Best of 2020: Οι επιλογές μας από κάθε κατηγορία

Best of 2020: Οι επιλογές μας από κάθε κατηγορία

Αυτά είναι τα 18 αυτοκίνητα που μας εντυπωσίασαν περισσότερο, από όλα όσα δοκιμάσαμε αυτή τη δύσκολη χρονιά.

Το 2020 η δουλειά μας άλλαξε αρκετά, αφού τα lockdown μηδένισαν τα ταξίδια μας στο εξωτερικό για το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς. Όμως εδώ στη χώρα μας τα νέα μοντέλα συνέχισαν να έρχονται με κανονικό ρυθμό.

Έτσι, σχεδόν σε κάθε κατηγορία είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τουλάχιστον από ένα καινούργιο μοντέλο που είτε συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων, είτε αλλάζει εντελώς τα δεδομένα της κλάσης του. Και εδώ, στον απολογισμό της χρονιάς, συγκεντρώσαμε ακριβώς αυτά, μαζί με μερικά σχόλια από τη δοκιμή τους, που μας δείχνουν τι είναι αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στις πλήρεις δοκιμές του καθενός και να δείτε τα αντίστοιχα video review.



Hyundai i10 / Πόλης

Best cars 2020

Ο χώρος για τα πόδια των πίσω είναι μεγαλύτερος, όχι μόνο από τον ανταγωνισμό, αλλά και από πολλά σουπερμίνι. / Το infotainment έχει οθόνη 8" και κορυφαία συνδεσιμότητα. / Δύο θέσεις για ποτήρια, μερικές ακόμα θήκες ανάμεσα στα καθίσματα, αρκετός χώρος εμπρός από τον λεβιέ και ένα πρακτικό ράφι στον συνοδηγό. / Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και το ραφιναρισμένο μοτέρ φτιάχνουν μια καμπίνα ιδιαίτερα πολιτισμένη για τα δεδομένα της κατηγορίας. / Από τη βασική έκδοση διαθέτει ένα πακέτο δέκα βοηθημάτων ενεργητικής ασφάλειας.

Διαβάστε τη δοκιμή των Hyundai i10 1.0 MPi, 1.2 MPi και 1.2 Auto



Suzuki Ignis / Crossover πόλης

Best cars 2020

Μεγάλοι χώροι και συρόμενο πίσω κάθισμα που αναβαθμίζει σημαντικά την πρακτικότητα. / Η μπαταρία Li-Ion βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού, δεν κλέβει χώρο και φτάνει τα 10 Ah. / Το ηλεκτρομοτέρ βοηθά σε μέτριο φορτίο με επιπλέον 50 Nm από τις 1.600 rpm. / Ο ραφιναρισμένος βενζινοκινητήρας ενισχύεται από την αθόρυβη λειτουργία του stop/start. / Η ανάρτηση έχει βελτιωμένη λειτουργία και με απόσταση 18 πόντων από το έδαφος, το Ignis πετά τη σκούφια του και για χωμάτινες περιπέτειες.

Διαβάστε τη δοκιμή του Suzuki Ignis 1.2 Hybrid AllGrip



Hyundai i20 / Σουπερμίνι

Best cars 2020

Το ταμπλό-κόκπιτ έχει στάνταρ ψηφιακό καντράν 10,25", μοναδικό στην κατηγορία, και οθόνη 8" για το infotainment. / Οι πίσω επιβάτες δεν μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Ο τεράστιος χώρος για τα πόδια επιτρέπει τη μεταφορά επιβάτη 1,90 m πίσω από ίδιου ύψους οδηγό. / Ήπια υβριδικό σύστημα 48V με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι DCT, με 100 και 120 PS. / Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση, για να προσφέρει ανταγωνιστική δυναμική συμπεριφορά, με μια ευχάριστη σπορ χροιά. / Επιπλέον ατού η 5ετής εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.

Διαβάστε τη δοκιμή του Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 48V DCT



Toyota Yaris Hybrid / Σουπερμίνι

Best cars 2020

Βελτιωμένη θέση οδήγησης, 60 mm πιο πίσω και 21 mm πιο χαμηλά. / Η λογική της εργονομίας είναι «χέρια στο τιμόνι, μάτια στο δρόμο». / Πατάει με σταθερότητα και σιγουριά, ενώ η μετάδοση εξασφαλίζει λιγότερο πατινάρισμα από ποτέ. / Η κατανάλωση μένει εύκολα κάτω από 4 lt/100 km στην πόλη. Μπορεί να κινείται μόνο με ρεύμα έως τα 130 km/h. / Κορυφαίος εξοπλισμός ασφάλειας από τη βασική έκδοση. / Έξι χρόνια (180.000 km) εγγύηση για τα μηχανικά μέρη, 11 για την μπαταρία.

Διαβάστε και δείτε το video review του Toyota Yaris 1.5 Hybrid



Ford Puma / Μικρό crossover

Best cars 2020

Μυώδης σιλουέτα που δεν φαντάζεσαι ότι συγγενεύει με το Fiesta. / Ψηφιακό καντράν 12,3" και οθόνη αφής 8" με το εύχρηστο SYNC 3. / Πορτμπαγκάζ 402 lt, με αδιάβροχο χώρο 80 lt στο πάτωμα (MegaBox). / Ο γνωστός, 3κύλινδρος 1.000άρης τούρμπο άμεσου ψεκασμού απέκτησε ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. / Η δύναμη σε όλο το φάσμα βάζει το Puma μεταξύ των γρηγορότερων B-SUV. / Μικρή κλίση και αμεσότητα, στο πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο της κατηγορίας. / Πρόγραμμα οδήγησης Slippery και Trail για τα δύσκολα.

Διαβάστε και δείτε το video review του Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 155



Peugeot 2008 / Μικρό crossover

Best cars 2020

Σε αυτή την εκδοχή του i-Cockpit θα βολευτούν όλοι χωρίς πρόβλημα. / Οι πιο πλούσιες εκδόσεις έχουν εντυπωσιακό 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη πολυμέσων 10". / Το εσωτερικό είναι το πιο εντυπωσιακό της κατηγορίας και αναδίδει έναν ποιοτικό, premium αέρα. / Ψυχωμένος κινητήρας, με ευρύ φάσμα απόδοσης, τραβάει θετικά από τις 1.500 rpm. Επιπλέον οικονομία προσφέρει ο εξαιρετικός 1.5 BlueHDi. / Το γρήγορο τιμόνι διευκολύνει τους ελιγμούς. Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, αλλά με διαδρομές και απορροφητικότητα, συνδυάζει άριστα άνεση και έλεγχο.

Διαβάστε τη δοκιμή του Peugeot 1.2 PureTech 130 και και το ηλεκτρικού e-2008, και δείτε το video review του 1.5 BlueHDi EAT8



Renault Captur / Μικρό crossover

Best cars 2020

Το νέο Captur είναι μεγαλύτερο και αισθητά πιο «SUV», με κορυφαίο μεταξόνιο για την κατηγορία (2,64 m). / Το ταμπλό ακολουθεί τη φιλοσοφία smart cockpit. Ξεχωρίζει η κατακόρυφη οθόνη 9,3". / Το συρόμενο πίσω κάθισμα δίνει χώρο για δύο πολύ ψηλούς επιβάτες και 422-536 lt για αποσκευές. / Οι 130 PS εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις, ενώ ακόμα καλύτερες προσφέρει η έκδοση 1.3 TCe 155 PS. / Στο δρόμο, έχει την αυτοπεποίθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Σπάνια καταλαβαίνεις πως απέχει 17,4 πόντους από το έδαφος.

Διαβάστε τη δοκιμή των Renault Captur 1.3 TCe 130 και 1.5 Blue dCi, και δείτε το video review του 1.3 TCe 155 EDC



Toyota C-HR / Μεσαίο crossover

Best cars 2020

Οδηγοκεντρικό ταμπλό και θέση οδήγησης λιγότερο όρθια απ’ ό,τι σε άλλα SUV. / Αρκετός χώρος για τους πίσω, παρά το αμάξωμα που παραπέμπει σε κουπέ. / Η εκκίνηση γίνεται πάντα με την ησυχία και την αμεσότητα του ηλεκτρικού μοτέρ. / Με λίγη προσοχή στο γκάζι, στους δρόμους της Αθήνας μπορεί να δεις και κάτω από 4,5 lt/100 km. / Το χαμηλό κέντρο βάρους και τα διπλά ψαλίδια πίσω δημιουργούν μια οδηγική εμπειρία που παραπέμπει σε χαμηλότερο αυτοκίνητο. / Η ποιότητα κύλισης είναι πλέον κορυφαία. 

Διαβάστε τη δοκιμή των Toyota C-HR 1.8 Hybrid και 2.0 Hybrid



SEAT Leon / Μικρό οικογενειακό

Best cars 2020

Η συγγένεια με το Golf δεν αποτυπώνεται στην εμφάνιση που είναι ξεκάθαρα «Leon». / Το μεταξόνιο των 2.686 mm ισοφαρίζει εκείνο του Skoda Octavia. Έτσι, ο χώρος για τα πόδια είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας. / O πίνακας οργάνων φιλοξενεί το SEAT Digital Cockpit 10,25". / Ο 1.5 ΕcoTSI είναι ραφιναρισμένος και όσο δυνατός χρειάζεται για να ελίσσεσαι με ζωντάνια. / Έχει 15 mm χαμηλότερη ανάρτηση και ζάντες 18", αλλά περνά από τις ανωμαλίες ανάλαφρα, χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες.

Διαβάστε τη δοκιμή του SEAT Leon 1.5 EcoTSI FR



Volkswagen Golf / Μικρό οικογενειακό

Best cars 2020

Δεν άλλαξε ριζικά, αλλά ενσωμάτωσε κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία και συνδεσιµότητα. / Το μίνιμαλ ταµπλό έχει µόνο ένα φυσικό πλήκτρο, για τα αλάρµ, στάνταρ ψηφιακό καντράν 10" και infotainment 8,25" ή 10". Τα πάντα ελέγχονται με την αφή. / Το eTSI σημαίνει ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Ο κινητήρας σβήνει τελείως όταν αφήνεις το γκάζι και το Golf ρολάρει ελεύθερα. / Η κύλιση παραμένει κορυφαία, όπως και η σταθερότητα, αλλά συνδυάζονται με πιο ζωντανό εμπρός μέρος. / Τα ηλεκτρονικά ελεγχόµενα αµορτισέρ προσφέρουν 15 επιλογές ρύθμισης.

Διαβάστε τη δοκιμή του Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 DSG και δείτε σε συγκριτικό το 1.5 TSI 130 PS



Skoda Octavia / Οικογενειακό

Best cars 2020

Το δυναμικό παρουσιαστικό υποστηρίζει την ονομασία Grand Coupe. / Εσωτερικό που ακολουθεί τα ήπια μοτίβα της εταιρείας, αλλά σημαντικά αναβαθμισμένο και ξεχωριστό, με τιμόνι δύο ακτίνων. / Χώρος αποσκευών 600 lt (με κιτ επισκευής) και πέμπτη πόρτα, για εύκολη πρόσβαση. / Ο 1.5 TSI ACT ταιριάζει γάντι στα 1.310 kg του και χαρίζει καλές ρεπρίζ, παρά το μακρύ κιβώτιο –η 3η φτάνει τα 170 km/h. / Η κατανάλωση μένει χαμηλά, χάρη και στην απενεργοποίηση κυλίνδρων. Σε ταξίδι θα δεις κοντά στα 6,0 lt/100 km.

Διαβάστε τη δοκιμή των Skoda Octavia 1.5 TSI EVO και 2.0 TDI



Mercedes-Benz GLA / Premium μεσαίο crossover

Best cars 2020

Όμορφο και κορυφαίο αεροδυναμικά αμάξωμα, με συντελεστή Cd 0,28. / Γνώριμο ταμπλό, με ρετρό στοιχεία και ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης, με οθόνες 10,25" και το εντυπωσιακό infotainment MBUX. / Ο οδηγός κάθεται 14 πόντους ψηλότερα απ’ ό,τι στην A-Class. / Συρόμενο πίσω κάθισμα με ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης, για μέγιστη πρακτικότητα και άνεση. / Ο 4κύλινδρος των 1.300 cc δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους 1.5 του ανταγωνισμού. Συνδυάζεται με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT. / Έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Διαβάστε και δείτε το video review της Mercedes-Benz GLA 200



Alfa Romeo Stelvio Veloce / Premium μεγάλο crossover

Best cars 2020

Ένα μεγάλο SUV που δείχνει και είναι αρκετά αθλητικό. / Νέο infotainment με οθόνη αφής 8,8" και WiFi hotspot για έως οκτώ συσκευές. / Η καμπίνα είναι ένα πολυτελές κουκούλι υψηλής αισθητικής που σε απομονώνει από το περιβάλλον. / Επιλέγεις την κοφτερή απόκριση του Dynamic, την οικονομία του Advanced Efficiency ή την ισορροπία του Natural. / Η αμεσότητα του εμπρός μέρους παραπέμπει σε χαμηλότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο. / Η Stelvio σου φτιάχνει τη μέρα κάθε φορά που τη βλέπεις ή την οδηγείς, ακόμα καλύτερα από πριν.

Διαβάστε τη δοκιμή της Alfa Romeo Stelvio 2.2 D Veloce



Hyundai Kona Electric / EV

Kona

Σε ταξίδι με 120 km/h η κατανάλωση σταθεροποιείται στις 15 kWh/100 km, ενώ στην πόλη άνετα βλέπεις κοντά στις 13. / Έχει εκπληκτική ποιότητα κύλισης και πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου. / Η δύναμη σε κολλάει στο κάθισμα όταν το πρόγραμμα λειτουργίας είναι το Sport. / Το εμπρός σύστημα είναι πιο ακριβές από των απλών Kona και το τιμόνι έχει ευχάριστα δυνατή επαναφορά. Το σύνολο είναι πιο ευχάριστο από όσο θα περίμενες. / Υπάρχει και έκδοση με μπαταρία 39 kWh και μοτέρ 136 ίππων.

Διαβάστε τη δοκιμή του Hyundai Kona Electric 64 kWh



Peugeot 3008 Hybrid4 / PHEV

Best cars 2020

Ένας 1.600άρης με 200 PS συνεργάζεται με δύο ηλεκτρομοτέρ: Το εμπρός είναι ενσωματωμένο κιβώτιο e-EAT8 και αποδίδει 110 PS, ενώ ένα ακόμα με 113 PS βρίσκεται στους πίσω τροχούς. / Πατώντας βαθιά το γκάζι, η δύναμη είναι χορταστική. / Η μπαταρία φορτίζει σε λιγότερες από δύο ώρες σε Wallbox 7,4 kW, και εξασφαλίζει αυτονομία 50 km με ταχύτητα έως 135 km/h. / Πίσω υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι. Το πορτμπαγκάζ μειώθηκε στα 395 lt, χωρίς να χάσει το ορθογώνιο σχήμα του.

Διαβάστε τη δοκιμή του Peugeot 3008 Hybrid4



Land Rover Defender / Εκτός δρόμου

Best cars 2020

Η εικόνα του είναι ιδιαίτερα επιβλητική, με ψαρωτικό πλάτος αλλά μαζεμένο μήκος. / Λιτό ταμπλό με μικρό βάθος, παραπέμπει στο αρχέτυπο. Το πάτωμα έχει ειδική επένδυση για εύκολο καθάρισμα από λάσπες. / Η αερανάρτηση καταπίνει τα πάντα και μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος στα 291 mm. / Εκτός ασφάλτου, πρώτα θα διστάσει ο οδηγός και ύστερα το Defender. Το σύστημα 3D Surround Camera κάνει μέχρι και το καπό «αόρατο» για να βλέπεις πού ξέρεις πού πατούν οι τροχοί.

Διαβάστε τη δοκιμή του Land Rover Defender 110 2.0 D240



Mercedes-AMG A 45 S / Σπορ χάτσμπακ

Best cars 2020

Ο δίλιτρος έχει την κορυφαία ειδική ισχύ για μοτέρ παραγωγής: 210,7 PS/lt. / Η ροπή κορυφώνεται στις 5.000 rpm, κι από εκεί ξεκινά μια ασυγκράτητη πορεία προς τον κόφτη. Είναι το πιο απολαυστικό τούρμπο τέτοιας ισχύος. / Την προτιμάς ακλόνητη ή θέλεις να γυρίζει, τόσο στην είσοδο της στροφής, όσο και όταν ξαναπατάς γκάζι; Μπορεί να τα κάνει όλα. / Με το Drift mode δε χρειάζεται καθόλου φόρα, καμία τιμονιά. Το γενναίο πάτημα του γκαζιού αρκεί για να δημιουργηθούν γωνίες που παραπέμπουν σε πισωκίνητο.

Διαβάστε τη δοκιμή και δείτε το εντυπωσιακό video review της Mercedes-AMG Α 45 S 4MATIC+



Audi RS 6 Avant / Σπορ οικογενειακό

Best cars 2020

Το γκάζι έχει ατελείωτο βάθος και το τράβηγμα είναι σαρωτικό στο μεσαίο φάσμα. / Μέχρι την 5η το στροφόμετρο γεμίζει με μανία, νιώθεις πως η επιτάχυνση θα κρατήσει για πάντα. / Φρενάρεις αργά και σημαδεύεις την κορυφή με ακρίβεια, φτάνοντας εκεί με θετικό, ίσιο ή και ανάποδο τιμόνι. / Με δίσκους 440 mm και 10πίστονες δαγκάνες, τα φρένα είναι βίαια και αποτελεσματικά: 100-0 km/h σε μόλις 34,1 m. / Στο Comfort απολαμβάνεις σπάνια άνεση για ένα αυτοκίνητο με 22άρες, ακόμα και στην πόλη.

Διαβάστε τη δοκιμή του Audi RS 6 Avant

TAGS

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube