WRC, Ράλι Monte Carlo: O Neuville μόλις μπροστά από τον Ogier
Οι δύο πρωταγωνιστές του 2018 ξανάρχισαν τη μονομαχία τους, ενώ ο Tanak έχει πέσει πιο πίσω, στην 3η θέση.
Ο Thierry Neuville με το Hyundai βρίσκεται επικεφαλής μετά το πρωινό σκέλος του αγώνα, που κουτσουρεύτηκε μετά την ακύρωση της πρώτης του ειδικής (Ε.Δ.3) για λόγους ασφαλείας των θεατών.
Αυτό που έκανε τη διαφορά στα αποτελέσματα ήταν, για μία ακόμη φορά, η επιλογή των ελαστικών. Οι οδηγοί της Hyundai, Neuville, Loeb και Mikkelsen, έδειξαν πιο τολμηροί και ανταμείφθηκαν με την κατάργηση της παγωμένης Ε.Δ.3, καθώς είχαν επιλέξει τουλάχιστον τρία σλικ λάστιχα χωρίς καρφιά.
Η επόμενη ειδική, η Ε.Δ.4, των 24 km, ήταν ως επί το πλείστον στεγνή και τα Hyundai πήραν τις 3 από τις 4 πρώτες θέσεις. Ο Neuville μπορεί να έχασε από τον Sebastien Loeb, που κέρδισε την πρώτη του ειδική φέτος, όμως ήταν 2ος, μόνο 0,5” πίσω, και πέρασε στην πρώτη θέση, 4,9” μπροστά από τον χθεσινό επικεφαλής Tanak που με «κατεστραμμένα λάστιχα» στο Toyota του, ήταν μόλις 5ος στην ειδική, 19,7” πιο αργός από τον Loeb.
Ο Neuville δεν ήταν o πιο γρήγορος ούτε στην Ε.Δ.5, όπου έχασε από τον Sebastien Ogier. Όμως η διαφορά των μόλις 2” από τον Γάλλο της Citroen δεν ήταν αρκετή για να του στερήσει την πρώτη θέση στην προσωρινή κατάταξη. Έτσι ο Βέλγος της Hyundai ολοκλήρωσε το πρωινό σκέλος 3,4” μπροστά από τον πρωταθλητή (φωτ. κάτω), που πάντως πέρασε 2ος, 16,9” μπροστά από τον Tanak.
Ο Loeb δεν επανέλαβε το θρίαμβο της Ε.Δ.4 και στην Ε.Δ.5, αλλά κράτησε την 4η θέση, πάνω από μισό λεπτό πίσω από τον Tanak, αλλά 12,8” μπροστά από τον team-mate του, τον Mikkelsen, που ήταν 4ος και στις δύο ειδικές του σκέλους.
Ο Jari-Matti Latvala ταλαιπωρήθηκε στην Ε.Δ.4, όπου ήταν μόλις 9ος, αλλά στην επόμενη ειδική δήλωσε ότι «τελικά ένιωσε άνετα» με το Yaris κι έκανε τον 3ο χρόνο για να ανέβει στην 6η θέση της γενικής.
Ο Esapekka Lappi είναι 7ος, πάνω από ένα λεπτό πίσω από το άλλο Citroen, του Ogier. Ο Φιλανδός βρίσκεται σε μια ομάδα πέντε οδηγών –Mikkelsen, Latvala, Elfyn Evans (M-Sport Ford) και Kris Meeke (Toyota)– που είναι όλοι μέσα σε 11”.
Η επίδοση του Meeke φρενάρισε σήμερα το πρωί, κυρίως λόγω της επιλογής ελαστικών που ήταν η ίδια με του Tanak: τέσσερα λάστιχα με καρφιά και δύο supersoft σλικ. Ο Βορειοϊρλανδός, που ήταν 2ος χθες το βράδυ στην πρώτη ειδική αλλά καθυστέρησε στη δεύτερη από κλατάρισμα μπροστά, ήταν μόλις 8ος στην Ε.Δ.4. Έκανε τον 5ο χρόνο στην Ε.Δ.5, αλλά αφού ο κινητήρας του Yaris έχασε δύναμη λόγω των φύλλων που είχαν μπλοκάρει τον αεραγωγό του ψυγείου.
Ο Pontus Tidemand είναι μόλις 10ος, καθώς ακόμα μαθαίνει το M-Sport Fiesta και πάει πολύ συντηρητικά. Ο Σουηδός, πρωταθλητής WRC2 του 2017, είναι ήδη πάνω από 3 λεπτά πίσω από τον Neuville.
H ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ
Θ. | ΠΛΗΡΩΜΑ | ΟΜΑΔΑ | ΑΥΤ/ΤΟ | ΧΡ./ΔΙΑΦ. |
1 | Thierry Neuville, N.Gilsoul | Hyundai Shell Mobis WRT | Hyundai | 55m21.0s |
2 | Sebastien Ogier, J.Ingrassia | Citroen Total WRT | Citroen | 3.4s |
3 | Ott Tanak, M.Jarveoja | Toyota Gazoo Racing WRT | Toyota | 16.9s |
4 | Sebastien Loeb, D.Elena | Hyundai Shell Mobis WRT | Hyundai | 50.6s |
5 | Andreas Mikkelsen, A.Jager | Hyundai Shell Mobis WRT | Hyundai | 1m03.4s |
6 | Jari-Matti Latvala, M.Anttila | Toyota Gazoo Racing WRT | Toyota | 1m05.6s |
7 | Esapekka Lappi, J.Ferm | Citroen Total WRT | Citroen | 1m09.7s |
8 | Elfyn Evans, S.Martin | M-Sport Ford WRT | Ford | 1m13.0s |
9 | Kris Meeke, S.Marshall | Toyota Gazoo Racing WRT | Toyota | 1m14.3s |
10 | Pontus Tidemand, O.Floene | M-Sport Ford WRT | Ford | 3m11.4s |