι η συνδυαστική ισχύς παραμένει η ίδια με αυτή του δικίνητου Lexus UX 300h, στα 199 άλογα.

Χάρη σε αυτό το κέρδος στην απόδοση, βελτιώθηκε ελαφρά και η επιτάχυνση: 0-100 km/h σε 8,1 δευτ. σε σύγκριση με τα 8,5” στο μοντέλο 4x2 και 7,9” έναντι 8,7” στο τετρακίνητο. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση μειώνεται κατά 12%, χάρη κυρίως στη μείωση του βάρους: Από 4,7-5,0 lt/100 km στo προσθιοκίνητο και από 5,0-5,4 lt/100 km στο τετρακίνητο.

Lexus UX 300h

Όσον αφορά το 100% ηλεκτρικό Lexus UX 300e, η επαναφόρτιση από 0 στο 80% σε συνεχές ρεύμα απαιτεί πλέον 60' στις καλύτερες συνθήκες, σε σύγκριση με 80 λεπτά προηγουμένως, χωρίς αλλαγή στη χωρητικότητα της μπαταρίας (72,8 kWh μεικτή) ή αυτονομία 448 km κατά WLTP.

Μικρές αλλαγές στο εσωτερικό ολοκληρώνουν τις εξελίξεις, όπως η διαθεσιμότητα (προαιρετικά) ενός προσαρμόσιμου ψηφιακού ταμπλό 12,3 ιντσών, η βελτίωση της κεντρικής οθόνης αφής 8 ιντσών και ο ανασχεδιασμός του τιμονιού για την ενσωμάτωση της κάμερας ανίχνευσης κούρασης. Το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης από κάμερα έχει τελειοποιηθεί και το άνοιγμα μιας πόρτας μπορεί να εμποδιστεί για ασφάλεια εάν εντοπιστεί όχημα που πλησιάζει από πίσω.

Lexus UX 300h

Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τιμή του νέου Lexus UX 300h, αλλά θα είναι σαφώς υψηλότερη από το υπάρχον UX 250h. Στον ελληνικό τιμοκατάλογο αυτό ξεκινά από τις €39.900 στην έκδοση Dynamic και κορυφώνεται στις €60.900 για την έκδοση F-Sport Bi-tone. H τιμή για το ηλεκτρικό UX 300e ξεκινά από τις €57.700 για την έκδοση Dynamic και από τις €62.300 στην έκδοση Luxury.

Πηγή Lexus France

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube