H Sauber αποκαλύπτει τα χρώματα της Alfa Romeo και τους οδηγούς του 2018
Δεν είναι το νέο μονοθέσιο. Μόνο τα νέα χρώματα που προκύπτουν από τη συμφωνία χορηγίας με την Alfa Romeo. Και τα ονόματα των οδηγών, χωρίς εκπλήξεις.
Σε μια εκδήλωση όπου παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας της Sauber μετά τη συμφωνία «στρατηγικής», όπως χαρακτηρίζεται, συνεργασίας με την Alfa Romeo, παρουσιάστηκαν επίσημα και οι οδηγοί για το 2018.
Τα δύο αυτοκίνητα θα οδηγούν ο Charles Leclerc, ο αντί-Verstappen του προγράμματος εξέλιξης ταλέντων της Ferrari και ο Marcus Ericsson, όπως ανακοίνωσε ο Sergio Marchionne. Η αρχική ιδέα του Marchionne ήταν να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα Sauber Alfa Romeo για την «ωρίμανση» των οδηγών του προγράμματος εξέλιξης ταλέντων της Ferrari. Αλλά τελικά ο Giovinazzi έχασε την θέση από τον Ericsson, το management του οποίου έχει μετοχική σχέση με την ομάδα και έχει βάλει πολλά χρήματα τα τελευταία χρόνια σώζοντας την ομάδα από την χρεοκοπία. Έτσι ο Σουηδός, παρότι δεν εντυπωσιάζει με το ταλέντο και τις επιδόσεις του, και παρά τις φήμες ότι το μπάκετ του… έτριζε, παραμένει ακλόνητος στη θέση του. Ο Antonio Giovinazzi θα αρκεστεί σε ρόλο τρίτου οδηγού και θα έχει την ευκαιρία να οδηγήσει σε περιόδους ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής, όπως άλλωστε έκανε και φέτος. Μετά τα δύο πρώτα GP στα οποία είχε αντικαταστήσει τον τραυματία Wehrlein.
Αριστερά ο Leclerc, δεξιά ο Ericsson.
Για την παρουσίαση των νέων χρωμάτων χρησιμοποιήθηκε ένα μονοθέσιο του 2013. Για αυτό σας ξενίζει το ψηλό ρύγχος, η έλλειψη HALO, το μικρό πλάτος του μονοθεσίου και τα στενά λάστιχα. Το κόκκινο και ένα μεγάλο λογότυπο της Alfa κυριαρχεί στο πίσω μέρος, σημειολογικά ίσως, πάνω από τον ιταλικό κινητήρα (της Ferrari). Eνώ το λευκό στο μπροστά τμήμα είναι πιο χαρακτηριστικό της Sauber. Η συνεργασία εξασφαλίζει στενότερη τεχνική συνεργασία της Sauber με την Ferrari, ενώ στην αρχική ανακοίνωση είχε αναφερθεί και η Alfa Romeo στο «τρίγωνο» μιας ανταλλαγής τεχνογνωσίας.
Η Alfa Romeo δεν έχει εμπλοκή στην F1 από το διάστημα 1979-1985, όταν τελείωσε το πρόγραμμα της εργοστασιακής της ομάδας. Και δεν έχει συμμετάσχει ως εργοστάσιο σε κάποιο άλλο σημαντικό θεσμό μεγάλης εμβέλειας από μετά το σαρωτικό πέρασμά της από το DTM στις αρχές των ‘90s και την εμπλοκή στο WTCC στις αρχές των ‘00s.
Πηγή Autosport