Η VW στην F1 μέσω… Red Bull

Η VW στην F1 μέσω… Red Bull

Η VW είναι κοντύτερα από ποτέ στην F1, λέει ο Eddie Jordan. Θα κάνει δική της ομάδα το 2018, με δικό της κινητήρα και μεγάλο χορηγό τη Red Bull.

Έτσι λέει ο πρώην ιδιοκτήτης της ομώνυμης ομάδας Jordan GP, σχολιαστής τώρα για το BBC και αναμφίβολα ένας από τους ανθρώπους με τις περισσότερες και βαθύτερες διασυνδέσεις στα paddocks.

Σύμφωνα με τον Eddie Jordan, η συμφωνία έχει ήδη κλείσει και προβλέπει ότι η ομάδα θα ανήκει στη VW η οποία θα κατασκευάζει το δικό της πλαίσιο και φυσικά κινητήρα, με μεγάλο χορηγό τη Red Bull. Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη με ποια μάρκα μεταξύ των VW, Audi, Porsche, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Skoda και SEAT θα επιλέξει το group να συμμετάσχει στην F1.

Οι διαπραγματεύσεις λέγεται πως είναι σε εξέλιξη πάνω από ένα χρόνο τώρα. Αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουμε έναν κινητήρα του group VW να πατήσει πίστα πριν το 2018. Αυτό σημαίνει ότι η Red Bull που «χωρίζει» με τη Renault, όπως έχουν ανακοινώσει και οι δύο πλευρές, θα πρέπει να βρει μια ενδιάμεση λύση ως τότε.

Σύμφωνα με το έγκυρο BBC για το οποιο εργάζεται ο Jordan, το deal είχε γίνει από τον περασμένο χειμώνα, μεταξύ του Winterkorn και του αφεντικού της Red Bull, Dietrich Mateschitz. Είχε μπλοκαριστεί όμως με βέτο από τον προκάτοχο του Winterkorn στην προεδρία του group VW, Fernidnand Piech. Μετά την κυριαρχία του πρώτου στον εσωτερικό πόλεμο της VW και την αποχώρηση του δεύτερου, το σχέδιο έχει αρχίσει να προχωρά προς την υλοποίηση.

Οι δύο κολοσσοί έχουν έτσι κι αλλιώς στενή συνεργασία αυτή την στιγμή στο WRC.  

   

Τι λέει το DRIVE

Η Red Bull είχε προνομιακή σχέση με την Renault, ώστε ο σχεδιασμός και η εξέλιξη να γίνεται σύμφωνα με τις δικές της ανάγκες και προτιμήσεις. Μάλιστα η Red Bull, άκρως απαιτητική, ανέκαθεν σχεδίαζε και κατασκεύαζε μόνη της δικές της μπαταρίες και δικό της κιβώτιο, διαφορετικό από αυτό που η Renault έδινε στις άλλες ομάδες

Μετά την άρνηση της Mercedes να προμηθεύσει κινητήρες στην Red Bull, οι συζητήσεις της αυστριακής ομάδας με τη Ferrari είναι σε καλό δρόμο, ακούγεται τις τελευταίες μέρες. Ωστόσο, είναι φανερό ότι για μια ομάδα με το DNA πρωταθλητή όπως η Red Bull, μια πελατειακή σχέση με έναν προμηθευτή κινητήρων σίγουρα δεν αρκεί.

Ο διευθυντής της Red Bull Racing, Christian Horner, ρωτήθηκε σχετικά. Και διέψευσε ως μία ακόμη φήμη την είδηση που έδωσε ο Jordan, χωρίς επί της ουσίας να τη διαψεύσει. Καλωσόρισε το ενδιαφέρον του group VW για την F1 και είπε ότι μια τέτοια λύση δεν λύνει τα άμεσα προβλήματα της ομάδας αφού θα δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί νωρίτερα από δύο με τρία χρόνια. Άρα… όπως περίπου τα είπε και ο Eddie. Ο οποίος παραείναι έξυπνος και διαπλεκόμενος για να του… ξεφεύγουν πράγματα.

Άλλωστε, εδώ και μήνες είχαμε γράψει για μυστικό σχέδιο εισόδου της Audi στην F1 το οποίο είχε αναλάβει να επεξεργαστεί ο Stefano Domenicali, πρώην αφεντικό της Scuderia Ferrari.

Το παραπάνω σενάριο είναι ευχής έργο για την Formula 1 και κάτι που σίγουρα θέλει να δει να υλοποιείται ο Bernie Ecclestone, ο οποίος έχει πολύ στενές σχέσεις με την Red Bull, και προσωπικά με τον Mateschitz και τον Horner.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube