Ανεβάζουμε ταχύτητα

Ανεβάζουμε ταχύτητα

Είχα ένα φίλο που πήγαινε στα περίπτερα και μόλις αγόραζε τα περιοδικά που ήθελε, τα άνοιγε και μύριζε στις σελίδες το χαρτί και το μελάνι. Είχαν (και έχουν) μια μυρωδιά περιέργη και για όσους τα δουλεύουν πριν κρεμαστούν στο "μανταλάκι" σαγηνευτική.


Το ίδιο και οι εφημερίδες. Διαφορετική αλλά εξίσου όμορφη…
Το i-phone δεν μυρίζει. Ούτε το i-pad.
Θέλω να πω ότι δεν έχω δει κανέναν να μυρίζει την οθόνη τους, αν και πολύ φοβάμαι πως με τις χιλιάδες εφαρμογές που βγαίνουν καθημερινά, σε λίγο θα βγει μια που θα διαλέγεις και άρωμα οθόνης.
Ομως, βλέπω όλο και περισσότερους φανατικούς της "μυρωδιάς του τυπωμένου χαρτιού" να στρέφονται στην οθόνη τους για να ενημερωθούν.
Δεν το λέω εγώ. Δείτε τις πωλήσεις των κάθε λογής smartphone και θα επιβεβαιώσετε "του λόγου το αληθές".
Κάτι ανάλογο γίνεται και με τα social media.
Ξεκίνησαν σαν μια τρέλα της νεολαίας, εξελίχθηκαν στο πέρασμα του χρόνου σε εργαλείο, αλλά όταν πλέον ακόμη και αυτός ο ίδιος ο πλανητάρχης twitt-άρει (για να μην πούμε για τον Ποντίφηκα), τότε το πράγμα σοβαρεύει, αποκτά άλλη διάσταση.
Τόσο, που ουδείς εξεπλάγη όταν ένα από τα ιστορικότερα έντυπα του κόσμου, το Newsweek, ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει το "χαρτί" και θα επενδύσει μόνο στην οθόνη.
Τέλος, ουδείς μπορεί να παραβλέψει το γεγονός πως στην εποχή μας το 33% περίπου των (όποιων) πωλήσεων γίνεται μέσω Διαδικτύου, με τάσεις αυξητικές τέτοιες που σε δύο με τρία χρόνια θα φτάσουν το 50%.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, ένα περιοδικό αυτοκινήτου σαν το DRIVE ή το Autocar, περιοδικά που από τη φύση του "κινούνται" και μάλιστα με μεγάλες ταχύτητες στον κόσμο της τεχνολογίας δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από το Διαδίκτυο.
Η παρουσία μας δεν θα περιοριστεί σε ένα "απλό" site. Τέτοια υπάρχουν παντού και από όλους.
Η φιλοδοξία μας είναι να χτίσουμε ένα εργαλείο που όχι απλώς θα ενημερώνει αλλά θα προσφέρει προηγμένες υπηρεσίες στον οδηγό - χρήστη αυτοκινήτου - λάτρη της αυτοκίνησης.
Η εγκυρότητα είναι δεδομένη και δοκιμασμένη στη… μυρωδιά του χαρτιού που λέγαμε παραπάνω.
Το θέμα είναι να κρατήσεις το χαρτί και να πας ένα, δύο… δέκα βημάτα πιο κάτω.
Δεν θα μπούμε τώρα στον πειρασμό να σας αποκαλύψουμε τι ετοιμάζουμε.
Θα το βλέπετε να υλοποιείται μέρα-μέρα στην οθόνη σας, στον υπολογιστή, την "ταμπλέτα" ή το smartphone σας.
Απλώς να σας πούμε πως μέσα από τις επισκέψεις σας στoν Διαδυκτιακό χώρο του DRIVE,  δεν θα ενημερώνεστε μόνον, αλλά θα βγαίνετε πολλαπλά κερδισμένοι, όποτε εσείς το επιλέξετε.
Γι' αυτό μείνετε συντονισμένοι στο drive.gr, αλλά και στη σελίδα μας στο facebook και το twitter.
Εννοείται πως δεν ξεχνάμε ποτέ τη … μυρωδιά του χαρτιού!

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube