Διαθέσιμη στη χώρα μας η νέα Mercedes-Benz C 300 e
H νέα C-Class πρόσθεσε στη φαρέτρα των συστημάτων κίνησης της και την έκδοση plug-in hybrid, τη Mercedes-Benz, η οποία προσφέρει αυτονομία κίνησης άνω των 100 km.
Ύστερα από το πρόσφατο λανσάρισμα στη χώρα μας της νέας γενιάς C-Class, έφθασε η ώρα, η γκάμα του μεσαίου πολυτελούς μοντέλου της Στουτγάρδης να εμπλουτιστεί και με την έκδοση plug-in hybrid, τη Mercedes-Benz C 300 e.
Σε πρώτη φάση, η ελληνική αντιπροσωπεία εισάγει στη χώρα μας τη σεντάν εκδοχή του μοντέλου και από τα μέσα του Δεκεμβρίου θα ακολουθήσει και η στέισον . Από τη νέα χρονιά θα πατήσουν τους τροχούς τους επί ελληνικού εδάφους και οι πετρελαιοκίνητες plug-in hybrid.
Η ηλεκτρική αυτονομία στη νέα γενιά αυξήθηκε σε περισσότερα από 100 km (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP) και με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 PS), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ως επί το πλείστον να καλυφθούν σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο βενζινοκινητήρας αυτός είναι ο γνωστός δίλιτρος 4κύλινδρος Μ254 με τους 204 PS και τα 320 Nm . Συνδυαστικά, το σύστημα αποδίδει 313 ίππους και 550 Nm , ενώ η απόδοση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας πλέον υπερβαίνει τα 100 kW.
Η Mercedes-Benz υποστηρίζει ότι η συνδυαστική κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε 0,8-0,6 l/100 km, με τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται στα 17-13 g/km, ενώ η συνδυαστική κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται από 20,8-23,3 kWh/100 km.
Ο οδηγός μπορεί εάν το επιθυμεί να επηρεάσει το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας απευθείας σε τρία στάδια που ελέγχονται από διακόπτες πίσω από το τιμόνι. Αυτό είναι δυνατό σε όλους τους τρόπους οδήγησης εκτός από το πρόγραμμα SPORT. Στη λειτουργία οδήγησης D για παράδειγμα, ο οδηγός μπορεί να βιώσει την «αίσθηση του ενός πεντάλ» επιβραδύνοντας το όχημα καθαρά με ηλεκτρικά μέσα, σε τέτοιο βαθμό ώστε το υδραυλικό πεντάλ φρένου να μην είναι απαραίτητο.
Επιπλέον, η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα αποφέρει πλεονεκτήματα σε καθημερινή βάση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Δεν υπάρχει πλέον «σκαλοπάτι» στον χώρο αποσκευών και δίνεται δυνατότητα διαμπερούς φόρτωσης. Η βελτίωση αυτή είναι ιδιαίτερα αισθητή στην έκδοση στέισον, όπου το μήκος του δαπέδου του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 6,3 cm στα 1,043 m. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 45 lt, στα 360 lt, ενώ με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, η στέισον έκδοση προσφέρει 1.375 lt χώρου φόρτωσης (40 lt επιπλέον του προηγούμενου μοντέλου).
Τόσο στη σεντάν όσο και στη στέισον έκδοση, η βασική γραμμή εξοπλισμού είναι η AVANTGARDE, με τιμή εκκίνησης τις €58.250 για τη C 300 e και τις €59.650 για τη C 300 e Estate.