Δοκιμάζουμε: Alfa Brera 3.2

Δοκιμάζουμε: Alfa Brera 3.2

Η Alfa Romeo Brera 3.2 πέταξε από πάνω της τα περιττά κιλά, κράτησε μόνο το εμπρός διαφορικό και υπόσχεται να μας συγκινήσει ακόμη περισσότερο, όχι μόνο με την εμφάνιση αλλά και με τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά της



Η απόφαση να αγοράσει κανείς ένα GT σαν την Brera δεν βασίζεται σε ορθολογικά κριτήρια. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις τον πρώτο λόγο τον έχει το συναίσθημα. Εκεί ακριβώς εξακολουθεί να στοχεύει και η ανανεωμένη Brera 3.2 που ελάφρυνε κατά 105 κιλά, κι έχασε το ένα από τα δυο διαφορικά της – δυστυχώς το πίσω. Οι επιδόσεις της είναι αισθητά βελτιωμένες. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 7,2’’, δύο δέκατα πιο γρήγορα σε σχέση με την τετρακίνητη έκδοση, παρόλο που μέχρι τα 70 km/h η τετρακίνητη είναι μπροστά λόγω της καλύτερης εκκίνησης. Στις ρεπρίζ όμως, που φανερώνουν την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο, η δικίνητη είναι παντού ταχύτερη, με διαφορές που αυξάνονται όσο μεγαλύτερη είναι η σχέση που έχει επιλεγεί στο κιβώτιο. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα 110-140 km/h με 6η η διαφορά αγγίζει τα 2,7’’ (10,7’’ η δικίνητη, 13,4’’ η τετρακίνητη).

Ένεση ζωντάνιας
Οι 260 ίπποι περνούν πλέον στο δρόμο με τη βοήθεια ενός ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού εμπρός, που μπορεί να μην ελέγχει πλήρως τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά τη βίαιη επιτάχυνση αλλά από την άλλη βοηθά την Brera να δείχνει πιο ευέλικτη. Ακόμη και με απενεργοποιημένο το VDC, οι ήρεμες αντιδράσεις της ουράς πιστοποιούν ότι δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να επιλέξει κανείς την τετρακίνητη. Το τιμόνι παραμένει εξαιρετικό σε ταχύτητα και ποιότητα πληροφόρησης και σ’ εμπνέει να ξεκολλήσεις την ουρά, απλά για να έχεις την ευχαρίστηση της διόρθωσης.
Παρά τη... δίαιτα που έχει υποστεί, η Brera δείχνει πιο δεμένη στο εσωτερικό της. Η ποιότητα συναρμογής είναι βελτιωμένη και η αίσθηση για τον οδηγό και τον συνοδηγό πιο «γερμανική». Βέβαια, όπως και στην προηγούμενη έτσι και σ’ αυτή, στα πίσω καθίσματα δεν τίθεται θέμα φιλοξενίας ούτε βρέφους, πόσο μάλλον επιβατών κανονικών διατάσεων.
Η βελτιωμένη Brera έγινε καλύτερη στους τομείς που πραγματικά μπορούν να επηρεάσουν την επιλογή του επίδοξου αγοραστή της. Διατήρησε την ξεχωριστή της αισθητική, απέκτησε καλύτερες επιδόσεις, πιο ζωντανό κράτημα και βελτιωμένη ποιότητα, ενώ έγινε και πιο προσιτή οικονομικά.




Τι λέει το DRIVE
Διατήρησε την ξεχωριστή της αισθητική, απέκτησε καλύτερες επιδόσεις, πιο ζωντανό κράτημα και βελτιωμένη ποιότητα, ενώ έγινε και πιο προσιτή οικονομικά
Τεχνολογία
3.195 cc, V6, 260 PS / 6.200 rpm, 32,8 kgm / 4.500 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 7,2’’, 0-400 m 15,2’’, 0-1.000 m 27,6’’, 60-160 km/h 13,4’’, 80-110 km/h με 3η 4,0’’, 110-140 με 4η 6,0’’

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube