Πωλούνται 65 αυτοκίνητα από την Ιστορική Συλλογή της Citroën

Πωλούνται 65 αυτοκίνητα από την Ιστορική Συλλογή της Citroën

Λόγω της προγραμματισμένης μετεγκατάστασης του Conservatoire της Citroën, μερικά από τα σπάνια μοντέλα του θα βρεθούν σε χέρια ιδιωτών.

Η Citroën διατηρεί περίπου 400 αυτοκίνητα στη συλλογή της που περιλαμβάνουν από προπολεμικά μοναδικά πρωτότυπα μέχρι αγωνιστικά.

Και τώρα, η προγραμματισμένη μετεγκατάσταση του «La Conservatoire» οδηγεί 65 από αυτά μαζί με ιστορικές φωτογραφίες και αναμνηστικά αντικείμενα σε χέρια ιδιωτών.

Η Citroën λέει ότι η πλειονότητα των προσφερόμενων  αυτοκινήτων έχουν βγει σε αρκετά κομμάτια και ως εκ τούτου η τιμή τους κάθε άλλο παρά απαγορευτική για τον καθένα είναι.

Οι ενδιαφερόμενοι όμως μπορούν να βρουν και κομμάτια αυτοκινήτων, όπως για παράδειγμα το καπό της Xsara WRC του Sébastien Loeb από το ράλι της Κένυας το 2002 ή ακόμη αναπαραγωγές σχεδιαστικών σπουδών της εταιρείας. Τον πλήρη κατάλογο των αυτοκινήτων και των αντικειμένων που θα πωληθούν μπορείτε να τον βρείτε εδώ. Και η δημοπρασία θα γίνει στις 10 Δεκεμβρίου και για 24 ώρες, αρχής γενομένης από τις 14:00 CET και αποκλειστικά στο online οίκο δημοπρασιών Leclere-Maison de Ventes. Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να συμμετάσχει στη διαδικασία και τηλεφωνικά. Επίσης να πούμε για όποιον βρεθεί στο Παρίσι στις 9 Δεκεμβρίου ότι θα υπάρχει μια σπέσιαλ έκθεση για την περίπτωση στο «La Conservatoire».

Η λεπτομερής λίστα των προς πώληση αυτοκινήτων που έδωσε στη δημοσιότητα η Citroën περιλαμβάνει:
- 14 μακέτες ντιζάιν της Citroën που περιλαμβάνουν πραγματικά έργα τέχνης, γεμάτα ιστορία, πρωτοτύπα με τροχούς χωρίς κινητήρα: Μια Citela του 1991 με εκτιμώμενη τιμή €10.000 έως €12.000, μια κουπέ Xénia του 1980 εκτιμώμενη για 15-25.000 ευρώ, δύο Eco 2000 του 1983 και του 1984 εκτιμώμενες για 3.000 έως 7.000 ευρώ και €8.000-12.000 αντίστοιχα, το φουτουριστικό Tubik του 2010 που παρουσιάστηκε στην ΙΑΑ 2011 στη Φρανκφούρτη εκτιμώμενο για 20 έως 30 χιλιάδες ευρώ ή ακόμη το C-Elysée WTCC του 2014 που τιμά το απίστευτο ιστορικό της ομάδας της Citroën Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού του 2014. Από τον πρώτο γύρο, τα τρία αυτοκίνητα κέρδισαν τις πρώτες θέσεις, η επιτυχία ολοκληρώθηκε με τον τίτλο στο τέλος της σεζόν, στη συνέχεια το 2015 και το 2016. Εκτίμηση: €18-25.000.



Τρία μοναδικά μοντέλα: Ένα Citroën C3 Picasso με κόκκινη μεμβράνη για τις ανάγκες του Mondial de l’ Automobile 2008, στο Παρίσι, εκτιμώμενο για χίλια με δύο χιλιάδες ευρώ. Ένα DS 3 OM μπλε και άσπρο στα χρώματα του Olympique της Marseille εκτιμώμενο για 10-15.000 ευρώ και ένα Xsara Picasso El Bicho φτιαγμένο από τον Sbarro το 2011, εκτιμώμενο για 5-10.000 ευρώ.

Επτά «προπολεμικά», μεταξύ των οποίων μια C4 Berline Carrosserie Spéciale του 1929, υγιής και πλήρης, αλλά προς αποκατάσταση, εκτιμώμενη για 2.000 έως 4.000 ευρώ.

  

Πέντε «παντοδαπού εδάφους», μεταξύ των οποίων τρία Méhari 4x4 του 1979, που κατασκευάστηκαν μόνο σε 1.213 κομμάτια, εκτιμώμενα τα δύο για 2.000 έως 4.000 ευρώ και το τρίτο για 6-10.000 ευρώ. Μία FAF «Facile à Fabriquer, Facile à Financer» του 1980, εκτιμώμενη για 1.500-3.500 ευρώ.

  


Τέσσερα αγωνιστικά αυτοκίνητα: Ένα ορίτζιναλ BX GTI «Course» του 1990 που συμμετείχε στο ισπανικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων παραγωγής, εκτιμώμενο για 10-15.000 ευρώ. Το επίσημο «showcar» του εκπληκτικού Citroën C2 Super 1600 με το οποίο έτρεχε ο Sébastien Ogier το 2008, εκτιμώμενο για 8-14.000 ευρώ.

  

Και τέλος, τρεις ΧΜ, από τις οποίες μια XM V6 του 2000 που ανήκε στον Roger Hanin που ήταν ο τηλεοπτικός επιθεωρητής Antoine Navarro στη γαλλική τηλεόραση. Ο Hanin οδηγούσε XM από το πρώτο επεισόδιο το 1989 έως το 2001, οπότε το αυτοκίνητο ήταν μια πραγματική σταρ της γαλλικής TV και της δημοφιλούς σειράς Navarro.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube