Ράλι Ουαλίας: Ο Sebastian Ogier κλείνει τη χρονιά με νίκη

Ράλι Ουαλίας: Ο Sebastian Ogier κλείνει τη χρονιά με νίκη

Με νίκη ολοκληρώνει την χρονιά που του έδωσε έναν ακόμη τίτλο ο Ogier. Ο καλύτερος τερματισμός Βρετανού τα τελευταία 15 χρόνια η 2η θέση του Meeke.

Ο Sebastian Οgier έκλεισε μια ακόμη πολύ πετυχημένη χρονιά με νίκη στον τελευταίο αγώνα, στο Rally Ουαλίας. Ο Γάλλος και η VW είχαν εξασφαλίσει από καιρό τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών, αντίστοιχα. Αυτή ήταν η 8η νίκη του Ogier μέσα στη σεζόν, αλλά δεν την πανηγύρισε, προφανώς επηρεασμένος από τα γεγονότα της Παρασκευής στο Παρίσι. Και τα τρία πληρώματα στο βάθρο έστειλαν το μήνυμά τους κρατώντας την γαλλική σημαία.

Η πορεία του προς τη νίκη ήταν λίγο πολύ εύκολη, μετά την έξοδο του Jari-Matti Latvala στην δεύτερη κιόλας ειδική. Η μόνη στιγμή που ο Ogier έχασε για λίγο την πρωτοπορία ήταν το πρωί του Σαββάτου, όταν το τουμπαρισμένο Hyundai του Neuville έκλεινε τον δρόμο. Έχασε περίπου μισό λεπτό, αλλά ο αλυτάρχης του αγώνα του έδωσε πίσω αυτόν τον χρόνο και έτσι ο Γάλλος μπορούσε να συνεχίσει το… «ταξίδι» προς τη νίκη με διαφορά 26” χωρίς να αγχωθεί.

Παρότι ο Meeke είχε διαρκώς επαφή με τον Ogier, στις δηλώσεις του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ξεκαθάριζε ότι ο Γάλλος απλώς ήλεγχε τον ρυθμό και ότι ήταν ουσιαστικά άπιαστος. Ο Βρετανός της Citroen οδήγησε πολύ καλά και άντεξε στην πίεση από το άλλο VW του Mikkelsen. Η παρουσία του Meeke στο βάθρο είναι η πρώτη για Βρετανό μετά την 3η θέση με την οποία ο αείμνηστος Richard Burns σφράγισε τον τίτλο του 2001.


O Meeke με την 2η θέση είναι ο πρώτος Βρετανός στο βάθρο του Rally Ουαλίας από το 2001

Ο Mikkelsen είχε μια αδιαθεσία που τον ανάγκασε να χάσει το shakedown. Εντύπωση προκάλεσε η επιλογή της ομάδας να τον στείλει για ιατρικό έλεγχο στην Γερμανία και όχι σε κοντινό νοσοκομείο. Παρόλα αυτά στον αγώνα δεν έδειξε να επηρεάζεται και άσκησε πίεση στον Meeke, κυρίως το πρωί της Κυριακής, για να τερματίσει τελικά 10,2” πίσω.

Το βάθρο του Meeke βοήθησε την Citroen – η οποία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει οδηγούς για του χρόνου – να κρατήσει την 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έναντι της Hyundai. Οι δύο οδηγοί της κορεατικής ομάδας, Dani Sordo και Hayden Paddon τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση, παρά κάποια μικρά τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισαν και οι δύο. Και κάποιες ατυχίες. Μεταξύ των οποίων μια μετωπική του Paddon με τον… Martin Prokop, όταν και οι δύο χάθηκαν σε μια απλή διαδρομή. Ο Prokop εγκατέλειψε επι τόπου. O Νεοζηλανδός Paddon συνέχισε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και αντιστάθηκε στην πίεση του τοπικού ήρωα Elfyn Evans για την 5έμπτη θέση, ενώ ταυτόχρονα πίεσε τον Sordo για την 4η.


Ο Latvala παρατηρεί το αυτοκίνητό του μετά την έξοδο που είχε στην 2η κιόλας ειδική

Ο Evans έμεινε τελικά στην 6η θέση, ενώ ο Ott Tanak, δεύτερος οδηγός της M-Sport, είχε έξοδο το πρωί της Κυριακής, ενώ ως εκείνη την στιγμή κρατούσε πίσω του τον Sordo στην μάχη για την 4η θέση. Ούτε η Μ-Sport έχει ανακοινώσει τους οδηγούς της για του χρόνου.

Στην 7η θέση τερμάτισε ο Ostberg, στην 8η ο νεαρός της Citroen Stephane Lefebvre και στην 9η ο Kubica. Αυτός ήταν μόλις ο τρίτος τερματισμός του στους βαθμούς μέσα στην χρονιά και ήδη ψάχνεται για «κάτι άλλο» το 2016, όπως δηλώνει ο ίδιος. Αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα επιστρέψει σε περιβάλλον πίστας. Την 10άδα έκλεισε ο Lorenzo Bartelli της Ford.

Στην κατηγορία WRC2 είχαμε ανατροπή στην τελευταία ειδική. Ο Γάλλος Eric Camilli, που κυριαρχούσε από την αρχή του αγώνα, είχε πρόβλημα στο τούρμπο του Ford Fiesta R5 με αποτέλεσμα να σέρνεται την Κυριακή. Μόνο στην τελευταία ειδική έχασε 40" και μαζί την πρώτη θέση στην κατηγορία από τον Φιλανδό Teemu Suninen (Skoda Fabia S2000). Ο γνωστός μας Craig Breen (Peugeot 208 T16) ήταν πρώτος την Παρασκευή, αλλά ένα σκασμένο λάστιχο τον έριξε πολύ πίσω. Ανέβηκε πάντως στη συνέχεια για να τερματίσει τρίτος στην κατηγορία.

ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ WELSH RALLY GB 2015:

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.1FRAS. OGIER3:03:02.0  
2.3GBRK. MEEKE3:03:28.0+26.0+26.0
3.9NORA. MIKKELSEN3:03:38.2+10.2+36.2
4.7ESPD. SORDO3:05:53.3+2:15.1+2:51.3
5.8NZLH. PADDON3:06:02.5+9.2+3:00.5
6.5GBRE. EVANS3:06:11.1+8.6+3:09.1
7.4NORM. OSTBERG3:07:30.4+1:19.3+4:28.4
8.12FRAS. LEFEBVRE3:08:40.4+1:10.0+5:38.4
9.14POLR. KUBICA3:09:24.7+44.3+6:22.7
10.37ITAL. BERTELLI3:11:07.0+1:42.3+8:05.0
11.47FINT. SUNINEN3:15:01.4+3:54.4+11:59.4
12.43FRAE. CAMILLI3:15:20.6+19.2+12:18.6
13.45IRLC. BREEN3:16:03.4+42.8+13:01.4
14.22IRLJ. MOFFETT3:19:55.1+3:51.7+16:53.1
15.23IRLS. MOFFETT3:20:08.3+13.2+17:06.3
16.39QATA. AL-KUWARI3:21:15.5+1:07.2+18:13.5
17.72POLJ. KOLTUN3:24:10.7+2:55.2+21:08.7
18.40PERN. FUCHS3:24:22.1+11.4+21:20.1
19.34FRAQ. GIORDANO3:28:08.9+3:46.8+25:06.9
20.82GBRD. HIGGINS3:30:07.4+1:58.5+27:05.4

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube