Ράλι Σαρδηνίας: Ο Neuville μπροστά και τη δεύτερη ημέρα

Ράλι Σαρδηνίας: Ο Neuville μπροστά και τη δεύτερη ημέρα

Ο Βέλγος με το Hyundai είναι 16,1” μπροστά από τον Jari-Matti Latvala (VW) πριν την αυριανή, τελευταία μέρα του αγώνα.

Ο Neuville θα προσπαθήσει να κρατηθεί αύριο στην πρώτη θέση για να πάρει τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο WRC.

Ο Βέλγος ξεκίνησε τον απογευματινό κύκλο ειδικών σήμερα με μικρή διαφορά από τον Latvala. Όμως αμέσως κέρδισε 10,3” στην Ε.Δ.13, το δεύτερο πέρασμα της Monti Di Ala.

O Latvala κατάφερε να του πάρει πίσω 0,8” στην Ε.Δ.14, αλλά ο Neuville εξασφάλισε ότι θα ξεκινήσει επικεφαλής αύριο, παίρνοντας την τελευταία σημερινή ειδική, τη Monte Lerno (που είναι και η μακρύτερη του αγώνα) και αυξάνοντας κατά 3,2” τη διαφορά του από τον Φιλανδό. Ήταν η έβδομη ειδική που κερδίζει ο Βέλγος στη φετινή Σαρδηνία.

Ο Latvala παραμένει σε απόσταση βολής, αλλά το συνολικό μήκος των αυριανών ειδικών είναι μικρότερο από μόνη τη σημερινή Monte Lerno, οπότε ο Φιλανδός μάλλον πάει για τη δεύτερη θέση – εκτός απροόπτου. Έχοντας τρέξει στην Monte Lerno συντηρητικά, ο Latvala παραδέχτηκε στον τερματισμό της ότι θα μπορούσε να είχε πιέσει περισσότερο.

Πίσω από τους δύο πρώτους, ο επικεφαλής της βαθμολογίας Sebastien Ogier βρίσκεται σε μια μοναχική 3η θέση, παρότι πίεσε πολύ για να μη χάσει πολύ χρόνο από το γεγονός ότι ξεκινούσε τις ειδικές πρώτος και σκούπιζε το δρόμο για τους επόμενους.

Ο Ogier είναι σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον team-mate του, τον Latvala, αλλά φαίνεται να έχει εξασφαλίσει το έκτο του βάθρο σε ισάριθμους αγώνες φέτος. Ο Γάλλος είχε μάχη με τους Mads Ostberg (M-Sport Ford) και Andreas Mikkelsen (VW) όμως και οι δύο αντιμετώπισαν προβλήματα και έμειναν πίσω.

Ο Mikkelsen ήταν ο πρώτος που βγήκε εκτός μάχης. Ο Νορβηγός ήταν μπροστά από τον Ogier στα πρώτα split χρονομέτρησης της προτελευταίας ειδικής, όμως χτύπησε μια πέτρα κοντά στον τερματισμό και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Είχε χρεωθεί με ποινή 10” για καθυστέρηση στο μεσημεριανό σέρβις, όμως παρ’ όλα αυτά ήταν 4ος, 20” πίσω από τον team-mate του στη VW.

Έτσι έμειναν οι Ogier και Ostberg στη μάχη για την 3η θέση, όμως ο δεύτερος σταμάτησε το Fiesta του πριν το τέλος της Monte Lerno και εγκατέλειψε από άγνωστο μέχρι στιγμής πρόβλημα.

Ο Dani Sordo θα ξεκινήσει την αυριανή, τελευταία μέρα του αγώνα από την 4η θέση, παρότι το γκάζι του Hyundai του κολλούσε και ο κινητήρας του υπερθερμαινόταν.

Οι εγκαταλείψεις των Mikkelsen και Ostberg ανέβασαν και τον Ott Tanak στην θέση. Ο Εσθονός απλά προσπαθούσε από χθες να κρατήσει το Fiesta του στον αγώνα, παρά τα σοβαρά προβλήματα που είχε με τα λάστιχα της DMACK.

Ο Henning Solberg είναι στην θέση, 5’ 32” πίσω από τον Neuville και πάνω από 40” πίσω από τον Tanak. Έβδομος είναι ο team-mate του Ostberg, o Eric Camilli.

  Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΙΤΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.20BELT. NEUVILLE3:07:35.2--
2.2FINJ. LATVALA3:07:51.3+16.1+16.1
3.1FRAS. OGIER3:08:50.2+58.9+1:15.0
4.4ESPD. SORDO3:09:54.4+1:04.2+2:19.2
5.12ESTO. TANAK3:12:25.8+2:31.4+4:50.6
6.16NORH. SOLBERG3:13:07.6+41.8+5:32.4
7.6FRAE. CAMILLI3:13:13.7+6.1+5:38.5
8.34FINT. SUNINEN3:14:24.2+1:10.5+6:49.0
9.43CZEJ. KOPECKY3:15:43.5+1:19.3+8:08.3
10.42PERN. FUCHS3:15:45.7+2.2+8:10.5
11.5NORM. OSTBERG3:18:49.2+3:03.5+11:14.0
12.47ESTK. KRUUDA3:19:10.5+21.3+11:35.3
13.21CZEM. PROKOP3:20:08.3+57.8+12:33.1
14.32DEUA. KREMER3:20:46.7+38.4+13:11.5
15.45FRAJ. MAURIN3:22:21.0+1:34.3+14:45.8
16.9NORA. MIKKELSEN3:22:53.9+32.9+15:18.7
17.10NLDK. ABBRING3:29:58.4+7:04.5+22:23.2
18.84ITAG. DETTORI3:32:38.5+2:40.1+25:03.3
19.46FRAP. LOUBET3:34:29.3+1:50.8+26:54.1
20.61ITAF. ANDOLFI3:35:11.5+42.2+27:36.3
  

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube