Groupe PSA: Τέλος ο κινητήρας 2.0 BlueHDi εκτός από το Peugeot 5008

Groupe PSA: Τέλος ο κινητήρας 2.0 BlueHDi εκτός από το Peugeot 5008

Τέλος του χρόνου, το Groupe PSA θα σταματήσει να διαθέτει τον κινητήρα ντίζελ 2.0 BlueHDi 180 στα Citroën C5 Aircross, DS 7 Crossback και στα Peugeot 508, και 3008. Εκτός από τα επαγγελματικά και το 5008.

Peugeot 508 2.0 BlueHDi GT 180

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην εφημερίδα Le Monde, ο Laurent Blanchet (επικεφαλής των μελλοντικών προϊόντων Peugeot) ανακοίνωσε τον τερματισμό της καριέρας της πετρελαιοκίνησης έως το 2025. Ημερομηνία που αντιστοιχεί με την έναρξη ισχύος του νέου (εκφοβιστικού) προτύπου Euro 7. 

Το Groupe PSA έχει ήδη ξεκινήσει τις περικοπές στα μοτέρ ντίζελ με τη αναστολή διάθεσης του 1.5 BlueHDi 100 τον Σεπτέμβριο στο Peugeot 308. Η αναδιάρθρωση αυτή επιταχύνεται τον Νοέμβριο που διανύουμε με τη διακοπή της παραγωγής του 2.0 BlueHDi 180 στο C5 Aircross και στο DS 7 Crossback (από την αρχή του μήνα), καθώς και στα Peugeot 508 και 3008 μέχρι το τέλος Νοεμβρίου. Και τα τέσσερα μοντέλα έχουν ένα κοινό τόπο: Όλα διαθέτουν στην γκάμα τους τουλάχιστον μία επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση.

Groupe PSA 2.0 BlueHDi engine

Παρά τις εσωτερικές προσπάθειες και υπολογισμούς για να διατηρηθεί ο 2.0 BlueHDi 180 σε ορισμένα μοντέλα με υψηλό περιθώριο, ο Carlos Tavares αποφάσισε ότι το plug-in hybrid θα αντικαταστήσει το ντίζελ. Αυτό βέβαια δεν πρόκειται να γίνει χωρίς εμπορικές αναταράξεις, ιδίως όσον αφορά τις εταιρικές πωλήσεις. Και τούτο διότι η βενζίνη σε αυτή την κατηγορία πωλήσεων δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την ανορεξία του ντίζελ. Και ό,τι και να σκαρφιστούν οι αντιπρόσωποι, άντε να πείσεις τους πελάτες με το επιχείρημα ότι το μηνιαίο μίσθωμα είναι σχεδόν ισόποσο. Αυτό που γράφει η αντλία στο βενζινάδικο είναι ακατάρριπτο αντεπιχείρημα!

Peugeot 5008 MY2020
To 5008, το 7θέσιο SUV της Peugeot υπέστη την προγραμματισμένη ανανέωσή του τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε.


Ωστόσο, ο κινητήρας 2.0 BlueHDi, ο οποίος παρεμπιπτόντως χαίρει μεγάλης αναγνώρισης στην Ευρώπη όσον αφορά την αξιοπιστία του ανάμεσα στην γκάμα των ντίζελ του Groupe PSA, δεν θα εξαφανιστεί. Θα παραμείνει σε χρήση στα επαγγελματικά, στα παράγωγά τους Combi, καθώς και στο 5008 που μόλις ανανεώθηκε. Και αν σε κάποιους ακούγεται παράξενη αυτή η τελευταία επιλογή εξαίρεσης, έχει την εξήγησή της. Το 5008 δεν διαθέτει στην γκάμα του επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση λόγω της τρίτης σειράς με τα δύο αναδιπλούμενα καθίσματα στο πορτμπαγκάζ που εμποδίζουν εγκατάσταση μπαταρίας!

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube