Μειωμένες κατά 14,9% οι πωλήσεις του Φεβρουαρίου
H κατηγορία των SUV εξακολουθεί να μονοπωλεί τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Με 6.690 καινούργια αυτοκίνητα να έχουν πουληθεί τον μήνα Φεβρουάριο, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων παρουσιάζουν μια μείωση της τάξης του 14,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020, κατά τον οποίο είχαν ταξινομηθεί 7.862 αυτοκίνητα. Να σημειώσουμε πως ο Φεβρουάριος του 2020 ήταν ο τελευταίος «φυσιολογικός» μήνας πριν την έλευση της πανδημίας του κορονοϊού που έχει επηρεάσει την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.
Με βάση τα στοιχεία αυτά, η αγορά το 2021 εμφανίζει σε επίπεδο διμήνου μια πτώση της τάξης 18,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα, που σε απόλυτους αριθμούς μεταφράζεται σε 14.456 ταξινομήσεις έναντι 17.647 του διμήνου του 2020. Να σημειώσουμε πως από τις 14.456 ταξινομήσεις του διμήνου, το 58% αφορά λιανικές πωλήσεις και το 42% εταιρικές.
Σε επίπεδο κατηγοριών, αυτή των SUV και crossover συνεχίζει να απορροφά το μεγαλύτερο μέρος της προτίμησης των καταναλωτών. Έτσι στο πρώτο δίμηνο της χρονιάς το μερίδιο των SUV αυξήθηκε στα B-SUV κατά 2,1% και στα C-SUV κατά 1%, ενώ συνολικά τα SUV έφτασαν σε μερίδιο το 47,6% τον Φεβρουάριο και το 46,1% στο πρώτο δίμηνο της χρονιάς.
Τέλος, σε ό,τι αφορά την επιλογή των αγοραστών με βάση το καύσιμο, το 49,1% προτίμησε βενζίνη, το 21,5% πετρέλαιο, το 22% υβριδικά (HEV), το 4,9 πήγε στην κατηγορία των BEV-PHEV, το 1,3% στο φυσικό αέριο και το 1,1% στο υγραέριο.
[Πηγή: ΣΕΑΑ]