Αυτή η Mercedes κάμπριο είναι πραγματικά μοναδική – ευτυχώς!...
Κάποιοι ανακαινίζουν κλασικά αυτοκίνητα προσέχοντας να είναι γνήσια σε κάθε τους λεπτομέρεια, ενώ κάποιοι άλλοι… αυτοσχεδιάζουν
Η Mercedes-Benz W114/W115 παρουσιάστηκε το 1968 και ήταν το πρώτο μεταπολεμικό μοντέλο της εταιρείας με εντελώς καινούργιο πλαίσιο και αναρτήσεις
Σχεδιασμένη από τον «πολύ» Paul Bracq, η Mercedes αυτή μπορεί να μην είναι το πιο περιζήτητο κλασικό μοντέλο, όμως τώρα που αρχίζει να σπανίζει ακόμα και στην Αλβανία, οι τιμές για τα καλοσυντηρημένα –και γνήσια– κομμάτια θα πάρουν την ανηφόρα.
Καλοσυντηρημένο και προσεγμένο σίγουρα δείχνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Από γνησιότητα όμως… Το αλιεύσαμε σε μικρή αγγελία στη Ρουμανία, αλλά η πινακίδα κυκλοφορίας είναι από την Ουγγαρία. Έτσι, το να βρεις την ιστορία του δυσκολεύει, αλλά αυτό που πρέπει επειγόντως να βρεθεί είναι ο «δρ. Φρανκενστάιν» που το δημιούργησε, ώστε να εξοντωθεί. Όχι τόσο γιατί ζητάει 12.000 ευρώ, αλλά κυρίως για να μην ξανακάνει κάτι τέτοιο…
Πρώτα απ’ όλα, βλέπεις ότι η Mercedes αυτή δεν έχει σκεπή. Μην πείτε ότι πρόκειται για το κάμπριο μοντέλο, διότι απλά η W115 δεν είχε ανοιχτή έκδοση. Μήπως είναι η “C” κουπέ με κομμένη τη σκεπή; Ούτε καν, αφού έχει τέσσερις πόρτες! Ο τύπος απλά πριόνισε τις κολόνες και αφαίρεσε τη σκεπή – και μαζί της βέβαια κάθε ίχνος στρεπτικής ακαμψίας. Στις λακκούβες, το αυτοκίνητο θα τρέμει σαν ζελέ.
Αν βρέχει, τι γίνεται; Ησυχάστε: αν πιστέψουμε την αγγελία, ο «χειρούργος» δεν πέταξε τη σκεπή, αλλά τη φύλαξε για να την τοποθετείς σαν hard-top!
Τελειώσαμε; Όχι βέβαια, αφού είναι και η διχρωμία του αυτοκινήτου που βγάζει μάτι. Κι αν αφήσεις το βλέμμα σου να περιπλανηθεί προς τα πίσω, τότε είναι που παθαίνεις συγκοπή: Αυτά τα «αεροπλανικά» φτερά δεν είναι από παλιότερη Mercedes W110, αλλά από Plymouth του 1958! Και τα φανάρια; Μη μου πείτε, αλλά νομίζω πως είναι από Trabant!
Είπαμε πως τα 12 χιλιάρικα που ζητάει ο εγκληματίας είναι πολλά. Το παίρνουμε πίσω. Αξίζει να τα δώσετε για να πάρετε το αυτοκίνητο και να το καταστρέψετε!