Χρονιά-ρεκόρ το 2023 για την Lamborghini
Η Lamborghini γιόρτασε τα 60 της χρόνια σημειώνοντας ένα μοναδικό ρεκόρ για την ιστορία της μάρκας, καθώς οι πωλήσεις της για το 2023 ξεπέρασαν τις 10.000.
Το 2023 θα μείνει στην ιστορία της Lamborghini, ως η χρονιά που η Sant’Agata Bolognese έφτασε τις 10.000 ταξινομήσεις, με το κοντέρ να σταματά στις 10.112, αριθμός που ισοδυναμεί με αύξηση 10% σε σχέση με το 2022.
Ο Stephan Winkelmann, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Automobili Lamborghini, δήλωσε: «πρόκειται για μια επιτυχία που επετεύχθη με τη δέσμευση όλων, ένα σημαντικό επίτευγμα που βασίζεται στην ομαδική εργασία. Αλλά όπως πάντα, δεν σταματάμε σε μεμονωμένα ορόσημα και είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε πιο συναρπαστικές νέες προκλήσεις το 2024».
Το 2023 θα μείνει στην ιστορία για την Lamborghini, καθώς η Sant’Agata Bolognese έπιασε πενταψήφιο αριθμό στις παγκόσμιες πωλήσεις της
Οι ΗΠΑ διατηρούν τα πρωτεία αναφορικά με τις πωλήσεις, καθώς 3.000 «ταύροι» έφτασαν στους αχανείς δρόμους της. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Γερμανία (συνολικά οι πωλήσεις της στην Ευρώπη αυξήθηκαν), με 961 αυτοκίνητα. Το άτυπο βάθρο των νικητών συμπληρώνει η Κίνα με 845 ταξινομήσεις. Από πολύ κοντά ακολουθεί και το Ηνωμένο Βασίλειο (801) και η Ιαπωνία (660).
Βάσει αυτών των αριθμητικών δεδομένων που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι πωλήσεις της Lamborghini στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με το 2022, με σχεδόν 3.987 αυτοκίνητα, ξεπερνώντας την αμερικανική ήπειρο (+9% σε σχέση με το 2022), η οποία μέτρησε 3.465 νέες Lamborghini στα εδάφη της.
Ως προς τα μοντέλα που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, η Urus μοιάζει να παίζει χωρίς αντίπαλο, καθώς πουλήθηκαν 6.087 κομμάτια. Πολύ καλή ήταν η πορεία της Huracán, με 3.962 πωλήσεις. Μέσα στις συνολικά 10.115 παραδώσεις σε πελάτες, συμπεριλαμβάνονται και τα δώδεκα τελευταία αντίτυπα της Aventador, με τον θρυλικό V12 των Ιταλών.
Η επιτυχία της Lamborghini όμως δεν φαίνεται να σταματά εδώ. Κι αυτό γιατί η Revuelto, το πρώτο υβριδικό σούπερκαρ της μάρκας, με τους 1.015 ίππους είναι ήδη sold-out μέχρι το 2026.
Όπως φαίνεται λοιπόν, το ζήτημα δεν είναι πως θα ταΐσουμε τους φτωχούς, αλλά πως θα χορτάσουμε τους πλούσιους…