Το στόρι, η σπέκουλα και η εγχώρια λεονταρίζουσα Pirelli
Συνεχίζονται αμείωτοι oι μετασεισμοί από τα ουκ ολίγα κλαταρισμένα ελαστικά της Pirelli στο Γκραν Πρι του Σίλβερστον.
Όσο η Pirelli δεν δίνει πειστικές απαντήσεις, αλλά επιμένει να ρίχνει τις ευθύνες στις ομάδες που αρνήθηκαν να υιοθετήσουν το νέο σκελετό από κέβλαρ που είχε προτείνει, τόσο τα ερωτηματικά πληθαίνουν.
Και αυτό διότι η Pirelli θα μπορούσε να είχε από τότε ξεκαθαρίσει τη θέση της, τονίζοντας πως μόνον η λύση του νέου σκελετού θα ήταν αυτή που θα εξαφάνιζε τα όποια προβλήματα και πως δεν θα έφερε ευθύνη για ό,τι θα συνέβαινε αν δεν υιοθετηθεί η συγκεκριμένη πρότασή της.
Το ίδιο θα έπρεπε να κάνει και στο Σίλβερστον, όπου εκ των υστέρων ανακοινώνει πως οι ομάδες χρησιμοποίησαν άλλες πιέσεις στα λάστιχα από εκείνες που αυτή είχε προτείνει και τα είχαν τοποθετήσει και σε λάθος τροχούς.
Και στις δύο περιπτώσεις, μια έγκαιρη ανακοίνωση θα της είχε δώσει το δικαίωμα να μεταθέσει τις ευθύνες, ενώ τώρα απλώς όλα αποτιμώνται ως εκ των υστέρων δικαιολογίες.
Με δεδομένο μάλιστα και το θόρυβο που είχε ξεσπάσει από τις μυστικές δοκιμές που έκανε με το σύγχρονο μονοθέσιο της Mercedes και το πώς χειρίστηκε το θέμα, έστω κι αν οι Pirell-άδες έχουν δίκιο, η ιταλική εταιρεία έχει απολέσει την έξωθεν καλή μαρτυρία.
Να θυμίσουμε πως υπό το βάρος των πιέσεων, αλλά και των γεγονότων της περασμένης Κυριακής, επετράπη τελικά η διεξαγωγή δοκιμών με μονοθέσια του 2013. Έτσι, οι δοκιμές νέων οδηγών ουσιαστικά θα δώσουν τη θέση τους σε δοκιμές ελαστικών.
Ο Μπέρνι Έκλεστον δήλωσε τη Δευτέρα 1/7 ότι η Pirelli πήρε το «πράσινο φως» για να διεξάγει δύο τριήμερες δοκιμές ελαστικών, ύστερα το θέμα που ανέκυψε με τα λάστιχα στη διάρκεια του βρετανικού Γκραν Πρι την περασμένη Κυριακή. Ο Έκλεστον συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), Ζαν Τοντ, ο οποίος συμφώνησε στην άρση της εντός της σεζόν απαγόρευσης δοκιμών, σε μία προσπάθεια να ενισχυθεί η ασφάλεια των μονοθεσίων και των οδηγών. Αφού αυτή είναι που κυρίως απειλείται όταν τα λάστιχα διαλύονται με αυτόν τον τρόπο που όλος ο κόσμος είδε στη Βρετανία.
Για να λυθεί το πρόβλημα, η Pirelli θα ξεκινήσει δοκιμές με λάστιχα που θα συνδυάζουν τον περσινό σκελετό με τη φετινή γόμα. Κάτι που ενδεχομένως θα λύσει το πρόβλημα, αλλά όχι και το τρωθέν κύρος της ιταλικής εταιρείας.
Με τις εξελίξεις αυτές να απασχολούν τα πρωτοσέλιδα όλων των έγκυρων Μέσων ανά τον κόσμο, κάποιοι εγχώριοι παράγοντες, βλέποντας τα πράγματα μάλλον κοντόφθαλμα και εθισμένοι σε πρακτικές του στιλ «μπουκώνω το θέμα για να είμαστε όλοι χαρούμενοι», μάλλον μπέρδεψαν το ρόλο του αυτοκινητικού Τύπου με αυτόν των ντίλερς τους, εξακοντίζοντας απειλητικά τηλεφωνήματα για τα γραφόμενά μας.
Να ξεκαθαρίσουμε λοιπόν ορισμένα πράγματα, καθότι οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς τους φίλους:
1. Παρεμβάσεις στο τι και πώς θα το γράψουμε δεν δεχόμαστε. Η χειραγώγηση του Τύπου μας βρίσκει εκ πεποιθήσεως αντίθετους.
2. Παράπονα και ενστάσεις, ευγενικά εκπεφρασμένα, τα ακούμε με ευήκοα ώτα και τα συζητάμε.
3. Οι απειλές του στιλ «όσο είμαι εγώ εδώ, να μην περάσετε ούτε από έξω» μάλλον δεν πιάνουν, για τον απλούστατο λόγο πως ούτως ή άλλως ουδέποτε περνούσαμε.
4. Επί του προκειμένου, μεταξύ διαφημιστικών εσόδων αντάμα με δημοσιοσχετίστικα ταξίδια ανά την υφήλιο και του να γράφουμε αυτό που πραγματικά πιστεύουμε, έτσι όπως το πιστεύουμε, επιλέγουμε σαφώς το δεύτερο.
5. Παραπέμπουμε τον όποιο άκομψα και απειλητικά ενιστάμενο να διαβάσει πώς αντιμετωπίζει το θέμα ο διεθνής Τύπος, αλλά και στο το πόσα «like» έκαναν οι αναγνώστες στα γραφόμενά μας. Για εμάς αυτοί είναι οι «πελάτες» μας.
6) Τέλος, στη διάθεση των όποιων επιμένουν να κουνάν το δάχτυλο βρυχώμενοι -τή υποδείξει ασπόνδυλων κοντών «δημοσιογράφων», έχουμε τα αποτελέσματα δοκιμών του Drive με σπορ αυτοκίνητα στην πίστα των Σερρών. Εκεί όπου τα λάστιχα της Pirelli (παραγωγής αυτήν τη φορά) είχαν παρεμφερή συμπεριφορά με εκείνη των αγωνιστικών της F1 της περασμένης Κυριακής –μετά πειστηρίων και φωτογραφιών.
Αυτά! Θα επανέλθουμε συντόμως και σε τακτική βάση, διότι μας πατήσατε τον κάλο!