Alfa Romeo Giulietta Sprint 1954-1962
H Giulietta Sprint έκανε την Alfa τον αντιπροσωπευτικό κατασκευαστή των μικρών κουπέ made in Italy.
Το 1950 η Alfa Romeo δρομολόγησε την παραγωγή ευρείας κλίμακας με την 1900 Berlina.
Τέσσερα χρόνια αργότερα, ο Μιλανέζος κατασκευαστής αποφάσισε να διευρύνει την γκάμα του με ένα μοντέλο μικρού κυβισμού. Έτσι γεννήθηκε η Giulietta.
Κουπέ από κούνια
Οι εργασίες του υπό κατασκευή εργοστασίου στο Arese όμως καθυστερούσαν την παραγωγή αυτού του μικρού οικογενειακού. Στην προσπάθειά της η Alfa να μαζέψει το χαμένο χρόνο λανσάρισε την έκδοση κουπέ υπό την επωνυμία Sprint. Η καρότσα της, συμπαγής μα και με ρευστή φόρμα, υπογραφόταν από τον Bertone.
H παρουσίασή της έγινε τις πρώτες μέρες του Απριλίου του 1954, και ήταν με τη θριαμβευτική παρουσίασή της στο Σαλόνι του Τορίνο. Περισσότερες από τρεις χιλιάδες παραγγελίες δόθηκαν στη διάρκεια του Σαλονιού.
Κομψή και συνάμα επιθετική, η Giulietta Sprint σαγήνευε επίσης με το χαρίσματα του 1.300αριού μοτέρ της, τόσο με το δυναμισμό όσο και με τον ήχο του. Ικανή να ισοφαρίζει τις επιδόσεις της 1900, αναδείχτηκε γρήγορα ως το αντιπροσωπευτικό μικρό GT της γενιάς του.
Με δελεαστική τιμή και ακολουθούμενο τον επόμενο χρόνο από ένα επίσης πετυχημένο και πολύ όμορφο καμπριολέ, η Giulietta θα γνώριζε την εμπορική επιτυχία για τα επόμενα οκτώ χρόνια. Η σπορ υπόληψη της Alfa Romeo είχε ήδη αρχίζει να κτίζεται. Και το σχήμα της Giulietta Sprint θα ενέπνεε το στιλ όλων των κουπέ της Alfa για παραπάνω από 20 χρόνια.
Η Giulietta Sprint με μια ματιά
Κινητήρας 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός 1.290 cc
Ισχύς 65-90 PS
Τελική ταχύτητα 160-180 km/h
Παραγωγή 27.150 αυτοκίνητα
Τιμή σήμερα €7.000-30.000