Ακόμη και η ... Durex θα έφτιαχνε καλύτερα λάστιχα από την Pirelli

Ακόμη και η ... Durex θα έφτιαχνε καλύτερα λάστιχα από την Pirelli

Αν η Pirelli έφτιαχνε… προφυλακτικά θα είχαμε λύσει το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, αλλά θα είχαμε γεμίσει παιδιά … αγνώστου πατρός

Αν η Pirelli έφτιαχνε… προφυλακτικά θα είχαμε λύσει το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, αλλά θα είχαμε γεμίσει παιδιά … αγνώστου πατρός

Γελάτε;
Εμείς καθόλου!
Ούτε βέβαια και η Pirelli, η οποία ξεβρακώθηκε κυριολεκτικά στο Σίλβερστον!
Γέμισαν Facebook και Twitter από σκοπτικά έως κακεντρεχή σχόλια για τους Ιταλούς λαστιχάδες (ένα από αυτά είναι και ο τίτλος του άρθρου).
Χάμιλτον, Μάσα και Βερν είδαν καταρχήν τα πίσω αριστερό τους ελαστικό να καταστρέφεται και μαζί με αυτό και ο αγώνας τους.
Το ίδιο έπαθε και ο Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος είχε κλατάρισμα είχε και στη διάρκεια του FP3.
Mετράτε;
Εχουμε φτάσει στα πέντε κλαταρίσματα και δεν είναι μόνον αυτά.

Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα έγινε γνωστό πως κλαταρισμένο πίσω ελαστικό είχαν και οι Ρόσμπεργκ, Αλόνσο και Χούλκεμπεργκ, αλλά στάθηκαν τυχεροί γιατί ήταν στη φάση που έμπαιναν στα πιτ για αλλαγή και έτσι δεν γέμισε η πίστα από κομμάτια λάστιχου…
Οι μηχανικοί και οι team managers στα πιτ είχαν χτυπήσει "κόκκινο" και το μόνο που μπορούσαν να κάνουν είναι να ενημερώνουν τους οδηγούς για τα «αφύσικα» κλαταρίσματα και να τους προτρέπουν να αποφεύγουν τα κερμπ στις γρήγορες στροφές και ειδικά αυτά στις στροφές 4 και 5 της πίστας.
Λίγο μετά την καρό σημαία έγινε γνωστό πως και ο Φέτελ τη γλίτωσε φθηνά καθώς στο σετ ελαστικών με το οποίο ξεκίνησε τον αγώνα διαπιστώθηκε (μετά την αλλαγή) ένα σχίσιμο στο πίσω αριστερό λάστιχο.

Ο Χάμιλτον ξέσπασε μετά τον αγώνα λέγοντας πως «Η ασφάλεια είναι το σημαντικότερο θέμα. Το να έχουμε τόσα πολλά κλαταρισμένα ελαστικά είναι απαράδεκτο. Είμαι πολύ απογοητευμένος και αυτό οφείλεται στα λάστιχα», την ώρα που η επίσημη ανακοίνωση από την Pirelli δεν ρίχνει φως στην υπόθεση.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει πως "είναι πολύ νωρίς για να εντοπίσουμε την αιτία των κλατατρισμάτων, ωστόσο ίσως να φταίει η νέα διαδικασία συγκόλλησης που χρησιμοποιήσαμε από αυτόν τον αγώνα".

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Πολ Χέμπερι συμπλήρωσε πως "κάτι τέτοιο δεν το έχουμε ξαναδεί και γι' αυτό το λόγο το διερευνούμε σε βάθος. Θέλουμε να ξέρουμε τι ακριβώς συνέβη το συντομότερο δυνατό, με δεδομένο ότι δεν έχουμε χρόνο, αφού την Κυριακή έχουμε αγώνα στο Nίρμπουργκρινγκ".
Ωστόσο η Pirelli βρίσκεται σε πραγματικά άσχημη θέση.
Κι' αυτό διότι το πρόβλημα δεν προέκυψε στη Βρετανία, εξ ου και οι μυστικές δοκιμές με τη Mercedes και το αντίστοιχο σκάνδαλο, για το οποίο μπορεί η ποινή να ήταν χάδι, αλλά ως απαδείχθη περίτρανα, υπήρχε σοβαρότατος λόγος να γίνουν αυτές οι δοκιμές.

Ομως το θέμα πρέπει να λυθεί άμεσα τη στιγμή πλέον που τίθεται θέμα ασφαλείας των οδηγών. Ας μην  ξεχνάμε πως το 2005, η Michelin είχε αποχωρήσει από την Ινδιανάπολη, όταν ετέθη θέμα ασφαλείας με τα λάστιχά της.
Η Pirelli πρέπει να δώσει άμεση απάντηση, είναι εκτεθειμένη διεθνώς, το κύρος της πλέον είναι υπό το μηδέν.
Καλά τα ημερολόγια και οι φιέστες ανά τον κόσμο για την "τέχνη του ξεβράκωτου", αλλά ποιος θα σώσει την εταιρία τώρα από το δικό της ξεβράκωμα, που μόνον τέχνη δεν είναι;
Oψόμεθα…

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube