Οι 5 λόγοι που κάνουν το νέο Renault Arkana µοναδικό

Οι 5 λόγοι που κάνουν το νέο Renault Arkana µοναδικό

Το Arkana E-Tech το πρώτο κουπέ SUV της Renault ξεκινά την εμπορική καριέρα του και στη χώρα μας.

Το Arkana, το νέο SUV κουπέ της Renault είναι εδώ και προκαλεί µε τη σχεδίασή του και τις εντυπωσιακές προδιαγραφές του. Ας δούµε τους πέντε λόγους που το κάνουν µοναδικό! 

Η καθηλωτική σχεδίαση
Με το πρωτοποριακό Arkana η Renault αποδεικνύει πως η καινοτοµία και οι σύγχρονες τάσεις βρίσκονται στο DNA της. Συνδυάζοντας χαρακτηριστικά που έρχονται από εντελώς διαφορετικούς κόσµους, το Arkana είναι ένα επιβλητικό SUV µε κοµψή κουπέ γραµµή και µυώδες, σπορ προφίλ. Έχει µήκος 4,57 m και απέχει 20 cm από το έδαφος, τη στιγµή που η έντονα κεκλιµένη γραµµή της οροφής του χαρίζει ασύγκριτο δυναµισµό.

Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο αµάξωµα έρχεται στη mainstream C κατηγορία και η σαγηνευτική αισθητική του συµπληρώνεται από υψηλή πρακτικότητα και χωροταξία. Με µεγάλους χώρους, τεράστιο χώρο αποσκευών 513 lt και άφθονες πρακτικές λεπτοµέρειες, η καθηµερινότητα µαζί του γίνεται εύκολη, ευχάριστη και άνετη, αλλά και τόσο συναρπαστική...

Arkana

Οι αποκλειστικά υβριδικοί κινητήρες
Το νέο Renault Arkana είναι αποκλειστικά υβριδικό. Η αιχµή του τεχνολογικού δόρατος είναι η πλήρως υβριδική έκδοση E-TECH Hybrid απόδοσης 145 ίππων, στην οποία εφαρµόζονται πάνω από 150 πατέντες και χρησιµοποιείται όλη η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Renault στην F1.

Το σύστηµα αποτελείται από έναν ατµοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα βενζίνης µε 91 PS και δύο ηλεκτρικούς, εκ των οποίων ο ένας αποδίδει 49 και ο άλλος 20 ίππους. Μπορεί να επιτευχθεί οποιασδήποτε συνεργασία των κινητήρων και αµιγώς ηλεκτρική κίνηση έως τα 75 km/h, για έως και το 80% των αστικών µετακινήσεων, ενώ το πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων - multi-mode - εξασφαλίζει απόλυτα οµαλές αλλαγές και µέγιστη οικονοµία.

Τη γκάµα συµπληρώνει η έκδοση micro-hybrid (MHEV), µε τον 1.3 TCe τούρµπο κινητήρα βενζίνης να αποδίδει 140 PS και να υποστηρίζεται από ήπιο υβριδικό σύστηµα µε µίζα-εναλλάκτη υπό τάση 12V. Πρόκειται για ένα σύστηµα ελαφρύ και αξιόπιστο που προσθέτει ροπή στην επιτάχυνση και µειώνει κατά 8% την κατανάλωση και κατά 8,5% τις εκποµπές CO2.

Η ασφάλεια Renault
Εκτός από στιβαρό αµάξωµα το Arkana διαθέτει και τα πλέον σύγχρονα συστήµατα υποβοήθησης της οδήγησης, γι’ αυτό και απέσπασε κορυφαία βαθµολογία από τον EuroNCAP.

Η ηλεκτρονική παλέτα Renault EASY DRIVE χωρίζεται σε τρείς κατηγορίες συστηµάτων: Για την Οδήγηση, τη Στάθµευση και την Ασφάλεια. Στην πρώτη περιλαµβάνεται, µεταξύ άλλων, η υποβοήθηση σε αυτοκινητόδροµο και µποτιλιάρισµα µε αυτόνοµη λειτουργία επιπέδου 2, καθώς και το ενεργό cruise control µε αυτόµατο σταµάτηµα-ξεκίνηµα. Το πεδίο της ασφάλειας διαθέτει ενεργό φρενάρισµα έκτακτης ανάγκης που αναγνωρίζει πεζούς/ποδηλάτες και λειτουργεί ηµέρα και νύχτα, προειδοποίηση τυφλού σηµείου, αναγνώριση της οδικής σήµανσης και ειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα µε υποβοήθηση διατήρησης σε αυτήν.

Το κοµµάτι της στάθµευσης, εκτός από την κλασική κάµερα οπισθοπορείας, µπορεί να εµπλουτιστεί µε επιπλέον τέσσερις κάµερες οι οποίες προβάλλουν πανοραµική κάτοψη του αυτοκινήτου και όλα τα κοντινά εµπόδια.

arkana

O οδηγός βρίσκεται στο επίκεντρο
Βασισµένο στη, νέα, αρθρωτή πλατφόρµα CMF-B, το Arkana συνδυάζει ιδανικά το δυναµισµό µε την άνετη οδήγηση. Η ρύθµιση στην ανάρτηση είναι βελτιστοποιηµένη σύµφωνα µε την απαράµιλλη εµπειρία της Renault, ενώ το σύστηµα διεύθυνσης είναι ακριβές και άµεσο, ώστε ο οδηγικός χαρακτήρας να συµβαδίζει απόλυτα µε τη σπορ εµφάνιση.

Επιπλέον, χάρη στο Renault MULTI-SENSE ο οδηγός µπορεί να εξατοµικεύσει την εµπειρία, επιλέγοντας µεταξύ των ρυθµίσεων Eco, Sport και MySense προκειµένου να ικανοποιούνται τα εκάστοτε «θέλω» του.

Η απόλυτη συνδεσιµότητα
Η νέα γενιά του συστήµατος πολυµέσων Renault Easy Link κάνει τη διαφορά στον τοµέα της ψηφιακής εµπειρίας και της συνδεσιµότητας. Το Arkana διαθέτει τη δική του κάρτα SIM και είναι πάντα online, υποστηρίζοντας υπηρεσίες της Google και της Tom Tom, λαµβάνοντας δεδοµένα για την κίνηση σε πραγµατικό χρόνο, όντας πάντα δικτυωµένο και ενηµερωµένο. Υπάρχει συµβατότητα µε Android Auto και Apple CarPlay, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο έως 10,2”, η οθόνη αφής του ταµπλό διαθέτει κατακόρυφη τοποθέτηση και έως 9,3” διαγώνιο, ενώ υπάρχουν τέσσερις θύρες USB και επαγωγική φόρτιση κινητού.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube