Ανάκληση Opel Agila
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης Opel Agila για έλεγχο του συστήματος αερόσακων.
H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η GM ΕΛΛΑΣ Α.Ε., γενική εισαγωγέας αυτοκινήτων OPEL στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη ∆ιεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων OPEL AGILA.
Η ανάκληση αφορά 1.222 οχήματα, μοντέλα 2001 – 2004, εξοπλισμένα με αερόσακο οδηγού και συνοδηγού, στα οποία υπάρχει κίνδυνος, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, ο αερόσακος οδηγού να μην λειτουργήσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Συγκεκριμένα, σε τυχόν εμπρόσθια σύγκρουση και στην περίπτωση όπου θα έπρεπε να ενεργοποιηθούν και οι δύο αερόσακοι, οδηγού και συνοδηγού, ενδέχεται ο αερόσακος του οδηγού να μην λειτουργήσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Στους ιδιοκτήτες των οχημάτων, που εμπλέκονται στην ανάκληση, θα αποσταλεί σχετική συστημένη ενημερωτική επιστολή, προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου OPEL, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες προληπτικές διορθωτικές εργασίες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Μέχρι να ξεκινήσει η διαθεσιμότητα των απαιτούμενων ανταλλακτικών, οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο αερόσακος είναι μια συμπληρωματική προστατευτική διάταξη και είναι εξαιρετικά σημαντικό να δένουν την ζώνη ασφαλείας κάθε φορά που οδηγούν το αυτοκίνητο.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι ιδιοκτήτες μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας GM ΕΛΛΑΣ Α.Ε. στο τηλέφωνο 210 6164700.
[Πηγή: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή]