Τα πέντε πιο cool ρολόγια χεριού σχετικά με αυτοκίνητο, που έχετε δει ποτέ

Τα πέντε πιο cool ρολόγια χεριού σχετικά με αυτοκίνητο, που έχετε δει ποτέ

Πιο υποκειμενική λίστα δεν έχετε ξαναδεί, αλλά αυτά παθαίνει όποιος τρώει τη μέρα του στο e-bay.

H σημερινή αγορά ρολογιών βρίθει από ηλιθιωδώς υπερτιμημένα ελβετικά δείγματα που πολλές φορές είναι ακριβότερα απ’ ό,τι αν είχαν «χτυπημένο» το σήμα της Ferrari στην πλάκα τους.

Η ζήτηση για τέτοιου είδους αντικείμενα φαίνεται να είναι υψηλή και όλα πηγαίνουν πρίμα όσο ωρολογοποιοί όπως ο Bradley προσφέρουν ένα σκασμό στιλ και ποιότητα σε λογική τιμή για εμάς τους κοινούς θνητούς –στο πορτοφόλι. Εάν όμως είστε πιο απαιτητικός και το λέει παραπάνω η τσέπη σας, το Ebay αποτελεί ένα πρώτης τάξεως πεδίο για να ξοδέψετε το χρόνο και φυσικά τα χρήματά σας.

Οι άνθρωποι που έχουν τον τρόπο τους, αλλά δεν θα ήθελαν να ξοδέψουν χρόνο να σκεφτούν, αγοράζουν ένα Rolex Daytona, ακόμα κι αν δεν έχουν την πρόθεση να ακολουθήσουν τα βήματα του Paul Newman. Το στάτους του Daytona υποστηρίζεται από την ιστορία του, αλλά όταν τίθεται το ερώτημα «ποιος είναι ο καλύτερος κλασικός χρονογράφος;», χάνει από το Heuer Monza πάντα.

Το Heuer ήταν ο βασιλιάς της χρονομέτρησης αγώνων και μπορεί ο Steve McQueen να το φορούσε στο Monaco κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας Le Mans, το Monza στην πραγματικότητα φτιάχτηκε για το πρωτάθλημα της F1 που κέρδισε ο Niki Lauda το 1975. Και αν για κάποιο ανεξήγητο λόγο, δεν αισθάνεστε καλά με το Monza στον καρπό σας, υπάρχει πάντα η επιλογή να αγοράσεις ένα Autavia κι ένα πακέτο τσιγάρα Viceroy για ένα εξίσου αυτοκινητικό ρολόι εκείνης της περιόδου.

Να θυμάστε πάντως ότι η τέλεια αγορά για κάθε λάτρη του αυτοκινήτου δεν θα σας κοστίσει ούτε δέκα ευρώ. Τo θρυλικό Casio F-91W είναι η επιλογή κάθε επαγγελματία τρομοκράτη για ένα και μόνο λόγο. Είναι ακριβέστερο από κάθε ρολόι με μηχανισμό και διαθέτει χρονόμετρο με στοπ και φωτιζόμενο καντράν, αδιάβροχο και με ανθεκτική κάσα ρητίνης που είναι μάλλον αδύνατον να καταστραφεί ακόμη και στην πιο ακραία στρέψη. Με τιμή λιανικής κάτω από δέκα ευρώ θα σας αφήσει και κάμποσα στην τσέπη για να ξοδέψετε για βενζίνη και θα σας επιστρέψει τα περισσότερα απ’ όσα προσδοκούσατε από ένα ρολόι χειρός.

Φυσικά και αστειευόμαστε. Ας δούμε τη υποκειμενική λίστα μας με τα πέντε πιο όμορφα ρολόγια χειρός, ανεξαρτήτως εποχής, που σχετίζονται με το αυτοκίνητο και πιθανόν δεν τα έχετε ξανακούσει:

Seiko 7A28-7140 «Bridgestone Motorsport». Σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro, κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.
Βασικά, όλες οι εκδόσεις των χρονογράφων με μηχανισμό 7A28 είναι υπέροχα ρολόγια για να τα έχεις, αλλά το ιδιαίτερα σπάνιο 7140 είναι ένα από τα κορυφαία της σειράς, που έγινε διάσημο από την ταινία Alien 2. To 7A28 είναι ο πρώτος χρονογράφος quartz με αναλογική οθόνη και η Seiko έφτιαξε το 1985 για την Bridgestone μια σειρά από 240 ρολόγια με μαύρη επιμετάλλωση πλάσματος (PVD), χρησιμοποιώντας την κάσα «Yachttimer» με μεγαλύτερα πουσουάρ. Βρείτε ένα, καλοτυχήστε τον εαυτό σας και κι αν το θέλετε ετοιμαστείτε να δώσετε καμιά 500ριά ευρώ.

Χρονογράφος Chrysler France Valjoux. Ποιος το κατασκεύασε παραμένει ένα μυστήριο.
Ένα κομμάτι που μπορεί να το έφτιαξε η Le Jour, ίσως η Hamilton ίσως κάποιος άλλος. Πάντως ήταν μια παραγγελία της Chrysler Europe που αξίζει οπωσδήποτε περισσότερο από ένα Talbot Tagora (μπλιάχ). Αυτός ο γαλλο-αμερικανικής προέλευσης χρονογράφος κατασκευάστηκε σε μικρές ποσότητες για τα στελέχη και τους ντίλερ της εταιρείας κατά τη δεκαετία του ’60. Χρησιμοποιούσε μηχανισμό Swiss Valjoux 7733 και έτσι δεν υπήρχε περίπτωση να πάει στραβά κάτι πίσω από την πλάκα. Με κάσα 36 mm είναι σαφώς ένα κλασικό κομμάτι, αλλά η βαριά κορόνα και τα δύο πουσουάρ το κάνουν φαίνεται μεγαλύτερο στον καρπό. Ξεκινήστε το χρονόμετρο και θα κολλήσετε με αυτή τη μηχανική αίσθηση για πάντα.

Χρονογράφος quartz Buler για την BMW Motorsport. Μπορεί να είναι του 1979, αλλά σήμερα είναι της μόδας.
Η ελβετική Buler έφτιαξε όνομα κατασκευάζοντας μια ολόκληρη σειρά οικονομικών, και κάσα ρητίνης (και αναλώσιμη) ρολογιών quartz, μόνο για να συνεργαστεί με την BMW στα τέλη της δεκαετίας του ’70 για κάτι καλύτερο: Υπήρχαν δύο εκδόσεις του μοδάτου και επιμεταλλωμένου με πλάσμα σπορ ρολογιού. Το γκρι είναι το σπανιότερο, αλλά και οι δύο χρησιμοποιούσαν κάσα 42 mm σε σχήμα πετάλου και οθόνη LCD ενσωματωμένη στο αναλογικό καντράν. Με μηχανισμός Tissot calibre 2045, οι λειτουργίες του Buler περιλαμβάνουν ξυπνητήρι με μουσικό κουδούνισμα, χρονογράφο με lap time, δύο ώρες ζώνης και ημέρα/ημερομηνία. Ρολόι για γκατζετάκηδες.


Renault για δύτες του ’60. Τι δουλειά έχει ένα ρολόι για δύτες σε μια λίστα για ρολόγια χειρός σχετικά με το αυτοκίνητο;
Φαινομενικά καμία, εκτός κι αν οδηγείς Amphicar και πέφτεις από αυτό για καταδύσεις ή ψαροντούφεκο. Αλλά ποιος νοιάζεται από τη στιγμή που είναι τόσο μπάνικο; Η Renault χρησιμοποιούσε το σήμα αυτό που βλέπετε στο ρολόι από το 1959 έως το 1972, και το κομμάτι αυτό θα μπορούσε να έχει κατασκευαστεί από κάποιον που ήταν στην καταδυτική βιομηχανία κατά τη δεκαετία του ’60. Αυτό σημαίνει εκατοντάδες πιθανούς κατασκευαστές, πολλοί από τους οποίους προμηθεύονταν τους μηχανισμούς για τα ρολόγια τους από την ελβετική ETA. Αν ήμουν δύτης το ’60 (μέχρι μαθητής του δημοτικού τα κατάφερα), θα ήθελα να το φοράω για να μου θυμίζει με το λογότυπο στην πλάκα τα Gordini.

Ένα Fortis για να γιορτάσει ένα μοτέρ V6! Αυτό κι αν είναι περίεργο!
Το 1994, κυκλοφόρησε στην πιάτσα ένα νέο Opel Omega που φορούσε το 3λιτρο μοτέρ X30XE V6 της GM με μόλις 211 PS. To ίδιο μοτέρ έμπαινε και κάτω από το καπό του SAAB 9000 με σουηδικό όμως λογισμικό στη διαχείρισή του και σε κάμποσα μοντέλα της πάλαι ποτέ Saturn, αλλά χωρίς κανένα τους να αποκτήσει επετειακό ρολόι. Το Fortis χρησιμοποιούσε έναν αυτόματο μηχανισμό με κοίλο το πίσω μέρος της κάσας και αδιάβροχη αντοχή στις 5ATM. Αντί για κλασικούς δείκτες, οι ενδείξεις του χρησιμοποιούν δύο περιστρεφόμενους δίσκους με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να δείχνουν την ώρα, ενώ σύμβολα για τον αερόσακο, το έλεγχο πρόσφυσης, τις ζώνες ασφαλείας και το ABS σημαίνουν το 12, 3, 6 και 9. Ισχύς, ασφάλεια και στιλ από την GM Europe.

[Πηγή roadandtrack]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube