Σαν σήμερα: Το 1954, η Mercedes-Benz παρουσιάζει την 300SL

Σαν σήμερα: Το 1954, η Mercedes-Benz παρουσιάζει την 300SL

Στις 6 Φεβρουαρίου του 1954, η Mercedes-Benz παρουσιάζει την 300SL στο κοινό στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης.

Το κομψό σπορ κουπέ που χαρακτηριζόταν από τις πόρτες φτερά-γλάρου ήταν η εμπορική έκδοση του αγωνιστικού 300SL.

Με 6κύλινδρο κινητήρα και τελική ταχύτητα 250 km/h προκάλεσε αίσθηση μεταξύ των πλούσιων αγοραστών αυτοκινήτου που στην πραγματικότητα μπήκαν στην ουρά για να το αγοράσουν. Λόγω των μη πρακτικών θυρών gull-wing, η εταιρία κατασκεύασε μόνο 1.400 300SL. Παρόλα αυτά, η 300SL θεωρείται το πιο εντυπωσιακό σπορ αυτοκίνητο της δεκαετίας.

 

Δυστυχώς, η αγωνιστική 300SL είχε μια μελανή στιγμή στην ιστορία της. Εκτός ελέγχου στον αγώνα του Le Mans το 1955 με τον Pierre Levegh (κατά κόσμον, Pierre Bouillin) στο τιμόνι, η SL έπεσε πάνω σε θεατές. Ογδόντα τρεις από αυτούς σκοτώθηκαν μαζί και ο οδηγός της 300SL, και η Mercedes-Benz έβγαλε τα αυτοκίνητά της από αγώνες για σχεδόν τρεις δεκαετίες.

Στις 6 Φεβρουαρίου του 1911, Rolls-Royce υιοθετεί το «Spirit of Ecstasy», την ασημένια φτερωτή φιγούρα που έκτοτε έγινε το σύμβολό της.



Στις 6 Φεβρουαρίου του 1985 πεθαίνει ο Walter L. Jacobs, ιδρυτής της Hertz, της πρώτης εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων στον κόσμο. Αν και δεν ήταν «ακριβώς» ο ιδρυτής της Hertz Corporation, η επιχείρηση ενοικίασης αυτοκινήτων του Jacobs έγινε η Hertz Corporation ύστερα από την εξαγορά της από τον John Hertz το 1923.

Σε ηλικία 22 ετών, ο Jacobs άνοιξε μια επιχείρηση ενοικίασης αυτοκινήτων με μια ντουζίνα Ford Model T και συντηρούσε και επισκεύαζε μόνος του. Μέσα σε πέντε χρόνια, η επιχείρησή του δημιούργησε ετήσια έσοδα περίπου ενός εκατομμυρίου δολαρίων. Αφού πούλησε την επιχείρησή του στον Hertz, τον πρόεδρο της Yellow Cab και της Yellow Truck and Coach Manufacturing Company, ο Jacobs παρέμεινε το ανώτατο στέλεχος της Hertz. Εκτός από τις καινοτομίες της στη βιομηχανία ενοικίασης αυτοκινήτων, η Hertz είχε επίσης την ασυνήθιστη διάκριση να είναι θυγατρική τόσο της General Motors όσο και της Ford.
 

Στις 6 Φεβρουαρίου του 2009, ο Honda λανσάρει τη δεύτερη γενιά του Insight ως ανταγωνιστή του Toyota Prius. To Insight φιγουράρει στην ιαπωνική αγορά ως «το πρώτο οικονομικά προσιτό υβριδικό του κόσμου». Η Honda πήρε περίπου 18.000 παραγγελίες για το αυτοκίνητο μέσα στις τρεις πρώτες εβδομάδες, ασκώντας μεγάλη πίεση στο Prius της Toyota, γνωστό ως το πρώτο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής παγκοσμίως, πετώντας το έξω από τα κορυφαία δέκα αυτοκίνητα σε πωλήσεις, σύμφωνα με έκθεση του Μαρτίου 2009 από της εφημερίδα The New York Times.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube