Honda CR-V Hybrid: Τεχνολογία αιχμής για οικονομία και επιδόσεις
Με την έξυπνη τεχνολογία μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου το νέο Honda CR-V Hybrid θα σας κάνει να ξεγράψετε τη λέξη «ντίζελ» από το λεξιλόγιό σας.
Σε μια εποχή που τα ντίζελ αυτοκίνητα μπαίνουν στο κάδρο της αμφισβήτησης, η Honda κοιτάει μπροστά και με το σύστημα intelligent Multi-Mode Drive system (i-MMD) του νέου Honda CR-V Hybrid παρέχει ευκολία στην οδήγηση και απόλαυση στην καθημερινή μετακίνηση. Συνδυάζοντας παράλληλα τις εξαιρετικές επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, που θα ζήλευαν πολλά SUV της αγοράς.
Η υβριδική έκδοση του CR-V κινείται με τη βοήθεια ενός ισχυρού και αποδοτικού κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων i-VTEC (145 PS) ο οποίος συνεργάζεται με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 184 PS και 315 Nm ροπής. Παράλληλα, η κατανάλωση διατηρείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, με την μέση τιμή της στα 6,9 lt/100km για την προσθιοκίνητη έκδοση και στα 7,3 lt/100km για την τετρακίνητη. Αντίστοιχα, οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 156 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (166 g/km για το τετρακίνητο) συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και στο χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης i-MMD παρέχει τη βέλτιστη ισχύ ανάλογα με τις συνθήκες, αλλάζοντας αυτόματα ανάμεσα στις λειτουργίες Electric Drive (αμιγώς ηλεκτρική), Hybrid Drive (υβριδική) και Engine Drive (κινητήρας βενζίνης).
Η αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία Electric Drive χρησιμοποιείται συνήθως κατά την επιτάχυνση από στάση ή κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες. Σε αυτήν, ο ηλεκτροκινητήρας κινεί αθόρυβα το αμάξωμα παίρνοντας ενέργεια από την μπαταρία, έχοντας ως αποτέλεσμα μηδενικούς ρύπους. Ο οδηγός μπορεί να κλειδώσει αυτή τη λειτουργία πατώντας το κουμπί EV που δίνει έως και 2 km ηλεκτρικής αυτονομίας.
Στην υβριδική λειτουργία Hybrid Drive που χρησιμοποιείται συχνότερα σε μεσαίες ταχύτητες, ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί ως γεννήτρια παραγωγής ενέργειας και ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους τροχούς, διατηρώντας χαμηλά την κατανάλωση.
Τέλος, στη λειτουργία Engine Drive που χρησιμοποιείται σε υψηλότερες ταχύτητες, την κίνηση του αυτοκινήτου αναλαμβάνει αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας, ο οποίος παράλληλα φορτίζει την μπαταρία. Επιπλέον, κατά την κύλιση και το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.
Μέσω τρισδιάστατων γραφικών στην οθόνη Driver Information Interface, ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να ενημερωθεί για τα επίπεδα ενέργειας αλλά και για το ποιος κινητήρας κινεί τους τροχούς. Για ακόμα καλύτερη απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού και πιο δυναμική οδήγηση σε όλες τις λειτουργίες, υπάρχει το πλήκτρο Sport, που με την ενεργοποίησή του ξεδιπλώνει τις δυναμικές επιδόσεις του ιαπωνικού SUV.