DieCast: Goggomobil T250 από τη Revel

DieCast: Goggomobil T250 από τη Revel

Το Goggomobil, το ιστορικό «μοτο-αυτοκίνητο» της μεταπολεμικής Ευρώπης ανέλαβε να αποδώσει σε μινιατούρα η Revel και τα κατάφερε περίφημα.

Το Goggomobil, άγνωστο στους νεότερους, ήταν ένα βασικό, φθηνό αυτοκίνητο που άφησε σημαντικό ίχνος στην αυτοκίνηση της μεταπολεμικής Γερμανίας και όχι μόνο.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, στην προσπάθειά της να ανακάμψει ύστερα από το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ξεκίνησε να κατασκευάζει φθηνά, βασικά μεταφορικά μέσα για ιδιώτες.

Βλέπετε, η μεταπολεμική Γερμανία ήταν πλέον μια χώρα χωρισμένη στα δύο και υπό επιτροπεία. Αλλά και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ειδικά αυτές χωρίς βαριά βιομηχανία αντιμετώπιζαν μια αλγεινή πραγματικότητα, που πόρρω απείχε από αυτήν των ανεπτυγμένων χωρών.

Με στόχευση ακριβώς αυτές τις αγορές, αλλά κυρίως την εγχώρια, η Hans Glas GmbH κατασκεύασε στο εργοστάσιό της, στη βαυαρική πόλη Dingolfing, ένα όχημα που, όσο αστείο και αν φαινόταν, έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1970.

Με κινητήρα αερόψυκτο, δίχρονο, με 250 cc και 16,5 PS, το μικρό αυτό αυτοκινητάκι, είχε αυτόματο κιβώτιο, ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια παντού και δίπορτο αμάξωμα. Στην πορεία, ο κινητήρας μεγάλωσε στα 300 και τελικά 400 cc. Το Goggomobil, σε διάφορες μορφές, κατασκευάστηκε σε 284.491 κομμάτια, ορισμένα από τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα.



Αναβίωση σε κλίμακα 1:18

H Revel, με την εξαιρετική σχέση ποιότητας/αξίας που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της, παρουσιάζει σε κλίμακα 1:18, ένα πιστό αντίγραφο του ασυνήθιστου αυτού μοντέλου. Ο χρωματισμός και η ποιότητα βαφής είναι εξαιρετικά και οι λεπτομέρειες αποδομένες με ακρίβεια και στο βαθμό που αυτές υπήρχαν και στο πραγματικό Goggomobil.

Στο εσωτερικό με τη σπαρτιάτικη εμφάνιση, οι πλάτες των καθισμάτων πέφτουν και χαρακτηριστική είναι η εμφάνιση του «κοκάλινου» τιμονιού. Οι πόρτες ανοίγουν με δυσκολία, το ίδιο και το κάλυμμα του κινητήρα, αλλά η εμφάνιση του τελευταίου ικανοποιεί το συλλέκτη.

Αρχέγονη, όπως και στο αληθινό μοντέλο, είναι η πάνινη οροφή, ενώ αξιοπρόσεκτη είναι η κλίση των πίσω τροχών προς τα μέσα, οι οποίοι αποκτούσαν ουδέτερο κάμπερ μόνο όταν κάθονταν επιβάτες πίσω.

Ένα ωραίο μοντελάκι για συλλέκτες που ενδιαφέρονται για την ιστορία του αυτοκινήτου στην Ευρώπη.

Τι λέει το DRIVE
Μας αρέσει
Ασυνήθιστο ιστορικό μοντέλο
Δεν μας αρέσει
Μέτρια προσαρμογή ανοιγόμενων τμημάτων
Κλίμακα 1:18
Μήκος 16 cm
Εταιρία Revel
Υλικό DieCast
Κατασκευή Κίνα
Τιμή €40

Το βρήκαμε
Σταθμός 222, 222ο km EO Αθηνών-Θεσσαλονίκης
Στυλίδα, τηλ.: 2238 024 914

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube