Σαν σήμερα: Το 1937, το παρμπρίζ ασφαλείας γίνεται υποχρεωτικό στη Βρετανία
Την 1η Ιανουαρίου του 1937 νομοθετική ρύθμιση υποχρεώνει τους κατασκευαστές να τοποθετούν στα αυτοκίνητά τους παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας.
Σε αντίθεση με το συνηθισμένο γυαλί, το γυαλί ασφαλείας όταν σπάει γίνεται χιλιάδες μικροσκοπικά κομμάτια, αντί για μεγάλα οδοντωτά φύλλα.
Σε πρώιμα ατυχήματα αυτοκινήτων, τα συνηθισμένα γυάλινα παράθυρα συχνά μετατρέπονταν σε μεγάλες, θανατηφόρες λεπίδες. Το σπασμένο γυαλί ασφαλείας είναι σχετικά ακίνδυνο.
Ο συνηθέστερος τύπος γυαλιού ασφαλείας είναι ένα σάντουιτς στο οποίο μια στρώση από διάφανο, εύκαμπτο πλαστικό είναι μεταξύ δύο στρωμάτων γυαλιού. Κατασκευάστηκε για πρώτη φορά το 1909 από το Γάλλο χημικό Edouard Benedictus, ο οποίος χρησιμοποίησε ένα φύλλο διαφανούς κυτταρινίου μεταξύ των στρώσεων γυαλιού. Διάφορα πλαστικά δοκιμάστηκαν όλα αυτά τα χρόνια. Το 1936 παρουσιάστηκε ένα πλαστικό που ονομάστηκε πολυβινυλοβουτυράλη (PVB). Ήταν τόσο ασφαλές και αποτελεσματικό, έτσι ώστε σύντομα έγινε το μόνο πλαστικό που χρησιμοποιείτο στα κρύσταλλα ασφαλείας. Η βρετανική κυβέρνηση εντυπωσιάστηκε τόσο από το ιστορικό ασφαλείας των παραθύρων PVB, έτσι ώστε απαίτησε τη χρήση τους διά νόμου.
Αλλά σαν σήμερα, την 1η Ιανουαρίου του 1919, ο Edsel Ford διαδέχτηκε τον πατέρα του, Henry, στον προεδρικό θώκο της Ford Motor Co. Την ίδια μέρα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αυξάνει το μίνιμουμ μισθό στα έξι δολάρια την ημέρα. Πριν από πέντε χρόνια, το 1914, ο Henry Ford είχε γράψει Ιστορία, ανεβάζοντας τον κατώτατο μισθό στα εργοστάσιά του στα πέντε δολάρια την ημέρα, μακράν απ’ ό,τι πλήρωνε ο ανταγωνισμός.