VW: Για πέντε ακόμη χρόνια στο WRC
H Volkswagen δεσμεύτηκε για το πιο μακροχρόνιο αγωνιστικό πρόγραμμα στην ιστορία της
Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε σήμερα ότι θα παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μέχρι το τέλος του 2019, δίνοντας έτσι το πράσινο φως στην εξέλιξη της επόμενης γενιάς World Rally Car για την αγωνιστική σεζόν του 2017.
Αρχικά, η συμμετοχή της VW στο WRC είχε προγραμματιστεί να λήξει του χρόνου, όμως η πρωταθλήτρια ομάδα επέκτεινε την εμπλοκή της κατά τέσσερα ακόμη χρόνια.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Jost Capito, δήλωσε: «Η απόφαση του ΔΣ της Volkswagen να δεσμευτεί να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA μέχρι το 2019, μας κάνει πολύ περήφανους. Η VW δεν είχε ποτέ εφαρμόσει μέχρι τώρα ένα μακροπρόθεσμο αγωνιστικό πρόγραμμα τέτοιας κλίμακας.
«Η εμπιστοσύνη αυτή αποτελεί τεράστιο κίνητρο για όλη μας την ομάδα, ώστε να μην επαναπαυθεί στις δάφνες της, αλλά να συνεχίσει να δείχνει το ίδιο πάθος, την ίδια αποφασιστικότητα και αφοσίωση για να παραμείνει ανταγωνιστική στο WRC».
Ο Capito πρόσθεσε ότι, αν και η απόφαση της VW έχει ληφθεί, η εταιρεία εξακολουθεί να θέλει μεγαλύτερη κάλυψη του WRC στα μέσα ενημέρωσης.
«Ένα προαπαιτούμενο για την επιτυχία του ίδιου του πρωταθλήματος είναι ένα φορμά βελτιστοποιημένο για την TV, που θα κάνει τα ράλι ακόμα πιο ελκυστικά για το ευρύ κοινό», εξήγησε ο Capito. «Καλούμε τους promoters να συνεργαστούν με τους κατασκευαστές ώστε να αυξηθεί σημαντικά η κάλυψη του πρωταθλήματος από τα ΜΜΕ».
Ο Dr Heinz-Jakob Neuser, μέλος του ΔΣ της Volkswagen υπεύθυνο για την Τεχνική Εξέλιξη, εξήγησε την απόφαση: «Εκατομμύρια άνθρωποι είναι παθιασμένοι με αυτό το συγκεκριμένο σπορ. Η στενή συνεργασία ανάμεσα στα τμήματα παραγωγής και αγώνων της VW, ο αθλητικός ανταγωνισμός με τους άμεσους αντιπάλους μας σε διάφορες αγορές και οι τεράστιες δυνατότητες μάρκετινγκ στα Μέσα οδήγησαν στην απόφασή μας να δεσμευτούμε σε μια μακροχρόνια εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
«Το FIA WRC αποτελεί μια πολύ καλή πλατφόρμα για να επιδείξει η Volkswagen την απόδοση, δυναμική συμπεριφορά και αξιοπιστία των μοντέλων της σε ένα παγκόσμιο κοινό.
«Το Πρωτάθλημα είναι πιο στενά προσανατολισμένο από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα παραγωγής, και βασίζεται σε ρεαλιστικές συνθήκες σαν αυτές που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας σε όλο τον κόσμο, σε καθημερινή βάση».
Η VW είναι και φέτος επικεφαλής στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, ενώ ο Sebastien Ogier είναι 33 βαθμούς μπροστά από τον team-mate του, Jari-Matti Latvala, στο Πρωτάθλημα Οδηγών.
Το VW Polo R WRC έχει κερδίσει 16 από τους 19 αγώνες του WRC στους οποίους πήρε μέρος από τον περσινό Ιανουάριο.