Παραδοσιακό: Η κλασική συνταγή θέλει το οικογενειακό αυτοκίνητο sedan, ποιοτικό και άνετο, και ως εκ τούτου αδιάφορο αισθητικά και οδηγικά. Το Jetta την ακολουθεί κατά γράμμα
Η VW κάλυψε με το Jetta το κοινό που προτιμά ακόμη τα sedan στα μικρομεσαία και ταυτόχρονα γεφύρωσε το χάσμα μεταξύ Golf και Passat. Με μήκος 4,64 m μόλις 12 cm κοντύτερο από Passat και το πορτμπαγκάζ με 510 λίτρα το πάει στην επόμενη κατηγορία . Στο εσωτερικό φιλοξενούνται με άνεση τέσσερις ενήλικες, η ποιότητα είναι κορυφαία και η εικόνα γνώριμη, καθώς θυμίζει αρκετά το Golf.
Οδηγικά, το Jetta είναι κοντά στο Passat, κάτι που σημαίνει κορυφαία ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει σωστό βάρος και η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή άνεση και εφάμιλλο κράτημα. Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε φορούσε τον δίλιτρο diesel των 140 PS που διακρίνεται για τις πολύ καλές επιδόσεις και την πολιτισμένη λειτουργία του. Προαιρετικά συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG στην 6τάχυτη έκδοση.
Όλα τα παραπάνω κάνουν το νέο Jetta τόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, ώστε το μόνο που θα απασχολήσει τον υποψήφιο αγοραστή είναι αν θα πρέπει να επιλέξει αυτό αντί του Passat. Μένει να δούμε αν η τιμή θα δώσει την απάντηση.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Το νέο Jetta παρέμεινε πιστό στις αρχές που το καθιέρωσαν, όντας ποιοτικό, ευρύχωρο και οικονομικό. Δυσκολεύεται να βρει ταυτότητα ανάμεσα σε Golf και Passat
Τεχνολογία 1.968 cc, i4, 16v, 2EEK, 140 PS/4.200 rpm, 32,6 kgm/1.750-2.500 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h 9,5”, τελική 210 km/h
Μέση κατανάλωση 4,8 lt/100 km
126gr/km[/blockquote]
Η VW κάλυψε με το Jetta το κοινό που προτιμά ακόμη τα sedan στα μικρομεσαία και ταυτόχρονα γεφύρωσε το χάσμα μεταξύ Golf και Passat. Με μήκος 4,64 m μόλις 12 cm κοντύτερο από Passat και το πορτμπαγκάζ με 510 λίτρα το πάει στην επόμενη κατηγορία . Στο εσωτερικό φιλοξενούνται με άνεση τέσσερις ενήλικες, η ποιότητα είναι κορυφαία και η εικόνα γνώριμη, καθώς θυμίζει αρκετά το Golf.
Οδηγικά, το Jetta είναι κοντά στο Passat, κάτι που σημαίνει κορυφαία ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει σωστό βάρος και η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή άνεση και εφάμιλλο κράτημα. Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε φορούσε τον δίλιτρο diesel των 140 PS που διακρίνεται για τις πολύ καλές επιδόσεις και την πολιτισμένη λειτουργία του. Προαιρετικά συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG στην 6τάχυτη έκδοση.
Όλα τα παραπάνω κάνουν το νέο Jetta τόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, ώστε το μόνο που θα απασχολήσει τον υποψήφιο αγοραστή είναι αν θα πρέπει να επιλέξει αυτό αντί του Passat. Μένει να δούμε αν η τιμή θα δώσει την απάντηση.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Το νέο Jetta παρέμεινε πιστό στις αρχές που το καθιέρωσαν, όντας ποιοτικό, ευρύχωρο και οικονομικό. Δυσκολεύεται να βρει ταυτότητα ανάμεσα σε Golf και Passat
Τεχνολογία 1.968 cc, i4, 16v, 2EEK, 140 PS/4.200 rpm, 32,6 kgm/1.750-2.500 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h 9,5”, τελική 210 km/h
Μέση κατανάλωση 4,8 lt/100 km
126gr/km[/blockquote]