To Jeep Avenger e-Hybrid υπόσχεται ακόμα περισσότερη οικονομία

To Jeep Avenger e-Hybrid υπόσχεται ακόμα περισσότερη οικονομία

Το Jeep Avenger e-Hybrid αποτελεί την πιο compact σε διαστάσεις εξηλεκτρισμένη πρόταση στην γκάμα της Jeep, συνδυάζοντας τις αρχές της Jeep με την υβριδική τεχνολογία.

Jeep Avenger

To Jeep Avenger e-Hybrid xρησιμοποιεί ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48V και αποτελείται από 1.200άρη κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπή.

Υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο  διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, καθώς και μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh. Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού προκειμένου να μην επηρεάζεται η ευρυχωρία της καμπίνας, ενώ στον θερμικό κινητήρα είναι προσαρμοσμένο σύστημα μίζας-εναλλάκτη (Belt Starter) ώστε η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) να γίνεται με απρόσκοπτο τρόπο.

To Jeep Avenger στην έκδοση βενζίνης ξεκινά από τις €23.990

Jeep Avenger

Το σύστημα εξασφαλίζει αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Η διαφορά στη μέση κατανάλωση φτάνει το 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης ενώ αγγίζει το 28% σε αστικό περιβάλλον. Χάρη στις λειτουργίες e-parking, e-creeping και e-queuing το Avenger e-Hybrid είναι σε θέση να αντιμετωπίζει αμιγώς ηλεκτρικά σημαντικό μέρος της αστικής καθημερινότητας, αφού ο θερμικός κινητήρας μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς ανεξάρτητα από τον ηλεκτρικό, και το αντίστροφο.

Χάρη δε στο E-Boost ο ηλεκτρικός μπορεί να συνδράμει με έως 55 Nm τον κινητήρα βενζίνης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, τονώνοντας το τράβηγμα και την ελαστικότητα. Με 0-100 km/h να έρχεται σε 10,9” και την τελική ταχύτητα να σταματά στα 184 km/h το Avenger e-Hybrid έχει μέση κατανάλωση 4,9 – 5,1 lt/100 km. στον κύκλο μέτρησης WLTP. Παράλληλα, τα paddles στο τιμόνι δίνουν στον οδηγό τον έλεγχο του e-DCT6 κιβωτίου ταχυτήτων ώστε να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε κάθε έδαφος.

Το σύστημα e-Hybrid δεν προσθέτει περισσότερα από 60 kg σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, για αυτό και το βάρος του Avenger e-Hybrid δεν ξεπερνά τα 1.280 kg. Αυτό βοηθάει σε όλα τα τερέν, ακόμα και στο χώμα, όπου χάρη στα 20 cm απόστασης από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, το Avenger έχει κορυφαίες δυνατότητες για την κατηγορία του. Σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν τόσο τα προφίλ οδήγησης του Selec-Terrain (Eco, Normal, Sport, Sand, Mud, Snow) όσο και το Hill Descent Control που φροντίζει για σίγουρες καταβάσεις σε απότομες πλαγιές.

Jeep Avenger

Με τις παραγγελίες του να έχουν ξεκινήσει ήδη, με 4 χρόνια/160.000 km εγγύηση και με τιμή που ξεκινά από €26.490, το Avenger e-Hybrid είναι μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική, επιλογή στην κατηγορία των B-SUV. Χρησιμοποιώντας έξυπνα και τις αρετές του εξηλεκτρισμού, χαράσσει τη γραμμή που ενώνει την έκδοση βενζίνης που ξεκινάει από τα €23.990, με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση των 156 ίππων και 400 km αυτονομίας, που είναι ετοιμοπαράδοτη.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube