Ελληνική αγορά: Αύξηση 27% στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο
Η κατηγορία Β και ειδικά τα SUV μοντέλα της εξακολουθεί να κυριαρχεί στις εγχώριες πωλήσεις, με τη βενζίνη να απορροφά τη μερίδα του λέοντος σε ό,τι αφορά στην επιλογή κινητήρα.
Αυξημένες σε ποσοστό 27,1% εμφανίστηκαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο. Σε απόλυτους αριθμούς αυτό μεταφράζεται σε 8.504 ταξινομήσεις, έναντι 6.689 του αντίστοιχου μήνα του 2021.
Συνολικά στο πρώτο δίμηνο του 2022 ταξινομήθηκαν 14.026 καινούργια αυτοκίνητα, έναντι 14.455 του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2021, που μεταφράζεται σε πτώση 3%.
Σε ό,τι αφορά στα αυτοκίνητα που προτίμησαν οι αγοραστές, φαίνεται πλέον πως και το 2022 η κατηγορία των SUV/crossover θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον. Τα B-SUV κατέλαβαν τον Φεβρουάριο το 29,8% της αγοράς και τα C-SUV το 23,9%, ενώ οι αντίστοιχες κατηγορίες (B και C) συνολικά αντιπροσωπεύουν το 52,3% και 23,9% της αγοράς αντίστοιχα.
Τέλος, παγιωμένη φαίνεται να είναι και η κατάσταση σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή καυσίμου. Οι κινητήρες βενζίνης αντιπροσωπεύουν το 44,1% της αγοράς σύμφωνα με τα στοιχεία του Φεβρουαρίου, με αυτούς του πετρελαίου να βρίσκονται στο 16,3%.
Τα υβριδικά ανέβηκαν στο 29% έναντι 22,1% του αντίστοιχου περυσινού μήνα, ενώ στο 7,3% (έναντι 4,9%) βρίσκονται τα ηλεκτρικά και τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητα.